17:50 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیمانکاران

جاسوسی از کاربران یک اپلیکیشن مذهبی
نماد برتر- Muslim Pro اپلیکیشنی است که وقت نماز را به کاربران یادآوری می کند و با بیش از ۹۸ میلیون دانلود، محبوبترین اپلیکیشن مذهبی بنا بر ادعای سازنده اش است.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم و مدافع تروریسم نیستم. این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.
اجرای دو پروژۀ بسیار مهم فولاد مبارکه برای حفظ جایگاه جهانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: برای حفظ سهم در تولید و مطرح شدن در میان فولاد سازان جهانی، اجرای دو پروژۀ بسیار مهم نورد گرم شمارۀ ۲ و طرح تحول دیجیتال در دستور کار قرار گرفت.
اقدامات هلدینگ مس افق کرمان برای عرضه اولیه سهام در بورس
نماد برتر- مدیرعامل مس افق کرمان از اخذ موافقت اصولی سازمان بورس جهت ورود به بازار سرمایه، برگزاری مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه و اقدامات مهم ۷ ماهه سال جاری خبر داد.
خودتحریمی‌ معضل کسب‌وکارهاست
نماد برتر- رئیس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتقاد از نگاه لوکس به حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد محدودیت برای پلتفرم‌های داخلی گفت: ما تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و از طرف دیگر مجموعه قوانین و مقررات در داخل کشور هم به شکل خودتحریمی عمل می‌کند و اینها موانعی است که باید برداشته شود.
مسکن ملی می خواهید، آورده را کامل کنید
نماد برتر- آمار و ارقام مناطق پیشرو در تکمیل پروژه های اقدام ملی مسکن نشان می دهد سرعت اجرای طرحها وابستگی بالایی به تامین آورده متقاضیان دارد.
توافق تازه ایران و روسیه برای ساخت نیروگاه
نماد برتر- مجری طرح‌های نیروگاهی بخار شرکت تولید نیروی برق حرارتی با اشاره به توافق این شرکت با پیمانکار جدید روسی برای ساخت نیروگاه سیریک هرمزگان، گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی با استفاده از وام دولتی فدراسیون روسیه آغاز خواهد شد.
کنارگذر جنوبی تهران باید هرچه زودتر افتتاح شود
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی با حضور در پروژه کنارگذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) در جریان آخرین مراحل پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
رونمایی از اولین واحدهای مسکن ملی پرند + تصاویر
نماد برتر- نخستین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۱۶۰ واحد در شهر جدید پرند در شرایطی افتتاح شد که مدیرعامل عمران پرند می گوید این واحدها از کیفیت و نمای بهتری نسبت به مسکن مهر برخوردار و حدود ۱۵ متر بزرگتر است.
شروع ساخت ۱۲۰ هزار مسکن ملی در شهرهای جدید
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن به مراحل مختلف از اجرا تا افتتاح رسیده است گفت: توسعه خطوط ریلی به عنوان مهمترین سیاست ما در سالهای اخیر به جذابیت سکونت در شهرهای جدید انجامیده است.
بورس مسکن چیست و چگونه به خانه‌ دار شدن مردم کمک می ‌کند؟
نماد برتر- بورس مسکن و اینکه چگونه می ­تواند قیمت را متعادل و مردم را به خانه­‌دار شدن نزدیک کرده یا حتی سازندگان را در ساخت ­و ­ساز کمک کند، مورد ارزیابی قرار گرفت.
تسویه بدهی ارزی دو پالایشگاه بورسی و آماده عرضه اولیه به بانک ملت
نماد برتر- استاندار هرمزگان از مکاتبه با بانک مرکزی جهت تسریع فرآیند تسویه بدهی ارزی دو پالایشگاه بندرعباس و ستاره خلیج فارس به بانک ملت سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
رئیس جدید ایدرو ، اولویت ها و حوزه های جدید فعالیت‌ را اعلام کرد
نماد برتر- رئیس جدید ایدرو ، بهبود کیفیت و کمیت صنعت خودرو ، توسعه صنایع حمل‌ و‌ نقل و خودرو ، پیمانکاری طرح های عظیم را ازمهمترین محورهای جدید فعالیت‌ اعلام کرد .
مسکن ملی متری ۲.۷ میلیون تومان
نماد برتر- بر اساس هزینه های سه ماهه دوم سال جاری میانگین قیمت هر متر مربع مسکن ملی ۲.۷ میلیون تومان درنظر گرفته شده که به استان‌ها ابلاغ شده است.