06:55 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ جهانی

گرانفروشی آن هم با دلار ۳۸۰۰ تومانی/ ناظران کجایند!؟
پایگاه خبری راد: با وجود پرداخت بیش از ۶۲۲ میلیون یورو ارز دولتی با یارانه‌ (دلار ۳۸۰۰ تومانی) برای واردات خوراک دام و طیور، قیمت گوشت مرغ افزایش داشته که مرغداران دلیل آن را بالا بودن قیمت خوراک مرغ اعلام کرده و می گویند" واردکنندگان خورک مرغ را ۷۰ تا ۱۰۰ درصد گران‌تر از آنچه باید می‌فروشند و خبری از ناظران نیست"!
بازار به نفع طلای سفید چرخید
پایگاه خبری راد: رییس صندوق پنبه ایران از افزایش قیمت پنبه وارداتی خبر داد و گفت: پنبه ایرانی کیلویی ۲۰۰۰ تومان از پنبه وارداتی ارزان‌تر است.
رکود بازار طلا در چند سال اخیر بی‌سابقه است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه گفت: به دلیل گرانی‌های اخیر رکود شدیدی در بازار طلا داریم که طی چند سال اخیر بی‌سابقه است.
چرا با وجود فراوانی در عرضه، گرانی داریم؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ مشکلی از نظر عرضه کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و گرانی به عوامل مختلفی از جمله افزایش نرخ ارز و بالا رفتن نرخ‌های جهانی برمی‌گردد اما در این ماه مقرر شده بسیاری از کالاها با گرانی مواجه نشوند اما نباید انتظار داشت هیچ چیز گران نشود.
رکود در بازار فولاد و آهن
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: در پی تک‌نرخی شدن دلار، قیمت‌ها اندکی روند نزولی به خود گرفته‌اند. به گفته وی هرچند که حجم زیاد مواد اولیه از طریق تولیدات داخلی تأمین می‌شود اما تولیدکنندگان عمده محصولات خود را با دلار غیررسمی ارزش‌گذاری می‌کنند که سبب رکود نسبی در بازار شده است.
علت افزایش قیمت مرغ
پایگاه خبری راد: در شرایطی که طی روزهای اخیر قیمت گوشت مرغ با افزایش روبرو شده است، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی اعلام کرد که نوسانات ارزی، کمبود نهاده‌های تولید و کاهش جوجه‌ریزی عامل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار شده است.
روند صعودی قیمت نفت تا چه زمانی ادامه دارد؟
پایگاه خبری راد: نرخ جهانی نفت افزایش یافته و قیمت شاخص نفت خام برنت در معاملات بازارهای جهانی نفت در روزهای گذشته از مرز ۷۰ دلار برای هر بشکه نیز گذشت.
گرانی برنج خارجی به کمبود ربطی ندارد/نرخ جهانی افزایش یافت
پایگاه خبری راد: در بازار نوروز امسال برنج به ویژه برنج خارجی جزو محصولاتی بود که با افزایش قیمت روبرو شد که به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی بالا رفتن قیمت این محصول ارتباطی به محدودیت در واردات یا کمبود آن در بازار ندارد و نرخ جهانی آن افزایش یافته است.
گرانی قیمت برنج جهانی است!
پایگاه خبری راد: در بازار نوروز امسال برنج به ویژه برنج خارجی جزو محصولاتی بود که با افزایش قیمت روبرو شد که به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی بالا رفتن قیمت این محصول ارتباطی به محدودیت در واردات یا کمبود آن در بازار ندارد و نرخ جهانی آن افزایش یافته است.
گندم صادراتی کیلویی ۸۰۰ تومان!
پایگاه خبری راد: صادرات گندم در هشت ماهه نخست امسال در حالی افزایش چشمگیری پیدا کرده است که قیمت آن برابر با نرخ خرید تضمینی این محصول استراتژیک در سال ۱۳۹۲ یعنی حدود ۸۰۰ تومان است
 گندم به نرخ جهانی خریداری شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که طی سه سال گذشته نظارت کافی روی نان وجود نداشت به همین دلیل ستاد تنظیم بازار بر نظارت بیشتر تاکید و تعیین نرخ را به بخش خصوصی واگذار کرد.
افزایش قیمت روغن ممنوع!
پایگاه خبری راد- دبیر انجمن صنفی روغن نباتی گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده با بررسی اطلاعات مالی شرکت‌های تولیدی، مجوز افزایش قیمت روغن مایع و نباتی را صادر کرد اما به دلیل برخی ملاحضات، این تصمیم در شورای تنظیم بازار لغو شد.
صفحه قبل | صفحه بعد