23:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمک هزینه

پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان بی‌سرپرست سیل‌زده/ آغاز به کار مهدهای سیار
پایگاه خبری راد: سرپرست دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از پرداخت «کمک هزینه معیشت» به کودکان تحت پوشش بهزیستی استان‌های سیل‌زده که نزد خانواده‌های جایگزین هستند، خبر داد.
افزایش حق مسکن کارگران در حقوق فروردین‌ماه اعمال شود
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار ابراز امیدواری کرد: مصوبه افزایش حق مسکن کارگران در روزهای آینده از تصویب هیات وزیران بگذارد تا در فیشهای حقوق فروردین ماه کارگران اجرایی شود.
پایه حقوق کارگران ۴۰۰ هزار تومان بیشتر شد
پایگاه خبری راد: اعضای شورای عالی کار دقایقی قبل با افزایش ۳۶.۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران موافقت کرده و پایه حقوق کارگران در سال ۹۸ را ۴۰۰ هزار تومان افزایش دادند.
کام کارگران در نهایت شیرین می‌شود؟!
پایگاه خبری راد: از نگاه بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه کار در سال ۹۷ اتفاقات متعددی در حوزه روابط کار رخ داد که در مواردی کام کارگران را تلخ کرد. امید است سال پیش رو فارغ از مشکلات اقتصادی و معیشتی با رویدادهای مبارک و خوشایندی برای کارگران همراه باشد.
فراخوانی برای تولید پوشش‌های ضد خزه و خوردگی
پایگاه خبری راد: با برگزاری چالش نوآوری نانو با عنوان "چالش ساخت پوشش ضدخزه یا رهاکننده خزه مورد استفاده در صنعت دریایی" از شرکت‌های دانش‌بنیان و محققان درخواست شده است تا راهکارهای نوآورانه خود را در زمینه پوشش‌های ضد خزه و خوردگی خود را ارائه دهند.
فراخوان همکاری با پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی در رفع یک چالش فرآیند شیرین‌سازی گاز ترش
پایگاه خبری راد: در بیست و دومین چالش نوآوری نانو که با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و پالایشگاه ششم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار می‌شود، از محققان و فناوران دعوت شده است تا با ایده‌های نوآورانه، ایده‌های نوین برای کاهش غلظت آمین مورد نیاز در فرآیند شیرین‌سازی گاز با استفاده از فناوری نانو ارائه دهند.
کارگران حقوق ثابت می‌خواهند نه بن کارت!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی پیشنهاد دو مرحله‌ای شدن تعیین دستمزد کارگران را مطرح کرد و گفت: این کار ضمن حفظ قدرت معیشت کارگران موجب واقعی شدن دستمزدها متناسب با شرایط روز می‌شود. به اعتقاد وی اگر به دنبال صدور بن کارت برای کارگران هستیم بهتر است مبلغ آن را به دستمزد کارگران اضافه کنیم چون کارگران برای خرج و مخارج زندگی به حقوق ثابت امید بسته‌اند.
غلبه بر چالش چروک‌شدگی پارچه‌های پنبه‌ای با راهکارهای نانویی
پایگاه خبری راد: از سوی ستاد توسعه فناوری نانو بیستمین چالش نوآوری نانو با عنوان چالش "ایجاد خاصیت پایدار ضد چروک در پارچه‌های پنبه‌ای" برگزار می‌شود و فناوران می‌توانند تا ۲۵ اسفند طرح مفهومی اولیه خود را ارسال کنند.
غلبه بر مشکلات روغن موتورهای دیزلی و بنزینی در یک چالش نوآورانه
پایگاه خبری راد: بیست و یکمین چالش نوآوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو با عنوان "بهبود عملکرد روغن موتورهای دیزلی و بنزینی با استفاده از نانو افزودنی‌ها" برگزار می‌شود.
۱۹۱۹ زوج نیازمند در استان تهران آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند
پایگاه خبری راد: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۹۱۹ زوج نیازمند در ۱۰ ماه نخست امسال از محل صدقات پرداختی مردم استان به خانه بخت رفتند.
مشکل اصلی کارفرمایان " دستمزد " نیست
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می گوید ۹۰ درصد مشکلات کارفرمایان در جای دیگر است و شاید ۱۰ درصد هزینه‌های آنها را دستمزد نیروی کار شامل شود، از این رو از دولت می‌خواهیم در شرایط موجود به کارفرمایان کمک کند تا فشار هزینه‌ها از دوش کارگران برداشته شود.
حق مسکن ۱۰۰ هزار تومانی پول اسباب‌کشی هم نیست!
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری می‌گوید: امروز در قبال یک میلیون تومان اجاره مسکن، حق مسکن ۱۰۰ هزار تومانی کارگران رقم قابل توجه و معناداری نیست و کمک هزینه مسکن کارگران باید حداقل ۵۰ درصد هزینه اجاره بها را تأمین کند تا بتواند در معیشت کارگر اثرگذار باشد.
تحریم تجهیزات هواوی توسط دانشگاه های آمریکایی!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دانشگاه‌های آمریکایی نیز یکی پس از دیگری درحال لغو نصب و عدم استفاده از تجهیزات و سیستم‌های ویدئو کنفرانس هواوی هستند.
کارگران جز مزد منصفانه چیزی نمی‌خواهند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید قرار نیست دستمزد کارگران هم مثل کارمندان ۲۰ درصد افزایش یابد. او از شورای عالی کار خواست تا جانب انصاف را در تعیین دستمزد سال آینده کارگران رعایت کنند.
۸ بهمن، آغاز بررسی افزایش دستمزد کارگران
پایگاه خبری راد: بررسی افزایش دستمزد سال ۱۳۹۸ کارگران، رفع ابهام از سخت و زیان آوری شغل آتش نشانی، افزایش ۱۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران و مشارکت تعاونی‌ها در ایجاد صندوق‌ منابع طبیعی، از مهمترین اخبار حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.