17:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرستار

برنامه وزارت بهداشت برای پرستاری در سالمندی
پایگاه خبری راد: معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تشکیل شورای ملی سالمندان و شورای ملی پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در وزارت بهداشت است که معاونت پرستاری به عنوان یکی از اعضای این شورا، برنامه‌ریزی در حیطه پرستاری را بر عهده دارد.
راه‌اندازی دفاتر انجمن حمایت از بیماران کلیوی در خارج کشور
پایگاه خبری راد: مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: به منظور جذب کمک‌های مردمی ایرانیان مقیم خارج از کشور و اتباع خیر دیگر کشورها، دفاتر این انجمن در خارج از کشور راه‌اندازی خواهد شد.
خدمت رسانی به بیش از ١٣ هزار زائر در پایگاه درمانی بین راهی هلال احمر
پایگاه خبری راد: مسئول پایگاه درمانی بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر عمود ۱۰۹۲ از مراجعه بیش از ۱۳ هزار زائر اربعین در هفت روز گذشته به این پایگاه اشاره کرد.
نجات دختر ۱۰ ساله عراقی در درمانگاه هلال احمر در کربلا
پایگاه خبری راد: مدیر درمانگاه ملاک مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در کربلا از نجات جان یکی از زائرین که دختری ۱۰‌ ساله بود خبر داد.
چرا به جمعیت زنان بیکار افزوده شده است؟
پایگاه خبری راد: جمعیت زنان بیکار طی سالهای ۹۰ تا ۹۶ از دو میلیون و ۸۷۷ هزار نفر به بیش از سه میلیون و ۲۱۰ هزار نفر افزایش یافته که از افزایش ۲۰۰ هزار نفری این جمعیت در این فاصله زمانی حکایت دارد.
 عمده رفتارهای هجومی خرید طلا و کالا ناشی از عدم اعتماد مردم است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر عمده رفتار های هجومی خرید طلا و کالا ناشی از نااطمینانی مردم است. بحث‌های سیاسی و مخالفت‌ها با هر اقدام دولت به این نااطمینانی دامن می زند.
درخواست بودجه‌ای وزیر بهداشت برای چند بیماری‌ حاشیه‌ساز
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت ضمن تشریح سه درخواست بودجه‌ای وزارت بهداشت برای سال ۹۸، گفت: درخواست مهمی که دارم این است که اعتبار مربوط به بیماران خاص را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند.
برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای پرستاران مناطق محروم
پایگاه خبری راد: معاون پرستاری وزیر بهداشت از برگزاری نخستین دوره آموزش‌های تخصصی برای پرستاران مناطق محروم خبر داد و گفت: در این دوره پرستاران استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آموزش‌های تخصصی پرستاری را فرا گرفتند.
گرفتار ذهن‌های بسته‌ای هستیم که همیشه به معلول‌ها می‌پردازند
پایگاه خبری راد: معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: گرفتار ذهن‌های بسته‌ای هستیم که همیشه به معلول‌ها می‌پردازند در حالی که باید سراغ علل رفت و آن را خشکاند.
خواب تروریست‌ها برای ایران تعبیر نمی‌شود
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان در حاشیه عیادت از مجروحان حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.
آغاز طرح 21 روزه امداد و نجات اربعین از 21 مهر ماه
پایگاه خبری راد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین که با حضور نمایندگان مختلف دستگاه‌های متولی در ارائه خدمات به زائران در اربعین برگزار شد، از آغاز رسمی عملیات درمان و امداد و نجات از 26 مهرماه در داخل کشور و عراق خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی ICU جنرال ویژه پرستاران مناطق محروم
پایگاه خبری راد: به همت معاونت پرستاری وزارت بهداشت، دوره آموزشی ICU جنرال با هدف ارتقای سطح آگاهی و مهارت پرستاران شاغل در بخش‌های ویژه بیمارستانی مناطق محروم در بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.
ایران در آستانه بحران سالمندی/ ۱۰ هشدار و عامل خطر در بروز آلزایمر
پایگاه خبری راد: مدیر عامل انجمن آلزایمر ایران ضمن تشریح عوامل خطر در بروز بیماری دمانس و آلزایمر، در عین حال از تدوین "سند ملی دمانس" با هدف تشخیص زود هنگام، درمان مؤثر و کاهش ابتلا به آلزایمر در کشور خبر داد.
تولید قلمه گیاهان کمیاب و راه‌اندازی مرکز تحقیقات دام سبک تا پایان سال
پایگاه خبری راد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از تولید 150 هزار قلمه گیاه کمیاب به روش کشت‌بافت تا پایان سال جاری در این مرکز آموزش عالی خبر داد.
رشد گورخرها در آفریقای ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از رشد ۱۱.۵ درصدی جمعیت گورخر آسیایی در پارک ملی توران نسبت به سال گذشته خبر داد.