15:41 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلیس آگاهی

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در خراسان‌شمالی
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی گفت: هفت کلاهبردار حرفه‌ای با دو میلیارد و 100 میلیون ریال کلاهبرداری در این استان به دام افتادند.
دستگیری عامل جرح زنان با شیء تیز در نقاط مختلف تهران
پایگاه خبری راد: رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موتورسواری که اقدام به جرح زنان در نقاط مختلف پایتخت کرده بود، خبر داد.
کالاهای قاچاق خارجی در بسته‌بندی ایرانی!
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 19 هزار قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال، از یک انبار در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.
انهدام باند سرقت‌های 7 ثانیه‌ای
پایگاه خبری راد: رییس کلانتری 158 کیانشهر از انهدام باند سرقت‌های هفت ثانیه‌ای باتری و کامپیوتر خودرو خبر داد.
 کلاهبردار تحت تعقیب اینترپل در فرودگاه دستگیری شد
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب پلیس اینترپل که از 160 نفر بالغ بر 150 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
دستگیری کلاهبردار ۲۴۵۰ میلیارد ریالی
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که از ۴۰۰۰ نفر بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.
دستگیری یک زورگیر هنگام حمله به پلیس
پایگاه خبری راد: رییس کلانتری 126 تهرانپارس از دستگیری زورگیری که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان کرده بود، خبر داد.
طبابت دندانپزشک قلابی با یک سال کار!
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فردی که با معرفی خود به عنوان مامور ناجا و دارنده مدرک دندانپزشکی، با جعل مدارک انتظامی و پزشکی و اجاره مطب و یا درمانگاه، بیماران را اغفال می‌کرد دستگیر شد.
گران کردن بی‌مبنای خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد
پایگاه خبری راد: دادستان تهران گفت: هرچند واقعی کردن قیمت خودرو در شرایط عادی، قابل دفاع است؛ اما در شرایطی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است و دشمن درصدد ایجاد ترس و واهمه در میان مردم است، باید دقت کرد که گران کردن بی‌مبنای قیمت خودرو، به ضرر خودروسازان تمام خواهد شد.
برنج و لوازم یدکی در صدر گزارش‌های مربوط به احتکار
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از ادامه بررسی انبارهای کلاهای احتکار شده در استان البرز خبر داد.
کشف 500 میلیارد تومان کالای قاچاق در کرج
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 500 میلیارد تومان کالای قاچاق از دو انبار در کرج خبر داد.
احضار ۸۵۰ نفر در رابطه با پرونده‌های کلان اقتصادی/تشکیل پرونده درباره قاچاق و احتکار کاغذ
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احضار بیش از ۸۵۰ نفر در ارتباط با پرونده‌های واگذار شده به پلیس آگاهی در حوزه سکه و ارز خبر داد.
چرا سارق‌ها عاشق مزدا ٣ شده‌اند؟
پایگاه خبری راد: ۱۴ ثانیه کافی است تا یک خودرو آن هم خودرو مزدا ٣ به سرقت برود. می‌دزدند اما نه برای سوار شدن. می‌دزدند تا دزدی دیگری را از سر بگیرند. سرقت خودرو در دل تاریکی یا قاچاق مواد مخدر یا اوراق قطعات خودرو.
سوء استفاده از بازار نابسامان خودرو در قزوین
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با توجه به نوسانات بازار ارز و تاثیرگذاری آن در معاملات بازار خودروهای داخلی و خارجی، تعدادی از شرکت‌ها از این شرایط سوء استفاده کرده و با تبلیغ‌های وسوسه‌کننده سعی در جذب مشتری برای فروش محصولات خود می‌کنند.
بازداشت مدیر سازمان توسعه تجارت و معاونش/احضار مدیرعامل شستا/ تاکنون هیچ آقازاده‌ای دستگیر نشده
پایگاه خبری راد: معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد.