22:41 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کنفرانس

احتمال عرضه ثانویه سهام آرامکو در صورت مساعد بودن شرایط بازار
نماد برتر- ولیعهد عربستان گفت: در سال‌های آینده سهام بیشتری از آرامکو در صورت مساعد بودن شرایط بازار، عرضه و منابع حاصل به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی منتقل خواهد شد.
توقف نماد ۵ شرکت بورسی و فرابورسی و تعلیق ۱۰ روزه یک سهم
نماد برتر- نماد ۵ شرکت به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت و اعلام رویدادی مهم متوقف و یک سهم هم برای ۱۰ روز تعلیق شد .
شرکت سیمانی با اعلام دلیل بازدهی ۵۰ درصدی به تابلو بر می گردد
نماد برتر- شرکت سیمانی بازدهی مثبت بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام را متاثر از نگرش مثبت سهامداران و عرضه و تقاضا در بازار دانست و آماده بازگشایی نماد شد.
دو شرکت مثبت مشمول اطلاع رسانی شدند/ تمدید تعلیق یک بانک + توقف سه نماد
نماد برتر- دو شرکت مثبت روزهای اخیر بورس ، مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و به همراه سه نماد دیگر متوقف شدند و تعلیق بانک آینده هم تمدید و یک ماهه شد .
رشد ۵۷ درصدی جذب سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور
نماد برتر- مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: میزان سرمایه‌گذاری جذب شده در مناطق آزاد از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه افزایش ۵۷ درصدی داشته است.
نماد ۱۵ شرکت به دلیل برگزاری مجمع بسته می شود/ بازگشایی ۱۰ نماد
نماد برتر- با بازگشایی ۱۰ سهم ،نماد ۱۵ شرکت بورسی و فرابورسی هم برای مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده در پایان معاملات امروز متوقف می شود.
بازگشایی نماد معاملاتی (حآسا۱)
نماد برتر- نماد معاملاتی شرکت آسیا سیر ارس (حآسا۱) امروز بازگشایی می شود .
خروج ۱۰ نماد از تابلو معاملات و تعلیق دو هفته ایی سهم مثبت+ بازارگردانی دو سهم
نماد برتر- نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل رشد قیمت یا اعلام رویدادی مهم بسته و در برابر تعلیق دو هفته ایی یک سهم مثبت ، بازارگردانی سهام دو شرکت هم شروع شد.
توقف ۸ نماد به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت ، اعلام رویداد مهم و ابطال معاملات
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت ، اعلام رویدادی مهم و ابطال معاملات بسته و بازارگردانی یک سهم حاضر در بازار پایه زرد شروع شد.
خط شکنی نسل جدید فناوری های نوظهور در بازار پول و سرمایه
نماد برتر- رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: در شرایط تحریم ها و جنگ اقتصادی استفاده از فناوری جدید نظام مالی همانند فین تک ها در بازار پول و سرمایه می تواند به عنوان خط شکن عمل کند.
۱۹ شرکت و یک بانک به تابلو معاملات بازگشتند / ۵ توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام ۲ نماد ، یک بانک به همراه ۱۹ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند و نماد سه شرکت هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.
۱۲ نماد بورسی و فرابورسی مشمول توقف نماد شدند
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی به دلایل رشد بیش از ۵۰ درصدی، ظن دستکاری یا اعلام رویدادی مهم بسته شد .
آخرین خبر از واکسن ایرانی و زمان تولید انبوه + فروش زمین در شهرک دارویی
نماد برتر- هلدینگ بورسی برکت با اعلام آخرین وضعیت واکسن ایرانی و تولید انبوه در تابستان سال آینده و همچنین فروش اراضی در شهرک دارویی توضیح داد و آماده بازگشت شد .
پتروشیمی تازه وارد ۹ روز بعد از عرضه اولیه ملزم به توضیح شد
نماد برتر- پتروشیمی تازه وارد با گذشت ۹ روز حضور در بورس به دلیل نوسان مثبت ۵۰ درصدی قیمت با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد.
رونق سهام کوچک و متوسط منجر به توقف ۲۷ نماد شد
نماد برتر- رونق نسبی سهام مخصوصا" شرکت های کوچک و متوسط با رشد قیمت بیش از ۵۰ و ۲۰ درصدی ، منجر به توقف چند روزه و یک ساعته ۲۷ نماد شد.