15:51 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

gif

 حذف خودکار پیام‌های توهین‌آمیز در توییتر
پایگاه خبری راد: توییتر در حال تست و آزمایش قابلیت جدیدی است تا پیام‌های توهین‌آمیز به صورت خودکار شناسایی و حذف شوند.
بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی در گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: با اینکه تمامی گوشی‌های هوشمند خود به اپلیکیشن دوربین مجهز شده اند، اما بسیاری از کاربران علاقمندند که از اپلیکیشن‌های بهتر و پیشرفته‌تری برای عکاسی استفاده کنند.
نمایش ایستگاه شارژ خودروهای برقی در گوگل مپ
پایگاه خبری راد: گوگل مپ به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را برای کاربران و مشتریان خودروهای برقی اضافه می‌کند تا به آنها مکان دقیق ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی را نمایش می‌دهد.
کار خلاقانه گوگل به مناسبت زادروز "یوهان سباستیان باخ"
پایگاه خبری راد: گوگل امروز به مناسبت سیصد و سی و چهارمین زادروز "یوهان سباستیان باخ" (Johann Sebastian Bach) ‏آهنگساز نامی آلمانی لوگوی خود را تغییر داد.
چه برندهایی گوشی تاشو تولید و عرضه می‌کنند؟+ تصاویر
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه گوشی‌های تاشو تبدیل به یکی از مهم‌ترین ترندهای اصلی سال ۲۰۱۹ میلادی شده‌اند، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی تولید این محصول روی آورده‌اند.
مراقب تصاویر متحرک (GIF) آلوده به بدافزار باشید!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته اند که بدافزار جدیدی در تصاویر متحرک رد و بدل شده توسط کاربران در اپلیکیشن های پیام‌رسان وجود دارد که قادر است اطلاعات شخصی آنها را به سرقت ببرد.
افت 28 درصدی قیمت سهم زاگرس در کمتر از یک ماه
پایگاه خبری راد: علی رغم رشد چشمگیر قیمت سهام بسیاری از شرکت های پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری که عمدتا به دلیل رشد معنی دار قیمت های جهانی نفت (اخبار تحریم های نفتی ایران) و محصولات پتروشیمی و همچنین صعود تاریخی قیمت دلار در کشور، بود در ماه گذشته شاهد افت های نگران کننده قیمت سهام این گروه بودیم.
استیکرها به واتس‌اپ آمدند!
پایگاه خبری راد: بالاخره انتظار کاربران واتس‌اپ به پایان رسید و استیکر به هر دو پلت‌فرم اندروید و iOS این پیام‌رسان محبوب اضافه شد.
افزایش سرمایه 550 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی پتروشیمی آبادان
پایگاه خبری راد: پتروشیمی آبادان از تصویب افزایش سرمایه ۵۵۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی خبر داد.
شفاف سازی پتروشیمی پردیس در خصوص قیمت گاز خوراک
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
عقب گرد سکه به مرز 3 میلیون تومان/شیب نزولیقیمت سکه ادامه دارد
پایگاه خبری راد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز سه شنبه (دهم مهرماه) در پایان معاملات 400 هزار تومان کاهش یافت و به مرز 3 میلیون تومان رسید.
تصاویر متحرک به اینستاگرام هم آمد
پایگاه خبری راد: اینستاگرام به‌تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده تا کاربران بتوانند در قسمت پیام‌های دایرکت برای یکدیگر تصاویر متحرک (GiF) ارسال کنند.
گوگل کروم به‌مناسبت 10 سالگی به‌روزرسانی شد
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی گوگل کروم به مناسبت 10 سالگی معرفی و عرضه آن، نسخه به‌روزرسانی شده‌ای را منتشر و در آن از قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرده است.
تصاویر متحرک به آی‌مسیج افزوده می‌شود
پایگاه خبری راد: اپل قصد دارد تصاویر متحرک (Gif) را به پلت‌فرم پیام‌رسان آی‌مسیج اضافه کند.
ضد پنچر کردن تایر خودروها با "نانو پلیمرها"
پایگاه خبری راد: محققان کشور در حالی به دانش فنی پلیمرهای خود ترمیم‌شونده برای جلوگیری از پنچری تایرها دست یافتند که به گفته آنها این طرح نیازی به حمایت مالی ندارد؛ ولی با درهای بسته برای حمایت از تبلیغات و معرفی این کالای دانشی ایرانی مواجه شدند.