01:53 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی عربستان سعودی

توافق نفتی جدید اوپک پلاس امروز نهایی می‌شود
نماد برتر- اوپک و متحدانش شامل روسیه با حل شدن بن بست بر سر بدعهدی عراق در عمل به تعهداتش، روز شنبه ششم ژوئن به منظور نهایی کردن تمدید کاهش تولید ۹.۷ میلیون بشکه در روز از طریق وبینار دیدار می کنند.
سردرگمی بازار درباره کاهش واقعی تولید نفت
نماد برتر- با گذشت چند روز از توافق کاهش تولید اوپک پلاس برای تقویت بازار که درگیر بحران ویروس کرونا شده است، محاسبات تولیدکنندگان هنوز جای سوال دارد.
واکنش مشترک عربستان و روسیه به سقوط قیمت نفت
نماد برتر- عربستان سعودی و روسیه در پی ناکامی توافق جدیدکاهش تولید اوپک پلاس برای مهار ریزش قیمت نفت، اعلام کردند که آماده اند در صورت لزوم تولیدشان را کاهش بیشتری دهند.
دلیلی برای دیدار اوپک پلاس نمی‌بینم
نماد برتر- وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار کرد: اگر توافقی در خصوص تدابیر لازم برای مقابله با اثرات ویروس کرونا روی بازار و قیمت‌های نفت وجود ندارد، وی نیازی به برگزاری دیدار اوپک پلاس در مه-ژوئن نمی بیند.
اظهارات روسیه و عربستان پس از شکست مذاکرات اوپک پلاس
نماد برتر- وزیر انرژی روسیه پس از شکست مذاکرات اوپک پلاس درباره پیمان کاهش عرضه گفت: دیگر پیمان نفتی میان روسیه، متحدانش و اعضای اوپک وجود ندارد و اعضای این گروه به رصد وضعیت بازار ادامه خواهند داد.
خلاصی موقتی نفت از وحشت کرونا
نماد برتر- قیمت نفت پس از سه روز کاهش در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی، با وجود ترس از شیوع گسترده ویروس کرونا افزایش پیدا کرد.
کاهش قیمت نفت در واکنش به شایعات گمراه کننده
پایگاه خبری راد: قیمتهای نفت پس از این که روز گذشته تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تحقق توافق تجاری آمریکا و چین به شدت ریزش کرد، روز سه شنبه درپی آمار اقتصادی ضعیف چین کاهش یافت.
جهش نرخ پایبندی اوپک پلاس به پیمان نفتی به بالای ۲۰۰ درصد
پایگاه خبری راد: نرخ پایبندی تولیدکنندگان نفت اوپک و غیراوپک به توافق کاهش تولید در سپتامبر بالای ۲۰۰ درصد بود.
دیدار وزیران آمریکا و عربستان با محوریت امنیت انرژی
پایگاه خبری راد: وزیران انرژی آمریکا و عربستان سعودی در واشنگتن دیدار کرده و نسبت به آن‌چه "تهدیدات علیه آزادی ترافیک دریایی" خواندند، ابراز نگرانی کردند.
دیدار وزیران آمریکا و عربستان با محوریت امنیت انرژی
پایگاه خبری راد: وزیران انرژی آمریکا و عربستان سعودی در واشنگتن دیدار کرده و نسبت به آن‌چه "تهدیدات علیه آزادی ترافیک دریایی" خواندند، ابراز نگرانی کردند.
واکنش بازار نفت به تمدید توافق اوپک پلاس
پایگاه خبری راد: بهای نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا تحت تاثیر کاهش هفتگی ذخایر نفت آمریکا و تصمیم اوپک پلاس برای تمدید توافق کاهش تولید، افزایش یافت.
گام سران اوپک برای تمدید توافق نفتی
پایگاه خبری راد: اوپک در دیدار ماه آینده که برای بازنگری در سیاست تولید این گروه برگزار می‌شود، درصدد تمدید توافق کاهش تولید تا پایان سال ۲۰۱۹ است.
تاریخ نشست بعدی اوپک مشخص شد
پایگاه خبری راد: بر اساس اطلاعات جدیدی که در وب سایت اوپک منتشر شده است، این گروه موافقت کرد تاریخ نشست بعدی خود را در اول ژوییه برگزار کند و دوم ژوییه با متحدان غیراوپک خود دیدار کند.
درخواست یک بشکه را هم بی‌جواب نمی‌گذاریم
پایگاه خبری راد:وزیر انرژی عربستان سعودی در حاشیه نشست انرژی کشورهای گروه G۲۰ در ناگانوی ژاپن اظهار کرد حتی یک بشکه نفت درخواست شده از آرامکوی سعودی نبوده که ما آن را پاسخ نداده باشیم.
قیمت نفت جهانی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت پس از این که روز پنج شنبه در پی حمله به دو نفتکش در خلیج عمان صعود چشمگیری پیدا کرده بود، در معاملات روز جمعه کاهش پیدا کرد.