22:49 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلمب

جزییات اقدامات انجام شده برای ساماندهی کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان راهداری اعلام کرد که این سازمان در طول ماه‌های گذشته تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات رانندگان در دستور کار قرار داده و خوشبختانه بسیاری از وعده‌ها تا کنون اجرایی شده است.
 ارزان‌فروشی بلیت هواپیما موجب جنجال در آژانس های مسافرتی!
پایگاه خبری راد: اعتراض به ارزان‌فروشی بلیت هواپیما در یکی از وب‌سایت‌های فروش اینترنتی که از هفته پیش شکلی رسمی به خود گرفت، امروز نیز با تجمع تعدادی از آژانس‌های مسافرتی بدون فرجام ادامه پیدا کرد.
پلمب ۳۵ واحد متخلف در استان تهران
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه کلیه واحدهای صنعتی موظف به رعایت استانداردهای محیط زیست هستند، گفت: در شش ماهه اول امسال ۳۵ واحد صنعتی،کارگاهی و صنفی نیز که علیرغم تذکرات و اخطارهای قبلی متاسفانه اقدامی در جهت رفع آلایندگی واحد تحت مدیریت صورت نداده بودند بنابراین پس از طی مراحل قانونی پلمب شدند و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به عمل آمد.
کدام خطوط تله‌کابین و تله سی‌یژ پایتخت مجوز استاندارد ندارند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران آخرین وضعیت استاندارد خطوط تله‌کابین و تله سی‌یژ مستقر در مجموعه‌های تفریحی استان تهران را تشریح کرد.
تعداد مسمومان با «الکل» به ۹۵۹ نفر رسید
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار مسمومان با الکل درباره ایجاد مراکز «ترک الکل» از سوی وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه داد.
پلمب شرکت‌های گران‌فروش ویزای عراق
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه در مهرماه سال جاری مربوط به استان ایلام با ٣٩.٩ درصد و کمترین آن هم مربوط به استان کرمان با ٢٦.١ درصد است.
خرید و فروش خانگی سموم غیرمجاز در ساری!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه سموم و دفع آفات نباتی مرکز مازندران از خرید و فروش خانگی سموم غیرمجاز در ساری خبر داد و گفت: به دلیل نظارت نکردن سازمان جهاد کشاورزی، این سموم به صورت غیرمجاز در منازل مسکونی در شهر و روستا به فروش می‌رسد.
افزایش ۱۷ درصدی صادرات میوه/ تسهیلات برای حمل مستقیم کالا تا مرز
پایگاه خبری راد: صادرات میوه‌ در نیمه نخست امسال به بیش از یک میلیون تن رسید.
چگونه فرآورده‌های سنتی مجاز و عطاری‌های قانونی را شناسایی کنیم؟
پایگاه خبری راد: مدیر اداره نظارت و ارزیابی فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح بایدها و نبایدهای فعالیت عطاری‌ها، بر ممنوعیت مشاوره و فروش فرآورده دارویی در عطاری، ممنوعیت خرید و فروش اینترنتی و ماهواره‌ای مکمل و فراورده‌های طبیعی و ضرورت تقویت قوانین برخورد با عطاری‌های غیرمجاز تاکید کرد.
کالاهای قاچاق خارجی در بسته‌بندی ایرانی!
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 19 هزار قطعه انواع کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال، از یک انبار در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.
اسامی ۱۲ فرآورده غذایی غیر استاندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به انجام ۵۰۰۰ مورد بازرسی فنی در شش ماه نخست امسال از واحدهای تولید و صنفی، گفت: کارشناسان استاندارد پروانه ۱۲ فرآورده غذایی را در دوماه گذشته باطل کردند.
اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری
پایگاه خبری راد: مدیر آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاوررزی چهارمحال و بختیاری از اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: تا پایان امسال، 58 درصد از از اراضی کشاورزی استان مجهز به سامانه‌های نوین آبیاری خواهد شد و این نشان از اهمیت به موضوع بهره‌وری و صرفه‌جویی آب در استان است.
سهم یک درصدی ایران از کشاورزی دنیا
پایگاه خبری راد: معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: درحالی‌که یک درصد کشاورزی دنیا سهم ایران است، تنها 6 دهم ماده مؤثر آفت‌کش‌ها در کشور مصرف شده و در این مورد جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
توصیه‌های طلایی برای خرید طلا و سکه
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ممنوع اعلام کردن هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی، توصیه کرد که مردم طلای آب شده، طلای دست دوم و قسطی نخرند. همچنین سکه را فقط از واحدهایی که "جواز سکه‌فروشی و هلوگرام اتحادیه" دارند، بخرند.
اسامی ۷ برند غیراستاندارد سیم و کابل
پایگاه خبری راد: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از بازار در ماه گذشته، هفت برند غیراستاندارد سیم و کابل را شناسایی و ۴۴ هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد توقیف کردند.