17:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

gif

تولید ماده اطفای حریق با قابلیت خاموش‌کنندگی ۱۰ برابری نسبت به آب/ رفع محدودیت‌های مواد موجود
پایگاه خبری راد: محققان پارک علم‌وفناوری البرز با استفاده از مواد معدنی و حذف محدودیت‌های مواد خاموش‌کننده موجود، ماده‌ای در حالت کف تولید کردند که برای اطفای حریق ناشی از موادنفتی، گاز، کاغذ و پلاستیک قابل استفاده است و به گفته آن‌ها برخلاف سایر مواد اطفای آتش، قابلیت‌های آن در ارتفاعات بالای ۱۰۰ متر آتش نیز کاهش نمی‌یابد.
تطبیق حرکت کاربران گوگل با ۸۰۰۰ حرکت دیگر
پایگاه خبری راد: گوگل امروز قابلیت جدیدی در وب سایت "موو میرور" ارائه داد که کاربران می‌توانند با استفاده از تکنیک "بینایی رایانه‌ای"، مقابل دوربین رایانه خود حرکاتی انجام دهند و سپس سیستم تمام حرکات مشابه با حرکت آن‌ها را برایشان نمایش می‌دهد.
هشدارهای مدیریت آب گوش شنوا ندارد/ فرافکنی نکنیم
پایگاه خبری راد: رییس اندیشکده اقلیم و آمایش سرزمین ضمن تاکید بر تدوین «برنامه جامع آمایش سرزمین» برای خروج از بحران آب گفت: متاسفانه نسبت به هشدارهای جدی دانشمندان مدیران محیط زیست و مدیران منابع آب گوش شنوایی ندارند و برخی مسئولان به جای تکیه بر توان و تجربه عالمان این علوم اقدام به فرافکنی و انحراف افکار عمومی می کنند.
کمک تراشه جدید به کاهش قیمت و بهبود عملکرد ایربادهای بی‌سیم
پایگاه خبری راد: شرکت کوالکام با معرفی یک تراشه جدید قصد دارد در کاهش قیمت ایربادهای بی‌سیم و افزایش عمر باتری آن‌ها نقش به سزایی داشته باشد.
قابلیت پاسخ هوشمند به کی‌بورد گوگل اضافه شد
پایگاه خبری راد: کاربران از این پس قادر خواهند بود با دریافت نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن کی‌بورد گوگل در هفته جاری از قابلیت پاسخ هوشمند آن بهره‌مند شوند.
نسخه وب پیام‌رسان گوگل قابل دسترس شد
پایگاه خبری راد: گوگل به‌تازگی اعلام کرده که اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی‌اش تحت عنوان اندروید مسیجز (android messages) بر پلت‌فرم وب نیز در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند و رایانه قرار گرفته است.
نسخه جدید اپلیکیشن کی‌بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر شد
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی یک نسخه جدید و به‌روزرسانی شده از اپلیکیشن کی‌بورد را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر متحرک (Gif) برای خود بسازند.
نسخه جدید اپلیکیشن کی‌بورد گوگل با قابلیت Gif منتشر شد
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی یک نسخه جدید و به‌روزرسانی شده از اپلیکیشن کی‌بورد را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر متحرک (Gif) برای خود بسازند.
تصاویر متحرک (GIF) را خودتان بسازید
پایگاه خبری راد: نسخه بتا و آزمایشی اپلیکیشن کی‌بورد گوگل موسوم به جی‌بورد به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر متحرک (GIF) بسازند.
زیر گذر مساله‌ساز در شوش
پایگاه خبری راد: با هر جمله‌ای که قرار است "شوش"را معرفی کنند یا نشان دهند که این شهر باستانی چه مشکلی دارد، "جهانی بودن" آن را به رخ می‌کشند و تاریخ و قدمتش از دهان‌ مسئولان شهری و مردمش نمی‌افتد، اما وقتی پای عمل می‌رسد، به نظر نه تنها کلمات جایی ندارند، بلکه به ذهن‌شان هم نمی‌رسد چه کارکردی دارند!
گوگل پلتفرم جستجوی Gif را تصاحب کرد
پایگاه خبری راد: شرکت گوگل به تازگی پلتفرم tenor را که به منظور جستجوی تصاویر متحرکGif بود، تصاحب کرده است.
مجاز و غیرمجاز در پرواز
پایگاه خبری راد: قوانین حمل اشیاء‌ مجاز و ممنوع معمولا در تمام فرودگاه‌ها یکسان است، بیشتر شرکت‌های هواپیمایی نیز از قوانین یکسانی در این باره تبعیت می‌کنند، اما گاهی برخی ایرلاین‌ها قوانین ویژه‌ای در ارتباط با وزن بار و یا حمل تکنولوژی‌ها دارند که لازم است پیش از پرواز، اطلاعات مربوط را بدست آورد.
حذف قابلیت افزودن Gif به استوری در اینستاگرام و اسنپ چت
پایگاه خبری راد: شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت تحت تاثیر یک تصویر متحرک نژادپرستانه به طور موقت افزودن این قابلیت به استوری‌های خود را حذف کردند.
بازدید شبانه آقای مدیر عامل
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری خود با حضور در شیفت دوم خطوط تولید سایپا از نزدیک با کارگران دیدار و گفتگو کرد.
کانسپت تویوتا GR HV با تکنولوژی "لمانز" معرفی شد
پایگاه خبری راد: اطلاعات خودروی کانسپت تویوتا "GR HV اسپرت" که برپایه نسل فعلی تویوتا 86 توسعه پیدا کرده است، منتشر شد.
صفحه قبل | صفحه بعد