21:21 | چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آمازون

اخراج ۱۰ هزار کارمند IBM در اروپا
نماد برتر- شرکت اینترنشنال بیزنس ماشین (IBM) به منظور کاهش هزینه ها در واحد خدماتش، قصد دارد حدود ۱۰ هزار موقعیت شغلی را در اروپا حذف کند.
بنیان‌گذار تسلا با افزایش قیمت سهام جانشین بیل گیتس در باشگاه ثروتمندترین ها شد
نماد برتر- بنیان‌گذار شرکت خودروسازی تسلا در پی رشد ۵۰۰ میلیارد دلاری قیمت سهام و افزایش ۷.۲میلیارد دلاری دارایی به رتبه دومین ثروتمند جهان صعود کرد و جانشین بیل گیتس شد.
تهدید گوگل، فیس بوک و توییتر برای ترک پاکستان
نماد برتر- شرکتهای اینترنتی جهانی گوگل، فیس بوک، توییتر و شرکتهای دیگر در واکنش به بخشیدن قدرت سانسور محتوای دیجیتالی به رگولاتور داخلی در پاکستان، تهدید کردند از این کشور خارج خواهند شد.
آمازون داروخانه مجازی راه اندازی کرد
نماد برتر- فروشگاه اینترنتی آمازون برای تحویل داروهای تجویزی در آمریکا، داروخانه آنلاین راه اندازی کرد.
ایلان ماسک یک شبه ۱۵ میلیارد دلار ثروتمندتر شد
نماد برتر- مدیرعامل تسلا به پنجمین فرد ثروتمند جهان تبدیل شد.
انتخاب مردان بایدن از میان چهره‌های فناوری
نماد برتر- جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای کمک به انتقال قدرت و رفتن به کاخ سفید به شرکتهای بزرگ فناوری اتکا کرده است.
تحقیقات جدید اتحادیه اروپا از شیوه فروش آمازون کلید خورد
نماد برتر- رگولاتورهای اتحادیه اروپا غول اینترنتی آمازون را به مختل کردن رقابت در فضای فروش آنلاین متهم کرده و دومین تحقیق را در خصوص شیوه های کسب و کار این شرکت به جریان انداختند.
بهترین کارفرمایان جهان معرفی شدند
نماد برتر- سامسونگ بهترین کارفرمای جهان از دید نشریه فوربس معرفی شد.
بزوس امسال ۱۰ میلیارد دلار سهام فروخت
نماد برتر- مدیرعامل غول اینترنتی آمازون هفته جاری سهام این شرکت به ارزش بیش از سه میلیارد دلار را فروخت.
عرضه سامانه‌ای برای بازار سرمایه/تأسیس اولین کالج هوش مصنوعی ایران
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ایجاد زیرساخت‌هایی برای تشکیل اکوسیستم کامل هوش مصنوعی، سامانه‌هایی در این حوزه عرضه کردند که توانستند بازارگاه هوش مصنوعی را در کشور ایجاد کنند و به گفته آنها سامانه‌های هوش مصنوعی عرضه‌شده به گونه‌ای است که افراد حتی بدون داشتن سواد و یا توانایی تکلم نیز قادر به بهره‌برداری از این سامانه‌ها هستند.
نفت؛ متهم اصلی سقوط
نماد برتر- معاملات هفتگی بازارهای جهانی در حالی به پایان رسید که بهای نفت با افت بیش از ۱۰.۳ درصدی مواجه شد و تعداد حلقه های چاه نفت آمریکا در هفته ای که گذشت با ۱۰ واحد افزایش به ۲۲۱ واحد رسید.
هزینه چهار میلیارد دلاری کرونا برای آمازون
نماد برتر- فروشگاه اینترنتی آمازون پیش بینی کرد هزینه های مربوط به کووید ۱۹ نظیر تست، ضدعفونی کردن، تمدید مرخصی کارمندان و تدابیر فاصله گذاری اجتماعی حدود چهار میلیارد دلار هزینه در سه ماهه چهارم امسال خواهد داشت.
جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان / مدیرعامل آمازون همچنان در صدر
نماد برتر-با انتشار جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان ، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون با ۱۷۹ میلیارد دلار بار دیگر در صدر ایستاد .
بیل گیتس یک شبه ٦ میلیار دلار از دست داد
نماد برتر- بیل گیتس بیش از ۶ میلیارد دلار از ثروتش را در یک روز از دست داد.
تحلیلی جالب از آینده بورس و سه بازار در صورت پیروزی بایدن + معرفی سهام برتر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی آخرین رویدادها و نظر۳۰ هزار فعال بورس ایران درباره نتیجه انتخابات آمریکا، تحلیلی جالب از آینده ⁧سکه⁩، طلا⁩، دلار⁩ و بورس⁩ ارایه و صنایع برتر بورس درصورت پیروزی بایدن را اعلام کرد.