14:56 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پردازنده

 آنتی‌ویروس‌هایی که نامعتبرند!
پایگاه خبری راد: در حالی که ممکن است بدافزارها و نرم‌افزارهای مخرب در هر یک از فروشگاه‌های آنلاین یافت شود، این برنامه‌های مخرب حتی می‌توانند در قالب آنتی‌ویروس هم در برخی از مارکت‌ها وجود داشته باشند.
فروش مغز ربات‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت انویدیا(NVIDIA) مغز هوش مصنوعی ربات‌ها را با قیمت هنگفت ۱۱۰۰ دلار در بسته‌های هزارتایی به فروش خواهد رساند.
ممنوع شدن فروش آیفون در چین !
پایگاه خبری راد: دادگاهی در چین فروش برخی از مدل‌های گوشی آیفون اپل به چین را ممنوع اعلام کرد.
رونمایی گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه
پایگاه خبری راد: شرکت‌های بزرگ تلفن‌های همراه در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند و روزانه در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
۷۰۰ هزار پلت‌فرم ارز دیجیتالی هک شد
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند به بیش از ۷۰۰ هزار وب‌سایت و پلت‌فرم استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نفوذ یابند و بیت‌کوین به سرقت ببرند.
استخراج مخفیانه ارزهای دیجیتالی توسط یک مدیر مدرسه
پایگاه خبری راد: افزایش بی‌رویه مصرف برق در یکی از مدارس چین، دست مدیر مدرسه‌ای که به‌طور مخفیانه با رایانه خود ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده استخراج می‌کرد را رو کرد.
معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ/ پرچمدار جدید وان‌پلاس از راه رسید
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
یک آسیب پذیری جدید در پردازنده‌های اینتل یافت شد
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که در تراشه‌های پردازنده ساخت شرکت اینتل یک آسیب پذیری جدید وجود دارد که به هکرها اجازه می‌دهد به اطلاعات کاربران موردنظر نفوذ یابند.
تراشه ۵G مدیاتک چه زمانی عرضه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت مدیاتک به تازگی اعلام کرده است که تراشه ۵G مدیاتک در اواخر سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
نخستین گوشی گیمینگ با 10 گیگابایت رم در راه است
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
کوالکام در یک قدمی نسل جدید فناوری شارژ سریع
پایگاه خبری راد: کوالکام قصد دارد با معرفی نسل جدید فناوری شارژ سریع در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نشان دهد که این فناوری به مرحله شکوفایی رسیده است.
عملکرد اینتل فراتر از پیش‌بینی‌ها بود!
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل با انتشار گزارش مالی سه ماهه خود در سال جاری میلادی نشان داد که از درامد ۱۹.۱۶ میلیارد دلاری خود، ۶.۴ میلیارد دلار سود کسب کرده است.
بیت‌کوین هم هرمی شد/ ابزارهای استخراج خطر فنی و امنیتی دارند
پایگاه خبری راد: با وجود پیام‌های منتشر شده و ترغیب کاربران به اجرای برنامه‌هایی با قابلیت استخراج بیت‌کوین، این ابزارها علاوه بر احتمال آسیب زدن به سخت‌افزار رایانه‌ها می‌توانند سرمنشا مخاطرات جدی امنیتی باشند.
حسگر اثر انگشت زیر تمام صفحه نمایش
پایگاه خبری راد: نسل آینده گوشی‌های هوشمند یکی از غول‌های فناوری آسیایی به احتمال زیاد دارای قابلیت خوانش اثر انگشت در تمام صفحه نمایش خواهد بود.
گوشی مجهز به اینترنت ۵G وان پلاس نیز در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت چینی وان‌پلاس در جریان کنفرانس فناوری شبکه ۴G/۵G که هم‌اکنون در هنگ‌کنگ درحال برگزاری است، اعلام کرده که گوشی جدید مجهز به نسل پنجم اینترنت ۵G در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد.