21:15 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نانوایی

مشکل لوازم یدکی کامیونداران با ارز دولتی حل می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کامیونداران البرز، تنها علت تجمعات اخیر کامیونداران را افزایش قیمت لوازم یدکی اعلام و اظهار کرد: کامیونداران همیشه حامی مردم و آماده خدمت‌رسانی بوده‌اند؛ تنها خواسته این افراد کمک به تهیه اقلام مورد نیازشان است.
لزوم تدبیر مناسب برای حل بحران آب آشامیدنی در بوشهر و ایلام
پایگاه خبری راد: نماینده مردم استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود آب در سطح استان‌ بوشهر برای شرب گفت: شهرها و روستاهای استان بوشهر با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند. این استان از محرومیت‌های بسیاری برخوردار است و در حال حاضر ۴۰ درصد از واحدهای صنعتی آن غیرفعال شده‌اند.
افزایش روزانه قیمت در بازار یاسوج
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم اما با کمبودی در بازار مواجه نبوده‌ایم.
 بر توزیع آرد و تولید نان با کیفیت نظارت شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود با بیان اینکه نان با کیفیت نیازمند آرد با کیفیت است، گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت به صورت هماهنگ بر توزیع آرد و تولید نان باکیفیت نظارت کنند.
 نظارت‌ها و برخورد قانونی باید مانع از احتکار کالا شود
پایگاه خبری راد: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روند نظارت و برخورد قانونی باید به گونه‌ای باشد که از احتکار جلوگیری شود.
نان‌ها آب رفت!
پایگاه خبری راد: رییس کانون صنایع غذایی با بیان این‌که کوچک کردن چانه توسط نانوایان نشان‌دهنده افزایش پنهانی قیمت نان است، تاکید کرد: نانوایان چاره‌ای جز این اقدام برای تامین هزینه‌های خود ندارند!
گندم مصرف 2 سال البرزی‌ها ذخیره شد/واردات میوه اولویت امروز کشور نیست
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: خوشبختانه در ذخیره‌سازی این اقلام به خوبی عمل شده و تاکنون به مشکلی بر نخورده‌ایم به عنوان مثال در حال حاضر به اندازه مصرف دو سال البرزی‌ها گندم ذخیره شده است.
چاره‌ای جز کاهش وزن چانه نان نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: با توجه به افزایش هزینه ها ثابت نگه داشتن قیمت نان منطقی و معقول نیست و برای جبران هزینه های نانوایان افزایش نرخ نان لازم است.
تاوانی که صنعت مازندران برای قطعی برق می‌دهد
پایگاه خبری راد: با افزایش دما و قطع شدن‌های مکرر برق در طول روز آن هم به مدت دو ساعت مشکلات زیادی برای بخش‌های مختلف به وجود آمده و خسارات سنگینی را به برخی بخش ها از جمله بخش صنعت وارد کرده است.
۴محموله وارداتی برنج مرجوع شد/واحد مجاز تولید شیر الاغ نداریم
پایگاه خبری راد: مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تدوین سند جامع ایمنی غذا و تعریف نهاد ملی ایمنی غذا برای کنترل سلامت مواد غذایی از مزرعه تا سفره خبر داد.
افزایش کیفیت نان با گلایه‌های نانوایان
پایگاه خبری راد: در حالی که معاون وزیر کشاورزی به خودکفایی و رکورد شکنی در تولید بسیاری از محصولات استراتژیک مانند گندم و شکر اشاره کرده و می‌گوید کیفیت نان طی سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است، رییس اتحادیه نانوایان از مشکلات این صنف گلایه و تصریح کرد که متولی نان در کشور مشخص نیست و هر کدام از وزارتخانه‌های کشاورزی و صنعت می‌گویند "نان به ما ربطی ندارد".
خطر تعطیلی برخی واحدهای تولید آرد البرز
پایگاه خبری راد: رییس انجمن آرد البرز گفت: برخی از واحدهای تولید آرد استان به دلیل زیاندهی در آستانه تعطیلی قرار دارند.
نان گران نمی‌شود
پایگاه خبری راد: مقرر شده بود دولت برای قیمت نان، بعد از ماه رمضان تصمیم گیری کند که رئیس اتاق اصناف ایران از احتمال افزایش نیافتن قیمت نان خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد که دولت جبران عوامل موثر در قیمت نان را به افزایش نرخ آن ترجیح می‌دهد.
قیمت گندم نانوایی‌ها تغییری نکرد/ نان گران نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: در حالی که طی سه سال گذشته قیمت نان افزایش پیدا نکرده و مقرر شد تا درباره آن بعد از ماه رمضان تصمیم‌گیری شود، دولت قیمت گندم برای نانوایی‌ها را تغییری نداد که به نظر می‌رسد تصمیمی برای تغییر قیمت نان نیز ندارد.
لزوم توجه به نقش اتحادیه‌ها و صنوف در ارتقای کیفیت نان
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران بر لزوم توجه به صنوف نانوایی برای ارتقای کیفیت نان تاکید کرد.