19:34 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلاگین هیبرید

یک سوم خودروهای ولوو تا سال ۲۰۲۵ برقی و خودران خواهند بود
پایگاه خبری راد: مدیران ارشد شرکت ولوو اعلام کرده‌اند که تا سال ۲۰۲۵ میلادی، یک سوم از کل خودروهای تولیدی این خودروساز سوئدی، برقی و خودران خواهد شد.
اطلاعاتی از پژو استیشن واگن ۵۰۸ فاش شد
پایگاه خبری راد: اطلاعاتی از مدل جدید خودروی پژو استیشن واگن ۵۰۸ که قرار است در اواخر سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شود، فاش شده است که نشان می‌دهد این خودرو شباهت زیادی به مدل سدان ۵۰۸ دارد.
تولید 2 مدل خودروی DS متوقف می شود
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی DS برای حمایت از برندهای جدید خود در آینده، 2 مدل از محصولات فعلی خود را کنار خواهد گذاشت.
رونمایی از جدیدترین خودروی کراس‌اور سیتروئن
پایگاه خبری راد: شرکت سیتروئن فرانسه از جدیدترین کراس اور C۵ ایرکراس خود در شهر پاریس رونمایی کرد.
پرچمدار DS برای سال 2020 معرفی شد
  پایگاه خبری راد: خودروساز لوکس فرانسه از ارائه مدل پرچم‌دار خود به نام DS 8 با طرح فست‌بک خبر داد؛ این مدل جدید خصوصیات مشترکی با خودروی مفهومی سیتروئن نیومرو 9 مدل ۲۰۱۲ دارد.
اولین محصول الکتریکی «دی اس» معرفی می شود
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی دی اس با حمایت کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن، در هفته‌های آینده اولین اتومبیل وابسته به نیروی الکتریکی خود را معرفی می‌کند.
نسخه پلاگین هیبرید شاسی بلند لامبورگینی اوروس
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی لامبورگینی کمتر از 18 ماه دیگر، یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی برای شاسی بلند لامبورگینی اوروس ارائه می‌کند.
«نه» بزرگ پژو به خودروهای الکتریکی
پایگاه خبری راد: باوجود سیستم‌های محرک کم مصرف، مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی پژو اعلام کرده است که در حال حاضر این شرکت به سیستم‌های محرک الکتریکی نیازی ندارد.
خودروی جدید جیلی با سیستم محرک پلاگین هیبریدی
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی جیلی در جدیدترین اقدام خود، از خودروی جدید "Borui GE" رونمایی کرده است که مهم‌ترین ویژگی آن می‌تواند بخش فنی و دریافت یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی باشد.
احتمال تولید نسل دوم رنو کپچر با سیستم محرک پلاگین هیبریدی
پایگاه خبری راد: براساس خبرهای منتشر شده در سطح اینترنت، نسل دوم رنو کپچر به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی معرفی و آماده عرضه به مشتریان خواهد.
کم مصرف ترین اتومبیل های غیرهیبریدی جهان
پایگاه خبری راد: امروزه برای داشتن یک اتومبیل کم مصرف و مقرون به صرفه، نیاز است که یک خودروی پلاگین هیبریدی و یا الکتریکی خریداری کنید، اما آیا در بین خودروهای استاندارد بنزینی هم پیشرانه‌های کم مصرف و اقتصادی وجود دارد؟.
 خودروهای با کیفیت و مدرن به ایرانیان
پایگاه خبری راد: سال 96 برای نماینده میتسوبیشی سکوی پرش خوبی بود اما وقفه چند ماهه در عرضه محصولات جدید کمی روند صعودی این شرکت را کند کرد اما سال 97 می تواند سالی برای تصمیمات جدید و صعود چند پله ای برای آرین موتور پویا باشد.
نسل جدید فولکس واگن توارگ مدل 2019 رونمایی شد
پایگاه خبری راد: شاسی‌بلند فولکس‌واگن توارگ مدل ۲۰۱۹ به عنوان مدل پرچم‌دار برای بازار اروپا، با انبوهی از فناوری‌های روز رونمایی شد.
معرفی نسل جدید تویوتا کورولا هاچبک
پایگاه خبری راد: یکی از پرفروش‌ترین خودروی دنیا در سال‌های اخیر، با بدنه‌ی هاچبک و طراحی مدرن؛ وارد بازار جهانی خواهد شد. نسل جدید تویوتا کورولا، اسپرت‌تر و قدرتمندتر از گذشته خواهد بود.
تایید نسل جدید هیوندای سانتافه با پیشرانه هیبریدی
پایگاه خبری راد: هیوندای پس از معرفی و نمایش عمومی نسل جدید هیوندای سانتافه با پیشرانه‌های مختلف درون سوز، حالا برای نسل جدید سانتافه دو سیستم محرک هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز تایید کرده است که در آینده راه اندازی خواهد شد.