17:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

منطقه

چشم اسفندیار گزارشگری مالی در ایران
از آنجا که حسابرسی صورت‌های مالی، ادامه طبیعی فرایند گزارشگری مالی است ، حسابرسی ارزش منصفانه و برآوردهای حسابداری ناشی از آن از نقطه نظر فنی و تکنیکی چالش اصلی حرفه نیز خواهند شد
ایران سهم ۶۱ درصدی تولید فولاد را به خود اختصاص داد
حدود ۲ تا ۳ درصد فولاد دنیا در منطقه خاورمیانه تولید می‌شود و ایران سهم ۶۱ درصدی را در این منطقه به خود اختصاص داده است.
نخستین دوره آموزشی ناشران بورس برگزار شد
اولین دوره آموزشی ناشران بورس و اوراق بهادار تهران با مشارکت ۷۶۲ نفر از اعضای هیات مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و به میزان ۹۹۶۰ نفر ساعت برگزار شد.
ملک پروژه آرامش "ثاباد" متقاضی نداشت
مزایده شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران بدون نتیجه ماند.
ضرورت افزایش سرمایه برای تولید کنندگان زغال سنگ
شرکت های تولید کننده زغال سنگ برای طرح های توسعه ای خود زمینه را برای افزایش سرمایه مورد نیاز فراهم کرده اند.
"قشرین" ۲۰ قطعه زمین با کاربری باغ مسکونی می‌فروشد
شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان مزایده برگزار می کند.
دلایل آشفتگی بازار سیمان
معاونت مطالعات تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی مشکلات ساختاری صنعت سیمان و دلایل آشفتگی بازار در هفته‌های اخیر پرداخت.
قیمت گذاری دستوری سطح زیر کشت چغندر قند را پایین آورد
قیمت گذاری دستوری در صنعت قند و شکر از سوی دولت، باعث شده چغندرکاران تمایل چندانی برای کشت چغندر نداشته باشند و سطح زیر کشت این محصول کاهش یابد.
افزایش سود ۵۰ میلیاردی "بوعلی" با برج صنعت پتروشیمی ایران
عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصین داخل کشور طراحی و ساخته شده، جهت نصب در واحد پارازایلین وارد مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد.
قیمت برق ارزان می شود
طی 5 سال آینده تعرفه فعلی بهای برق تغییری نخواهد کرد و با ثابت نگه داشتن تعرفه برق نه‌تنها قیمت برق افزایش نخواهد داشت بلکه با در نظر داشتن افزایش نسبی قیمت‌ها، بهای برق برای مصرف‌کننده ارزان‌تر هم تمام می‌شود.
تغییر تاکتیک فروشندگان در بازار مسکن
وضعیت بازار مسکن در تابستان مشابه ماه های گذشته بود . هم خریداران و هم فروشندگان منتظر چشم انداز روشن تری از آینده این بازار هستند تا تصمیم قطعی برای خرید یا فروش بگیرند .
دادوستد بیش از ۸۰ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
در جلسه معاملاتی دیروز شنبه ۲۳ مرداد ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۱۵۷ هزار و ۱۰۰ قرارداد معادل ۸۰ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش ۴۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال معامله شد.
ابراهیم رئیسی، آرزوی بایدن را ناکام می‌گذارد؟
مایکل هرش، روزنامه نگار برجسته سیاست‌خارجی معتقد است سرسختی رویکردهای دولت محافظه‌کار رئیسی می‌تواند ایالات متحده را در مسیر تشدید تنش متقابل با ایران قرار دهد و به تبع آن، ممکن است جو بایدن نیز مانند برخی اسلافش، در آرزوی خروج از باتلاق خاورمیانه ناکام بماند.
معامله بیش از ۱۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، شرکت تولید نیروی برق نیروگاه شهدای پاکدشت (دماوند) و شرکت تولید نیروی برق منطقه مرکزی نیروگاه شازند از عمده عرضه‌کنندگان برق در بورس انرژی طی روز گذشته بودند.
نیاز داخلی به ورق گالوانیزه در صنایع خودروسازی تامین می شود
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: به زودی و با اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تأمین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، ۱۰۰ درصد نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تأمین خواهد شد.