09:55 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

800 تومان

4 شگفت‌انگیز بازار خودروهای وارداتی را بشناسید
پایگاه خبری راد: طبق بررسی‌ها ابعاد گرانی بی رویه در بازار خودرو گرچه همه سطوح و کلاس‌ها را در برگرفته ولی برای نمونه‌های وارداتی بیش از باقی موارد گسترش یافته و عمدتا هم به دلیل کمبود یا نبود عرضه حاصل شده است.
در صورت دخالت کمتر دولت، بازار ثانویه ارزی اقدامی درست است
پایگاه خبری راد: ‌بی‌تردید یکی از مهم‌ترین چالش‌های اقتصاد ایران در چند دهه گذشته پدیده تورم بوده است. این معضل اقتصادی از طریق تأثیرگذاری بر رشد اقتصاد، سرمایه‌گذاری، اشتغال و توزیع درآمد و حتی سیاسی و اجتماعی یک کشور و به‌صورت کلی‌تر بر زندگی همه شهروندان کشور تحت تأثیر قرار دهد.
ریزش قیمت در بازار طلا و سکه
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (یکشنبه) سکه تمام طرح جدید ۱۴۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۰۰۰ تومان ارزان شده است.
هشدار صنعتگران یزد از احتمال تعطیلی واحدهای تولیدی
پایگاه خبری راد: صنعتگران استان یزد با صدور بیانیه‌ای، راهکارهای پیشنهادی خود برای خروج کشور از بحران اقتصادی کنونی را ارائه کردند.
برنج و لوازم یدکی در صدر گزارش‌های مربوط به احتکار
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از ادامه بررسی انبارهای کلاهای احتکار شده در استان البرز خبر داد.
کشف 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در کرج
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 500 میلیارد تومان کالای قاچاق از دو انبار در کرج خبر داد.
کابوس بیکاری برای 200 هزار کارگر قطعه‌ساز
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور با اشاره به اشتغال 200 هزار کارگر در قطعه‌سازی‌های استان البرز، گفت: اگر ایران‌خودرو و سایپا بدهی خود به این قطعه‌سازی‌ها را پرداخت نکنند بخش زیادی از نیروهای شاغل در این صنعت، بیکار خواهند شد.
افزایش 41 درصدی صادرات گلستان در 3 ماه نخست سال
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از افزایش 41 درصدی صادرات در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: صادرات گمرکات استان در این مدت 64.7 میلیون دلار بوده است.
آخرین اخبار وزیر صنعت،معدن و تجارت از مصوبه تجاری دولت
پایگاه خبری راد: شریعتمداری خبر داد که دارندگان کارت های تجاری باید بر اساس مصوبه امروز دولت عمل کنند.
پیش‌بینی ۱۸ میلیارد دلار ارز ۳۸۰۰ تومانی برای کالای ضروری
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی و دارایی اعلام کرد: با تصمیم دولت، حداکثر تا ابتدای هفته آینده، صادرکنندگان می‌توانند ارز حاصل از صادرات خود را پس از ثبت اظهارنامه صادراتی، در بورس تهران عرضه کنند.
کاهش 80 درصدی قدرت خرید مردم طی 8 ماه/ اقتصاد ایران سکته زد
پایگاه خبری راد: یک استاد اقتصاد گفت: افزایش قیمت دلار، باعث شده طی هشت ماه اخیر ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم 80 درصد کاهش پیدا کند، این در حالی است که سال 96 در حال نزدیک شدن به قدرت خرید سال 90 بودیم اما با این وضعیت اگر هیچ عامل مخرب دیگری بر اقتصاد کشور تاثیر نگذارد شاید 10 سال دیگر قدرت خرید مردم به قدرت خرید سال 90 برسد.
انفجار نرخ واقعی ارز با خروج آمریکا از برجام/نرخ دلار 4200 دوام نمی‌آورد
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه حدود 20 میلیارد دلار ارز خانگی مردم و یا همان تقاضای سفته بازی در بازار وجود دارد، گفت: با خروج آمریکا از برجام، انفجار نرخ واقعی ارز بالاتر از قبل خواهد شد.
 3 میلیون تن برنج از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود
پایگاه خبری راد: نماینده لنگرود با بیان اینکه 3 میلیون تن برنج از مبادی رسمی و غیر رسمی وارد کشور می‌شود، گفت: عملکرد وزارت کشاورزی باعث شده که کشاورزان ما امروز سرایدار پولدارها و سرمایه‌دارها شوند.
حق بیمه انواع خودرو در سال ۹۷ اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: بیمه مرکزی با توجه به تغییرات نرخ دیه، حق بیمه شخص ثالث انواع خودروها را برای سال ۹۷ تعیین و ابلاغ کرد.
تخفیف ویژه 40 درصدی در طرح ترافیک جدید
پایگاه خبری راد: مدیر کل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از ارائه 40 درصدی تخفیف ویژه در طرح ترافیکی جدید خبر داد.