02:10 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پروانه کار

اتباع بیگانه در ایران مشغول پرورش شترمرغ!
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است حضور اتباع بیگانه در ایران در شرایطی که مالیات نمی‌دهند و دانش و تکنولوژی هم وارد نمی‌کنند، باید محدود شود.
سرمایه‌گذاران خارجی چگونه حمایت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در گزارشی، اقدامات انجام شده در خصوص آیین‌نامه اجرایی قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی توسط این سازمان در سال ۱۳۹۶ را تشریح کرد.
چگونگی دریافت مجوز برای کسب و کار اینترنتی
پایگاه خبری راد: به منظور تأمین حقوق مطرح شده و ساماندهی کسب و کارهای مجازی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به اعطای نماد به کسب و کارهای اینترنتی اقدام کرده که هویت مالک و محل فعالیت آن‌ها احراز شده است.
پلمب بیش از 100 واحد تولیدی متخلف در یزد
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: در سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۱۴ واحد تولیدی متخلف در این استان پلمب شده است.
دامپینگ افغانی‌ها در بازار ایران!
پایگاه خبری راد: کوچک‌تر شدن حجم تولیدات داخلی به دلیل واردات و قاچاق کالا در سال‌های گذشته اتفاقی بوده که در اندازه خود باعث اشتغال‌زدایی در کشور شده؛ موضوعی که ظاهرا مدل مستقیم و انسانی آن هم در مورد مقوله اشتغال در جریان است.
جدیدترین جرایم و مجازات‌های "نظام استاندارد" + جزئیات
پایگاه خبری راد: طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، جرایم مرتکب شده در نظام استاندارد مطابق با قانون مجازات اسلامی و قوانین به روز شده قوه قضاییه تعریف شده است.
برنامه حق اشتغال بدون تبعیض روی میز وزارت کار
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین اخبار این هفته به اعلام سند ملی کار شایسه به عنوان ترجمان حقوق شهروندی، عدم ارائه خدمات تامین اجتماعی به اتباع خارجی فاقد پروانه کار ،‌برنامه حق اشتغال بدون تبعیض وزارت کار و تضمین وام تعاونی‌های زنان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اختصاص داشت.
اتباع خارجی فاقد پروانه خدمات تامین اجتماعی نمی‌گیرند
پایگاه خبری راد: به اتباع خارجی فاقد پروانه کار خدمات درمانی تامین اجتماعی ارائه نخواهد شد.
اتباع غیرمجاز به دولت مالیات نمی‌دهند/بابت هر پناهجو ۴ دلار هزینه می‌کنیم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار می‌گوید در حالی که سازمانهای بین‌المللی برای هر پناهجو یک دلار به ایران پرداخت می‌کنند، دولت چهار دلار برای هر پناهجو خرج می‌کند.
چرا اتباع برخی کشورها ایران را برای کار انتخاب می‌کنند؟!
پایگاه خبری راد: با وجود آن‌که اشتغال اتباع بیگانه در ایران از ساز و کار خاصی تبعیت می‌کند و به کارگیری اتباع غیرمجاز مشمول جریمه و تعقیب قضایی است اما بخش قابل توجهی از اشتغال بازار مسکن، مشاغل خدماتی، دامداری، اداره مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها در اختیار مهاجران و اتباع بیگانه است.
از هزینه انواع مانتو شلوار مدرسه تا قیمت‌های نجومی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه خیاطان مردانه و زنانه تهران با اشاره به قیمت‌هایی که برای دوخت هر دست مانتو و شلوار مدارس در نظر گرفته شده، اظهار کرد: متاسفانه آموزش و پرورش هیچ گونه همکاری با اتحادیه ما نداشته و در موارد متعدد مدارس برای دریافت هزینه‌های بالاتر سفارشات خود را به واحدهایی می‌دهند که در بیشتر موارد فاقد پروانه کار هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد