21:57 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پدافند غیرعامل

سقوط هواپیما سبب اختلال در پروازهای فرودگاه پیام شده؟
پایگاه خبری راد: استاندار البرز با اشاره به حادثه سقوط بوئینگ ۷۰۷ گفته، وقوع حادثه سقوط هواپیما نباید خللی در استمرار پروازهای مسافری و باری فرودگاه پیام ایجاد کند و این روند باید مثل قبل انجام شود.
داستان رزمایش قطع اینترنت چیست؟
پایگاه خبری راد: طبق اظهارات مسوولان ارتباطی، رزمایشی که روز هفتم بهمن‌ماه انجام می‌شود، ارتباطی با قطع شبکه‌ی اینترنت ندارد و به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداختی توصیه شده سرورهای خارجی‌شان را انتقال دهند و اجباری در کار نیست.
ایمنی آتش‌نشانی در فرودگاه‌های ایران استاندارد بین‌المللی دارد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت: اگر ایمنی آتش‌نشانی‌های ما استانداردهای بین‌المللی را نداشته باشند، فرودگاه‌ها عملا نمی‌تواند فعالیت کنند و کلیه‌ پروازها کنسل خواهد شد.
 پروازهای فرودگاه کاشان از سرگرفته می شود!
پایگاه خبری راد: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرگیری پروازهای فرودگاه کاشان، که از تیرماه متوقف شده است یکی از مطالبات مردم این شهرستان است.
بررسی طرح مدیریت و ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی
پایگاه خبری راد: چند روزی است که پیش‌نویس «طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» توسط نمایندگان مجلس منتشر شده و باعث انتقادهایی شده است. منتقدان به دو موضوع نقد دارند: محتوای محدودکننده‌ و امضاکنندگان این طرح.
 اهمیت و ضرورت داشتن اینترنت ملی
پایگاه خبری راد: تهدیدات فرا روی ما به گونه‌ای است که دشمنان سعی می‌کنند افکار عمومی جامعه را به سمتی سوق دهند تا به دولت‌ها فشار آید.
واگذاری مدیریت اینترنت به نیروهای مسلح شایعه است یا تحلیل غلط
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره طرح واگذاری مدیریت اینترنت به نیروهای مسلح، گفت: اینها یا شایعه است یا تحلیل غلط.
ارائه گزارش رئیس سازمان پدافند غیرعامل در جلسه کمیسیون بهداشت
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل در جلسه روز(یکشنبه) این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره عملکرد این سازمان خبر داد.
برنامه‌هایی برای گذر از خاموشی تهران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور از پیک بار سال ۹۸ گفت: در این خصوص طرح‌های ویژه ملی، برنامه‌های مدیریت سمت تقاضا، طرح‌های بهینه سازی، راهبردی، نگهداری شبکه و بهره وری اقتصادی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم در استان تهران مسئله خاموشی را مدیریت کنیم.
راهکار توانیر برای مقابله با خاموشی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توانیر از نصب ۲۰۰۰ مگاوات دیزل اضطراری تولید برق در کشور خبر داد و گفت: امیدواریم تا پیک تابستان سال ۱۳۹۸ بتوانیم این دیزل‌ها را وارد مدار تولید برق کنیم.
آغاز رزمایش ملی آمادگی مولدهای برق اضطراری/ برق ۱۵۹ نقطه حساس قطع شد
پایگاه خبری راد: به منظور بررسی میزان آماده به‌کاریه مولدهای برق اضطراری، برق ۱۵۹ نقطه حساس و حیاتی ایران قطع شد.
افزایش ایمنی، ساماندهی مسکن، توسعه اقتصاد سبز
پایگاه خبری راد: محمد اسلامی گزینه پیشنهادی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی در برنامه خود با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی نظام گسترده حمل و نقل است آورده است: به منظوررفع کسری‌های موجود باید به روزرسانی زیرساخت‌ها را مد نظر قرار داد و در این مسیر ظرفیت سازی و برطرف‌سازی نیازهای کشور در این حوزه‌ها را جدی گرفت.
هشدار وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مدیران این وزارتخانه
پایگاه خبری راد: وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی معتقد است که این وزارتخانه برای رسیدن به اهداف خود باید مسائلی هچون اولویت‌بندی پروژه‌ها، کوچک‌سازی بدنه و تعامل بیشتر با بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهد و در این راستا مدیرانی که کارامدی کامل ندارند عزل خواهند شد.
سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت راه
محمد اسلامی که بیشتر به عنوان یک مدیر تکنوکرات شناخته می‌شود، روز گذشته از جانب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان سرپرست وزارت راه معرفی شد و قرار است امروز برای تکیه بر کرسی عباس آخوندی در این وزارتخانه به مجلس معرفی شود.
استاندارد سیستم‌های آشکار سازی و اعلام حریق تصویب شد
پایگاه خبری راد: استاندارد سامانه‌های آشکارسازی و اعلام حریق، تجهیزات اعلام حریق- آژیرها که با همکاری کارشناسان آزمایشگاه سامانه الکترونیکی وهوشمند مرکز خدمات پدافند غیر عامل سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تدوین شده است، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به تصویب رسید.