03:11 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کالای ایرانی

چگونه برندها مشهور می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: یک مشاور اقتصادی و مدرس برندیگ استان با بیان این‌که رشد کیفیت، فروش و بازاریابی مسیر توسعه اقتصادی کشور است، گفت: افزایش فروش و حضور قوی محصولات بومی در بازارهای جهانی مستلزم رونق برندها است.
باید بساط دلالان جمع شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فساد، هر صنعتی را از بین می‌برد بر ضرورت مبارزه با این پدیده تاکید کرد و از دستگاه‌های نظارتی خواست که بساط دلالان را جمع کنند.
عارف: راه فروش نفت بسته نیست
پایگاه خبری راد: درآمد کشور تنها به فروش نفت محدود نمی‌شود، البته که اگر تصمیم به صادرات نفت داشته باشیم می‌توانیم این کار را تحت هر شرایطی انجام دهیم و راه بسته نیست؛ خودمان تصمیم گیرنده نهایی هستیم و مطمئناً کشور تسلیم تحریم‌ها نخواهد شد.
حذف ارز دولتی، صادرکنندگان مصنوعی را حذف می‌کند/ کالای ایرانی در خارج ارزان‌تر از داخل بود
پایگاه خبری راد: رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه اگر سیاست‌های صادراتی که در آغاز سال ۹۷ ابلاغ شد، اجرا نمی‌شد، صادرات کاهش نداشت، اظهار کرد که تک نرخی شدن ارز موجب رونق صادرات، کاهش نرخ ارز و کنترل قاچاق و حذف صادرکنندگان مصنوعی می‌شود.
اصلاح نظام دستمزد را جدی بگیرید
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر می‌خواهیم به سمت رونق تولید برویم و مشکلات معیشت کارگران را حل کنیم، باید اصلاح نظام مزدی را در دستور کار قرار بدهیم.
تصمیمات غیرکارشناسی موجب آسیب رساندن به تاجران و محصولات ایرانی می‌شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به مدیران تنظیم بازار تاکید کرد: تصمیمات نابه‌هنگام در ممنوعیت و آزاد سازی صادرات و واردات موجب وارد کردن خسارات به کالای ایرانی و تاجران ایرانی می‌شود.
خروج از چالش بیکاری با حمایت از تولید داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون ایران بیکاری و رکود را از جمله چالش‌های اقتصاد کشور دانست و گفت: راه برون رفت از این تنگنا توجه ویژه به حمایت از تولید داخلی است.
پرداخت ۲۵۰۰ فقره تسهیلات به سیل‌زدگان لرستان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: به‌منظور کمک به سیل‌زدگان لرستان ۲۵۰۰ فقره تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه و جعاله تعمیر مسکن پرداخت می‌شود.
رادیولوژی دیجیتال بومی‌سازی شد
پایگاه خبری راد: دستگاه رادیولوژی دیجیتال در قالب یک طرح ملی فناوری توسط یکی از شرکتهای دانش‌بنیان تولید شد.
 بهترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تحقق رونق تولید است
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با تاکید بر این که رونق گرفتن بازار تولید سبب ایجاد اشتغال و برون رفت از رکود تورمی می‌شود گفت: با بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید می‌توان در راستای رونق تولید گام برداشت. امروز به اندازه کافی قوانین وجود دارد ما باید به سمت اصلاح ساختارها برویم.
برنامه بانک مهر برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در سال ٩٨ اعلام شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به اهداف و برنامه‌های ترسیم شده برای سال ۱۳۹۸، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پرداخت شود.
تولید را آسان کنید تا رونق داشته باشیم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی، تعاون را بهترین راه حمایت از تولید دانست و گفت: رونق تولید زمانی میسر می‌شود که انگیزه مردم را برای ورود به عرصه تولید بیشتر کنیم و دولت بستر فعالیت‌های تولیدی در کشور را آسان کند.
موانع صادرات را بردارید تا تولید طلا رونق گیرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه رونق تولید در حوزه طلا و جواهر منجر به ارزآوری برای کشور خواهد شد، گفت: برای رونق تولید باید موانع صادراتی و وارداتی رفع شود.
بازارچه‌های مرزی همجوار عراق فعال می‌شوند
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که چهار استان مرزی همجوار با عراق از مناطق کم‌تر برخوردار کشور هستند، از انعقاد تفاهم‌نامه با کشور عراق برای فعال شدن همه بازارچه‌های مرزی دو کشور خبر داد.
برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، کیف و کفش
پایگاه خبری راد: نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، ملزومات حجاب و کیف و کفش از سوی بانوان کارآفرین و با هدف حمایت از کالای ایرانی ، از ۱۷ اسفند ماه در تهران گشایش یافته است.