12:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پشتیبانی

حمله خرس ها به بازار طلا /پیش بینی کف قیمت طلا
خرس های وال استریت بازگشته اند و به دنبال پایین آوردن قیمت طلا هستند.
انعقاد قرارداد فروش ۱۰۰ دستگاه مینی‌بورس "خدیزل"
شرکت بهمن دیزل قرارداد فروش ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس را منعقد کرد.
نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
مجمع عمومی سالانه و فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، با حضور ۷۷،۷۷ درصد از سهامداران در محل شرکت مادیران برگزار شد.
بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته در ناحیه نورد سرد
مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه از بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا در ناحیه نورد سرد این شرکت خبر داد.
کاهش فروش دان در «غدام»
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۱.۷۲۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد کاهش را به همراه داشته است.
دلایل کاهش قیمت ارز از زبان همتی
نماد برتر - درحالی که احتمال رفع تحریم‌ها و آزادی منابع بانک مرکزی، انتظارات مثبتی در بازار ارز ایجاد کرده است و کاهش نرخ ارز در این بازار امری منطقی است.
100 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه های کوچک و متوسط
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط گفت: مبلغی تا حد ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از سوی بانک‌ها برای اعطای سرمایه درگردش به این واحدها، با هدف گسترش نقش آنها درتولید و اشتغال کشور پرداخت خواهد شد.
دلخوری سهامداران از سود «مداران»
نماد برتر - ثبات روند سودآوری سال‌های گذشته این شرکت نتوانست شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران به وجود بیاورد.
رشد 46 درصدی سود در «پرداخت»
نماد برتر - دو بخش درآمدی کارمزد شبکه شتاب و پشتیبانی دستگاه‌های پوز بیشترین سود ناخالص محقق شده شرکت را در برمی‌گیرند.
تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
رکورد زنی مس ادامه دارد
نماد برتر - قیمت مس تحت تاثیر انتظارات برای کمبود عرضه در بحبوحه شتاب گرفتن روند احیای اقتصاد جهانی، به بالاترین رکورد در یک دهه گذشته صعود کرد.
وزارت راه و امید به بازار سرمایه
نماد برتر - وزیر راه و شهرسازی از تلاش جهت تامین بودجه برای تمامی پروژه‌های در دست اجرای این وزارتخانه خبر داد و تاکید کرد که هیچ وقفه‌ای در روند فعالیت‌ پروژه‌ها نباید رخ دهد.
مبلغ وام کرونا ناچیز است
نماد برتر - یک کارشناس حوزه کار معتقد است مبلغ وام کرونا باید بیشتر و مدت بازپرداخت آن طولانی تر باشد تا صاحبان مشاغل و بنگاهها از آن استقبال کنند.
صعود در بازارهای جهانی به بهانه کرونا
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد موارد ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
مرغ وارداتی رسید اما...!
نماد برتر - به دنبال مجوز هیات وزیران در رابطه با واردات ۵۰ هزار تن مرغ، اعلام گمرک ایران از رسیدن محموله ۹۰ تنی این کالا به گمرک حکایت دارد که با وجود مجوز برای ترخیص ۱۰۰ درصدی بدون کد رهگیری بانک، به دلیل عدم ارائه مجوز دامپزشکی امکان ترخیص پیدا نکرده است.