21:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2 درصد

حداکثر سود در انتظار سهامداران «وبوعلی»
نماد برتر - سال مالی 1399 شرکت سرمایه گذاری بوعلی با رشد حدود 5 برابری سودآوری به پایان رسید و بازار سهام در کنار تورم سود خوبی را عاید این شرکت کرد.
سود «شبندر» 15 رقمی ‌می‌شود
نماد برتر - شرایط بورس به‌گونه‌ای وخیم است که خبرهای مثبت نیز تاثیری بر صفوف فروش نمی‌گذارد اما؛ پاسخ سهامداران به افزایش سرمایه و رشد سود «شبندر» چه خواهد بود؟
پربازده‌ترین و زیانده‌ترین سهم‌ها را بشناسید
نماد برتر - مدت زمان نزول و اصلاح قیمت در بازار سرمایه بسیار طولانی شد و نزدیک به 6 ماه است که سهامداران روی خوش ندیده‌اند اما؛ هستند سهم‌هایی که سود خوبی عاید همراهان خود کرده‌اند.
«تاپکیش» صدرنشین بستر اینترنت
نماد برتر - سال مالی 1399 برای «تاپکیش» با بهبود فضای درآمدزایی به پایان رسید و اثرات گسترش بسترها در رشد سودآوری نمایان شد.
«شپاکسا» و رشد 33 درصدی سود
نماد برتر - سال مالی 1399 شرکت پاکسان با رشد مطلوب سودآوری به پایان رسید و پیش بینی‌ها از روندی رو به رشد حکایت می‌کنند.
نسخه دو برابری سود برای «دعبید»
نماد برتر- سرمایه‌گذاری «دعبید» در امر تحقیق و توسعه، سبب افزایش میزان تولیدات و فروش شرکت شده که اثرات آن در سودآوری شرکت نمایان است.
آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه در فکر توسعه یا...!
نماد برتر - دو شرکت آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
پیشنهادی برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب کشاورزی توسط صنعت مهم بورسی
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد پیشنهاد داد صنایع فولادی با تامین ورق های گلخانه ها، بخش کشاورزی را به سمت کاهش مصرف ۳۰ درصدی آب سوق دهند.
درآمد ۱۷ هزار میلیاردی دولت از آزادسازی واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از درآمد ۱۷ هزار میلیارد تومانی دولت از محل آزادسازی واردات خودروهای پلاک مناطق آزاد، طبق مصوبه جدید در سال آینده خبر داد.
سود 3 ریال «تکمبا» در 3 فصل
نماد برتر- در حالی که فروش «تکمبا» از نظر مبلغی بهبود یافته اما؛ هزینه‌های شرکت اجازه رشد سودآوری را ندادند.
«شبندر» و رشد 73 درصدی سود
نماد برتر- با وجود این که صورت‌های مالی «شبندر» از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما؛ در بازار سرمایه گرفتار طوفان شده است.
سه عامل برای رشد تدریجی شاخص / احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سه عامل برای رشد نه چندان پرشتاب شاخص و احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی توصیه کرد: در وضعیت فعلی بهتر است خرید بصورت مرحله ای باشد .
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.
«شپنا» بهتر از «شراز» بود
نماد برتر- «شپنا» که در بازار سرمایه حال و روز خوشی ندارد، صورت‌های مالی مطلوبی را منتشر کرده و خبر از بهبود وضعیت داده است.
تجارت ۵۸.۷ میلیارد دلاری ایران در ۱۰ ماه گذشته و آمار صادرات و واردات
نماد برتر- سخنگوی گمرک از تجارت ۵۸.۷ میلیارد دلاری ایران در ۱۰ ماه سال جاری خبر داد که سهم صادرات و واردات با ۹۴.۵ و ۲۸.۲ میلیون تن، ۲۸ و ۳۰.۶ میلیارد دلار بوده است.