08:59 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

همایش

حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی
نماد برتر- ششمین همایش مالی اسلامی ایران با محوریت بررسی موضوع «حاکمیت مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی» صبح امروز بیست و ششم آذرماه به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
سهامدار مسئول سود و زیان است / تامین مالی۴۵۰ هزار میلیارد تومانی در ۸ ماه
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نقش بازار سرمایه در تامین مالی ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی طی هشت ماه سال گفت : مسئولیت نهایی سود و زیان به عهده سهامدار است.
ششمین همایش مالی اسلامی آغاز شد
نماد برتر- ششمین همایش مالی اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران، با موضوع "حکمرانی مطلوب و تاثیر آن بر بازارهای مالی" از دقایقی پیش آغاز شده است.
جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد
نماد برتر- رییس انجمن مالی اسلامی درخصوص جزئیات برگزاری آنلاین ششمین همایش مالی اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
گزارش وزیر اقتصاد از رشد دو برابری و ۴۳ هزار میلیارد تومانی پرتفوی صنعت بیمه
نماد برتر- وزیر اقتصاد گفت: پرتفوی صنعت بیمه در هفت ماه سال جاری به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل دو برابر افزایش یافته است.
زمان افزایش سرمایه ۶۷ تا ۱۱۳۰ درصدی چهار شرکت + مجمع ۵ نماد دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۹ شرکت برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیات مدیره اعلام شد.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
امکان تبادل ایده میان شرکت‌های ایرانی و اروپایی فراهم شد
نماد برتر- با برگزاری همایش تجاری ایران-اروپا برای شرکت‌های ایرانی امکان تبادل ایده‌ها و تخصص‌ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه فراهم شد.
امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC۲۰۲۰)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینه نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.
ایران تحریم شدنی است، اما تحدید نمی شود
نماد برتر- سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه ایران تحریم شدنی است، اما تحدیدشدنی نیست، گفت: ژئوپلتیک ایران اساسا مفصل دنیا و مرکز ارتباطات است و باید عملا قدران این موقعیت باشیم و تلاش کنیم کریدورهای جهانی از اینجا عبور کند لذا امروز اتحادیه اقتصادی اوراسیا بزرگترین فرصت اقتصادی کشور محسوب می شود و باید از آن استفاده کنیم.
نقش قابل توجه ایران در تحکیم همکاری‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا
نماد برتر- وزیر نیرو و مسئول هماهنگی و انسجام‌بخشی بین دستگاهی اجرای موافقت‌نامه موقت تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: این اتحادیه، یک سازمان نوظهور در بین سازمان‌های منطقه‌ای است و چنانچه بتواند به ضریب بالاتری از اتحاد، همکاری و همگرایی منطقه‌ای سوق یابد، ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و حتی سیاسی جهان را دارد.
دلار در حال از دست دادن جذابیتش مقابل یوان است
نماد برتر- ری دالیو، بنیانگذار بزرگ ترین صندوق پوشش ریسک جهان یوان را اصلی ترین رقیب برای دلار در آینده دانست.
عمق اکتشافات معدنی ایران یک متر و میانگین جهانی ۷۲ متر/پیشنهاد ایجاد ۵ ژئوپارک جدید
نماد برتر- رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با تاکید بر اینکه دنیا از اکتشافات معدنی روباز به عمق حرکت کرده است، گفت: میانگین عمق پوشش اکتشاف ۷۹ متر و این میزان متاسفانه برای ایران یک متر است.
رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده‌هاست
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی «نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل»، یکی از رسالت‌های ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را «باز کردن فضا برای ایده‌های نو» دانست و با اشاره به تجربۀ موفق ایرانسل در سرمایه‌گذاری روی شرکت اسنپ گفت: امیدواریم بتوانیم به شکل‌گیری و گسترش چندین اسنپ دیگر در ایران کمک کنیم.
راهیابی شریک تجاری "سپ" به کنفرانس بین‌المللی Design ۲۰۲۰
نماد برتر- یکی از شرکای پرداخت الکترونیک سامان با ارائه مقاله علمی به کنفرانسDesign ۲۰۲۰ مجله معتبر کمبریج‌ پرس راه یافت و اعتماد کاربران به درگاه‌های "سپ" در پلتفرم‌ های جدید مطرح شد.