22:30 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون فرهنگی

بازدید «ذوالقدر» از شرکت قطعه‌ساز خودرو و بررسی مشکلات صنعتگران
پایگاه خبری راد: مشکلات و گرفتاری‌های قانونی و اجرایی یک شرکت قطعه ساز خودرو با حضور نماینده مردم تهران در مجلس بررسی شد.
رابطه متقابل فرهنگ و جنگ اقتصادی از نگاه یک نماینده تهران
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای تبیین جنگ اقتصادی، صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش باید وارد کارزار آموزش درست تئوری‌های فکری به جامعه شوند، کاری که موفقیت چندانی در آن نداشته‌اند.
عملکرد ستاد اربعین در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی عملکرد ستاد اربعین حسینی با حضور وزیر کشور و سایر مقامات دست اندرکار خبر داد.
در جنگ اقتصادی تیم رسانه‌ای دولت تقویت شود
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موثرترین راه مقابله با تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران تقویت تیم رسانه ای دولت و افزایش اطلاع رسانی برنامه‌ها و اقدامات دولت در رسانه‌ها و فضای مجازی، مطبوعات و صدا و سیماست.
مازنی: خریدمان متناسب با جنگ اقتصادی شود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به عنوان شهروندان ایرانی باید خریدهایمان متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تغییر کند.
تشکیل فراکسیون فضای مجازی در مجلس
پایگاه خبری راد:رییس فراکسیون فضای مجازی مجلس از تشکیل این فراکسیون با ۷۱ عضو خبر داد.
برنامه‌های اقتصادی و مالیاتی وزیر پیشنهادی اقتصاد اعلام شد
پایگاه خبری راد: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی برنامه‌هایش را برای مدیریت این وزارتخانه تشریح کرد و گفت: نسبت به تشکیل "خانه اقتصاددانان" به عنوان حلقه مفقوده کمک خواهد کرد تا با استفاده از نظرات آنها از تنگنای موجود در این برهه حساس کشور بتوان به طور موفق عبور کرد.
پیشنهاد تمدید برنامه دوم شهرداری به دلیل ایرادات برنامه سوم
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که با توجه به ایرادات برنامه سوم توسعه، برنامه دوم یک سال دیگر تمدید شود.
کمبود محتوا معضل تلویزیون‌های اینترنتی شد
پایگاه خبری راد: تلویزیون‌های اینترنتی که یکی از بخش‌های مهم محتوایی شبکه‌ ملی اطلاعات به شمار می‌روند، نیازمند تولید محتوا از طرف شرکت‌ها و هم‌چنین سایر ذی‌نفعان هستند.
خانه "فروغ فرخزاد"ثبت ملی شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از ثبت ملی خانه فروغ فرخزاد خبر داد.
کمیسیون فرهنگی مجلس حواشی ناشی‌از افزایش سفر زائران و گردشگران عراقی به مشهد را بررسی می‌کند
پایگاه خبری راد: نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل جلسه فوق‌العاده کمیسیون متبوعش برای بررسی حواشی به‌وجود آمده از افزایش سفر زائران و گردشگران عراقی به مشهد خبر داد.
پیشنهادات و نقد تند سلحشوری به وضعیت کشور و مسوولان
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که با بسته نگه داشتن منتقدان اثری از جمهوریت باقی نمی‌ماند و با فساد و احکام ناعادلانه قضایی مدینه فاضله اسلامی نهادینه نمی‌شود.
جزئیات بر هم زدن عروسی دختر ۹ ساله در مشهد
پایگاه خبری راد: جمعه گذشته بود که ماجرای متوقف شدن عقد کودک دختر ۹ ساله‌ای در استان خراسان رضوی به دستور معاون دادستان خراسان رضوی در شبکه‌های مجازی بر سر زبان‌ها افتاد اما اصل ماجرا آن‌طور که در رسانه‌ها منتشر شد، اتفاق نیفتاده است.
آغاز طرح حمایت از مدارس پایتخت با بهسازی مدارس کم برخوردار
پایگاه خبری راد: مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مراحل اجرایی طرح حمایت از مدارس تهران با بهسازی و تعمیر مدارس فرسوده و کم برخوردار در ایام تابستان امسال خبر داد.
اکثریت شورا بر روی گزینه شهرداری کرج به توافق رسیده است
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با تأکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات شورای شهر کرج گفت: در جلسه فردا بحث انتخاب شهردار کرج باید به رأی گذاشته شود تا طبق قانون هر کسی بیشترین رأی را آورد به عنوان شهردار انتخاب شود.