03:22 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ملت

شاخص در بلندای قله ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه بیستم و چهارم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۶۲۵ واحد افزایش، رقم ۴۲۸ هزار و ۳۱۵ واحد را به ثبت رساند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (شنبه بیستم و سوم امرداد ماه) شاخص کل با کاهش ۳ هزار و ۷۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳۴۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ واحد را به ثبت رساند.
تقویت توان داخلی و رشد سهام شرکت های بورسی
رییس دولت سیزدهم به درستی هم سو و همراه با ملت خواستار لغو تمام تحریم هاست. چون تاثیر رفع تحریم ها به شکل مثبت و بنیادی در مسیر تقویت توان داخلی به کار گرفته می شود و می تواند شرکت ها را ذاتاً توانمند کند.
"وبملت" دست به جیب می‌شود
بانک ملت از زمان پرداخت سود به سهامداران خبر داد.
صندوق های اهرمی، گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران خرد
سرمایه گذاران خرد به واسطه منابع محدودی که در اختیار دارند شاید قادر به دریافت اعتبار از کارگزاری ها نباشند اما می توانند وارد صندوق های اهرمی شوند و از این صندوق در جهت افزایش بازدهی خود استفاده کنند؛ بنابراین صندوق های اهرمی باعث جذب منابع بیشتری در بازار سرمایه می شود.
چهارشنبه پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه ششم امرداد ماه) شاخص بورس تهران روز پر نوسانی را سپری کرد؛ به گونه‌ای که شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۱۶ واحد رسید.
بازدهی چهار ماهه ۷۳۸ سهم از مثبت ۱۶۴۸ تا منفی ۵۸ درصدی
در برابر رشد اندک و ۰.۲۷ درصدی شاخص طی چهار ماهه سال جاری، بازدهی سهام ۷۳۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۴۷ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
بانک ملت در سه ماهه ۱۰۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد
بانک ملت با ارائه صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماه نخست سال مالی جاری، ۱۰۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
مجمع "وبملت" ۶۶ ریال سود تقسیم کرد
مجمع عمومی بانک ملت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ برگزار شد.
«تاپیکو» نماد پرطرفدار حقیقی‌ها و «وتجارت» نماد پرطرفدار حقوقی‌ها
در جریان معاملات امروز، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰، سه نماد «وتجارت»، «فولاد» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «تاپیکو»، «شستا» و «صباح» معطوف بود.
بزرگترین عرضه صکوک برای تامین مالی صنایع پتروشیمی خلیج فارس
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران طی هفته جاری عرضه عمومی خواهد شد.
سلطه بیت کوین بر امور مالی جهانی چه زمانی اتفاق می افتد؟
بر اساس بررسی جدید انجام شده، برخی از کارشناسان بر این باورند که رمزارز بیت‌کوین تا سال ۲۰۵۰، بر امور مالی جهانی سلطه خواهد داشت.
فروش مستقیم محصولات "غزر" به مشتریان صادراتی
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون گفت: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.
تغییر دستورالعمل ارزیابی مشاوران در سال ۱۴۰۰
معاون پذیرش فرابورس از انتشار فهرست رتبه‌بندی مشاوران پذیرش در وب‌سایت فرابورس ایران خبر داد.
تکمیل زنجیره فولاد مانع خام فروشی این محصول شد
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.