13:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پخش فرآورده های نفتی ایران

در۶ ماهه اول سال ۹۷، احدی از فهرست یارانه‌بگیران، حذف نشده است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال جاری سازمان هدفمند سازی یارانه ها، گفت: حدود ۸۴% عملکرد هدفمندی در شش ماهه اول صرف پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی شده که این امر به دلیل عدم حذف یارانه بگیران ۳ دهک بالا است و موجب شده تاکنون سهم برخی مصارف هدفمندی از جمله کمک به بهداشت هیچگونه پرداختی نداشته باشد.
ثبت درخواست کارت سوخت با کد دستوری #۴*
پایگاه خبری راد: پیرو قطعی شدن بازگشت کارت سوخت و سه روشی که پیش از این از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام مالکانی که کارت سوخت ندارند معرفی شده بود، امکان ثبت‌ درخواست کارت سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت از طریق کد دستوری #۴* نیز فراهم شده است.
سه روش ثبت نام کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای جزئیات روش ثبت نام برای دریافت کارت سوخت را اعلام کرد.
بنزین‌هایی که به پای ارزانی می‌سوزند!
پایگاه خبری راد: ارزان بودن قیمت بنزین در ایران در کنار افزایش نرخ ارز باعث افزایش میزان قاچاق این فرآورده نفتی به کشورهای همسایه مخصوصا در ماه‌های اخیر شده است. موضوعی که دولت را بر آن داشته تا اقداماتی را برای جلوگیری از آن انجام دهد؛ اقداماتی که از نظر کارشناسان نخستین قدم آن، احیای کارت سوخت است.
ستاره خلیج فارس بازار بنزین را بیمه کرد
پایگاه خبری راد: در آستانه بازگشت تحریم‌های غیرقانونی غرب، متوسط تولید روزانه بنزین ایران مرداد ماه با ثبت رشدی حدود هفت درصدی نسبت به تیر ماه امسال و ثبت رکوردهای جدید از مرز 90 میلیون لیتر در روز عبور کرد.
فقط 50درصد نیاز کشور با بنزین یورو 4 تامین می شود!
پایگاه خبری راد: « تکلیف قانونی برای تولید بنزین یورو5 نداشتیم و از طرفی هم طرح های مرتبط با تولید بنزین یورو5 به دلیل محدودیت های تامین مالی مورد نیاز در سال های مذکور سهمی را از توزیع نداشته است.»
 عملکرد بودجه ۹۵ مثبت و قابل دفاع است
پایگاه خبری راد: سازمان برنامه و بودجه گزارشی را «در خصوص ایرادهای دیوان محاسبات در عملکرد بودجه سال ۱۳۹۵» منتشر کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد