02:57 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پایانه مرزی

سالن مسافری پایانه مرزی سرو آذر افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پایانه مسافری سرو تا پایان آذر به بهره برداری می‌رسد.
جاسازی انسان در کامیونهای مرز بازرگان ماکو!
پایگاه خبری راد: رانندگان کامیون‌های ترانزیتی حامل بار به مقصد ایران، ترکیه و اروپا به شدت از وضعیت موجود در گمرک زمینی بازرگان اعلام نارضایتی می‌کنند.
تاثیر کم حوزه نفت در بخش اشتغال خوزستان
پایگاه خبری راد: در مقایسه با سال ۹۵ در سال ۹۶ با رشد ۶۰ درصدی تعداد روزهای ناسالم مواجه هستیم و در این سال تعداد روزهای ناسالم ۲۳۵ روز بود که از این بین ۳۴ روز آن حاد بوده و منجر به تعطیلی شده و صدماتی را به استان وارد کرده است.
همکاری‌های نفتی ایران و عراق جدی تر شد
پایگاه خبری راد: ایران و عراق در عین رقابت در بازارهای جهانی نفت می توانند با همکاری در بخش‌های مختلف نفتی باعث ارتقای این صنعت در هر دو کشور شوند. این همکاری که در ماه‌های اخیر پررنگ‌تر شده است پس از عبور از برگزاری جلسات مشترک برای برنامه ریزی برای برداشت از میادین مشترک، سوآپ و صادرات گاز این بار به حفاری رسیده است.
کاهش تعرفه صادرات برخی کالاها به عراق
پایگاه خبری راد: به تازگی برای حل و فصل مشکلات اصلی گمرکی میان و عراق توافقات جدیدی صورت گرفته است که بر این اساس از این ‌پس اقلام غذایی و لبنی ایران نیز با ارائه گواهی‌های تائید صلاحیت دستگاه‌های مبدأ، بدون نیاز به انجام آزمایش‌های مرزی وارد عراق می‌شوند.
جزییات صادرات گاز به سه کشور همسایه
پایگاه خبری راد: حجم صادرات گاز ارتباط مستقیمی با چهار عامل مقدار تولید، میزان مصرف داخلی، میزان تقاضای خارجی و روابط سیاسی و تجاری دارد و از ایران انتظار می رود به عنوان بزرگ‌ترین دارنده مخازن گازی جهان اثر منفی چهار عامل مذکور را خنثی کرده و جایگاه واقعی خود را در بازار گاز جهان پیدا کند.
جزئیات اینترنت رایگان راهپیمایی اربعین/ احتمال انتقال تجهیزات عاریه‌ای به عراقی‌ها
پایگاه خبری راد: مراسم اربعین که حالا به بزرگترین راهپیمایی مذهبی در دنیا تبدیل شده است، طبیعتا نیازمند ملاحظات زیرساختی و رفاهی برای شرکت کنندگان است. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه هر ساله با انجام تدارکاتی به پیشواز مراسم اربعین حسینی می‌رود.
آخرین وضعیت آمادگی ایران برای سفرهای اربعین
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جدیدترین اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای در سفرهای اربعین امسال را تشریح کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد