08:37 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آمازون

اپل برای بهبود هوش مصنوعی دست بکار شد
نماد برتر- شرکت اپل یک استارتاپ متخصص در هوش مصنوعی پیشرفته و فناوری دید رایانه ای را خریداری کرد که ممکن است به بهبود هوش مصنوعی در شماری از اپلیکیشنها و خدمات این شرکت کمک کند.
با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند
نماد برتر- اپل در صدر ارزشمندترین برندهای جهان ایستاد.
دورکاری در جهان بیشتر می شود
نماد برتر- بخش بزرگی از شرکت ها از افزایش بهره وری خود در زمان دورکاری خبر داده اند.
موسسان اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند
نماد برتر- موسسان شرکت بین المللی اسنپ پس از انتشار نتایج مالی بهتر از حد مطلوب در نتیجه افزایش استفاده از این اپلیکیشن در دوران بحران کرونا، در مدت تنها چند ساعت میلیاردها دلار ثروتمندتر شدند.
دورکاری کارمندان آمازون تمدید شد
نماد برتر- شرکت آمازون اعلام کرد کارمندانی که وظایفشان را می توانند در خانه انجام دهند، می توانند تا ژوئن سال میلادی آینده به دورکاری ادامه دهند.
نقشه جدید دولت آمریکا برای گوگل
نماد برتر- دادستانهای وزارت دادگستری آمریکا و دفاتر دادستان کلی ایالتی سرگرم بحث در خصوص راههای محدود کردن قدرت بازار گوگل و وادار کردن این شرکت به فروش مرورگر وب کروم و بخشهایی از کسب و کار تبلیغاتش هستند.
نوسان وال استریت در پی بازی های سیاسی دو حزب
شاخص داوجونز در معاملات روز جمعه توانست با افزایش همراه شود در حالی که امیدواری نسبت به کمک های مالی جدید برای بازگشت توان اقتصادی آمریکا موجب بهبود عملکرد وال استریت شد.
یوتیوب فروشگاه می‌شود
نماد برتر- هر اسباب بازی، دستگاه و کالایی که کاربران در یوتیوب مشاهده می کنند، به زودی در خود این سایت ویدیویی به فروش خواهد رسید.
میلیاردرهای جهان در اوج شیوع کرونا رکورد ۱۰.۲ تریلیون دلاری زدند !
نماد برتر- طبق اعلام بانک سوئیسی، ثروت میلیاردرهای جهان در اوج کرونا به رکورد بی سابقه ۱۰.۲ تریلیون دلار رسیده و مالک آمازون و موسس تسلا حدود ۷۴ و ۷۶ میلیارد دلار به ثروت افزوده اند.
جهرمی: شبکه ملی اطلاعات با اینترنت در تضاد نیست/ بسته رایگان دانشجویان بزودی عرضه می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات با بیان اینکه مسئله عمومی تحت عنوان اختلال در اینترنت وجود ندارد، گفت: شبکه در حال خدمت‌رسانی است و اختلال‌ها برطرف شده و مشکلی هم وجود ندارد.
رونمایی سیستم پرداخت پول با کف دست
نماد برتر- شرکت آمازون دستگاه اسکن کف دست به نام آمازون وان را رونمایی کرد که کف دست خریداران را به کارت اعتباری آنها مرتبط می کند و به آنها اجازه می دهد بدون ایستادن در صف، پول خریدشان را پرداخت کنند.
سهام "در خانه بمان"، نجات بخش وال استریت
نماد برتر- وقتی در روزهای معاملاتی هفته گذشته، شاخص های وال استریت با افت های شدیدی همراه شدند همه کارشناسان نسبت به برگشت روزهای خوش به بازار ناامید بودند، اما خبرهای دیگری در راه بود که مسیر بازار این کشور را با شگفتی همراه کرد.
مشکل واتس‌اپ نسخه وب از سرورهای آن است
نماد برتر- به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مشکل نسخه وب و دسکتاپ واتس‌اپ از سمت سرورهای آنهاست و ارتباطی به شبکه ایران ندارد.
تیک تاک از ممنوعیت در آمریکا جست
نماد برتر- شرکت اوراکل اعلام کرد در کسب و کار جهانی تیک تاک یک سرمایه گذار کوچک خواهد شد و فراهم کننده فناوری معتمد این اپلیکیشن می شود.
راه اندازی نخستین فروشگاه آنلاین اپل در هند
نماد برتر- شرکت آمریکایی اپل نخستین فروشگاه آنلاین خود در هند را هفته جاری و همزمان با فصل تعطیلات این کشور که هر ساله بزرگترین فرصت فروش است، راه اندازی می کند.