17:47 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت رفاه

یوسف‌نژاد: وزیر پیشنهادی کار باید تا ۳ ماه آینده معرفی شود
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که دولت باید ظرف سه ماه گزینه پیشنهادی خود را برای وزارت رفاه به مجلس معرفی کند.
استیضاح وزیرکار کارگشاست؟
پایگاه خبری راد: علی ربیعی باید روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد و ۱۴۹ روز پس از اولین استیضاحش در مجلس و دریافت رای اعتماد از نمایندگان، برای دومین بار استیضاح شود. استیضاحی که خودش آن را «عجیب» می‌داند.
باید آزادی مردم را تضمین کنیم
پایگاه خبری راد: پرسیدن از مردی که در قامت وزیر دو بار رای اعتماد از نمایندگان مجلس گرفته و یک بار از تیغ استیضاح نمایندگان همان مجلس جان سالم به در برده کار ساده‌ای نیست.
مجلس به عقبگرد تعاونی‌ها رأی نداد
پایگاه خبری راد: شاید زمانی که دولت لایحه تفکیک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را در هیات وزیران به تصویب می‌رساند این تصور وجود نداشت که مجلس در قبال تفکیک وزارتخانه‌ها موضع بگیرد و به دو فوریت لایحه‌ها رای ندهد.
"تعاون" بدون "رفاه" نابود می‌شود
پایگاه خبری راد: کارشناس بخش تعاون با بیان اینکه جدایی وزارت رفاه به زیان بخش تعاون تمام خواهد شد، گفت: به‌جای تشکیل "وزارت کار و تعاون"، وزارت "تعاون و رفاه اجتماعی" تشکیل شود.
ادغام بخش تعاون را به عقب برد
پایگاه خبری راد: به اعتقاد یک کارشناس حوزه کار، تفکیک وزارتخانه‌های تعاون،کار و رفاه اجتماعی کمکی به توسعه این بخش‌ها نمی‌کند مگر آنکه هر کدام وزارتخانه مستقلی داشته باشند و جداگانه فعالیت کنند.
وزیر رفاه درباره معیشت کارگران و بازنشستگان می‌گوید
پایگاه خبری راد: برنامه «نگاه یک» امشب ( ۳۰ تیر ماه) میزبان علی ربیعی ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ خواهد بود.
بررسی معضلات و مباحث اجتماعی در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر کار
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون اجتماعی از بررسی معضلات و مباحث اجتماعی در کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر کار روسای سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی خبر داد.
چگونگی برقراری "بیمه روی تخت" برای اتباع ایرانی و خارجی
پایگاه خبری راد: مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام جزییات بیمه درمانی اتباع مجاز خارجی، درباره چگونگی برقراری "بیمه روی تخت" برای افراد فاقد بیمه هنگام بستری در بیمارستان‌ها توضیح داد.
اختصاص سبد کالای رمضان به کارگران
پایگاه خبری راد: دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کارفرمایان خواست تا با توجه به وضع معیشتی خانوارهای کارگری بسته‌های غذایی رمضان را در حد توان خود برای کارگران در نظر بگیرند.
تحلیل یک اقتصاددان درباره استیضاح ربیعی
پایگاه خبری راد: رئیس سابق دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز، استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را استیضاح یک تفکر دانست.
تکلیف جدید مراکز ترک اعتیاد برای پوشش «بیمه معتادان»
پایگاه خبری راد: سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر از تکلیف قانونی کلیه مراکزدولتی و 10 درصد از مراکز خصوصی درمان اعتیاد برای پوشش بیمه‌ اعتیاد خبر داد.
یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان می‌ماند
پایگاه خبری راد: آن طور که رئیس جمهوری اعلام کرده است دولت مبنایی برای افزایش یارانه نقدی ندارد. بر این اساس همچنان از حدود هفت سال گذشته تاکنون و در ادامه مبلغ پرداختی به یارانه بگیران ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
سایه سنگین نابرابری قدرت‌ها بر نابرابری درآمدی
پایگاه خبری راد- یک اقتصاددان می‌گوید: ساختار اقتصادی ایران به گونه‌ای است که برخی با استفاده از منافع که فرصت‌های نابرابر در اختیارشان قرار داده است، درآمدهای قابل توجهی کسب می‌کنند. این در حالی است که آحاد جامعه از آن بی‌بهره‌اند و این موضوع عامل گسترش فقر و نابرابری در کشور است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و رییس کل گمرک ایران منصوب شدند
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکام جداگانه ای مهدی قدمی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و همچنین فرود عسگری را به عنوان معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد