08:39 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرداخت مطالبات

هزینه درمان ناباروری در ایران؛ یک دهم اروپا و آمریکا
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه ابن‌سینا گفت: زمانی که اقلام مصرفی ما در داخل کشور وجود داشت می‌توانستیم بهترین برندها و مارک‌های تجاری را انتخاب کنیم اما امروز به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها گاهی اوقات می‌بینید که در مورد کالاهای مصرفی مورد نیاز مراکز درمان ناباروری، کالاهایی با کیفیت نازل‌تر در دسترس هستند.
پیشنهاد واگذاری کارخانه‌ها به کارگران
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری سهامدار شدن کارگران در سهام کارخانه‌ها را در بالا رفتن بهره‌وری و حفظ امنیت شغلی نیروهای کار مؤثر خواند و گفت: اگر کارخانه‌ها به شکل تعاونی به خود کارگران واگذار شود، هم مشکلات کارخانه‌ها حل می‌شود و به سوددهی برمی‌گردند و هم کارگران با دلگرمی بیشتر مشغول کار می‌شوند.
آیا معافیت دارو از تحریم‌ها واقعیت دارد؟
پایگاه خبری راد: عضو علی‌البدل سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با بیان اینکه تحریم‌ها در عمل در زمینه نقل و انتقالات مالی، تأمین ماشین آلات، مواد اولیه و داروهای ساخته شده مشکلاتی ایجاد کرده، تأخیر بیمه‌ها در پرداخت بدهی خود به شرکت‌های داروسازی را مشکل دیگر این صنعت عنوان کرد و از تأمین ۹۵ درصد نیاز کشور به دارو در داخل خبر داد.
بازگشت "رنو" به ایران
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازگشت کارخانه رنو به ایران و آغاز تولید خبر داد و گفت: احتمالا هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان به طور کامل پرداخت شود.
خودروسازی را فکر زمستان نبود
پایگاه خبری راد: خودروسازان باید از فرصت توافق هسته‌ای و پسابرجام استفاده و دامنه داخلی‌سازی قطعات را گسترش می‌دادند تا در صورت تکرار ماجرای تحریم، دوباره در گرداب افت تیراژ فرو نروند.
ناگفته‌های پالیزدار درباره مفاسد اقتصادی
پایگاه خبری راد: راست و چپ بر این نکته اتفاق نظر دارند که اگر نظام یک پاشنه آشیل داشته باشد، همانا فساد است. رتبه بد ایران در ارزیابی‌های بین‌المللی در زمینه فساد به همراه انتشار گاه به گاه اخبار دستگیری و محاکمه مفسدان اقتصادی ریز و درشت، همگی از گستردگی فساد و از آن مهم تر، ادراک گسترده فساد در میان مردم حکایت دارد.
چرا سفر نوبخت به جنوب کرمان تاریخی شد؟
پایگاه خبری راد: سال‌ها و سال‌هاست که رسانه‌ها و بعضاً مسئولان از محرومیت مناطق جنوبی استان کرمان گفته و نوشته‌اند و البته که اقداماتی برای رفع محرومیت انجام شده اما در برابر حجم زیاد مشکلات، کفایت نکرده است حال در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، شاید شاهد آغازی تحولی نوین در جنوب استان کرمان باشیم چراکه در این سفر مصوبات بسیاری تصویب شد و این سفر را به یک سفر تاریخی تبدیل کرد.
غرامت قطعه سازان ایرانی چه می شود؟
پایگاه خبری راد: ایران خودرو با افزایش 70 درصدی قراردادهای قطعه سازان موافقت کرد.
«بسته حمایتی» امروز و فردا به حساب بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تعامل سازنده با تشکل‌های بازنشستگان و مستمری بگیران با جدیت دنبال می شود و برای اتخاذ راهکارهای مناسب به منظور برآورده شدن خواسته ها نیز از نظرات تشکل‌ها استفاده می شود.
رکود بازار خودرو ادامه دارد
پایگاه خبری راد: با فروش خودروهای انبار شده توسط دلالان و برخی از متقاضیان غیر واقعی، روند کاهش قیمت تا اوایل سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.
تلاش برای اخذ مطالبات برقی ایران از عراق
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: پیگیر اخذ مطالبات فروش برق از کشور عراق هستیم و برای وصول این مطالبات نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.
 مدیران رشوه‌گیر باید اخراج شوند!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اخراج مدیران رشوه‌گیر به جای تعدیل کارگران شرکت‌های خودروساز از ضریب اثرگذاریِ به مراتب بیشتری در کاهش هزینه‌های سرباری خودروسازان برخوردار است.
 اعتراضات کارگران فولاد همچنان ادامه دارد!
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه وزیر کار در رسیدگی به بنگاه‌های مشکل دار از آزادی کارگران بازداشت شده گروه ملی فولاد ظرف امروز خبر داد و به دلیل ادامه اعتراض کارگران فولاد با وجود مواد اولیه در کارخانه پاسخ گفت.
 قوای سه‌گانه چاره ای برای رفع مشکلات اقتصادی بیندیشند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: بر قوای سه گانه و مسؤولان در هر سمت و جایگاهی فرض است با همدلی و وحدت، همکاری و هوشیاری بیشتری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.
 ارز تخصیص یافته به شرکت‌های دارویی!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به حمایت دولت از شرکت‌های دارویی زنجیره دارو و تامین منابع ارزی مورد نیاز این بخش، از اختصاص 3.5 میلیون دلار به این بخش خبر داد.