00:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر اقتصاد

تنوع بخشی به اقتصاد آذربایجان
پایگاه خبری راد: صاحب محمدوف- معاون وزیر اقتصاد آذربایجان- گفت این کشور به کار بر روی متنوع سازی اقتصاد خود ادامه خواهد داد.
بورس ارز راه نیفتد بازار سیاه ایجاد می‌شود
پایگاه خبری راد: یک اقتصاد دان می‌گوید دولت چاره‌ای جز آن چه در مورد ارز تصمیم گرفت و اعمال کرد نداشت ولی اکنون باید حلقه نقص سیاستگذاری خود را تکمیل کند. اکنون میزان ارزی که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد در شان مردم نیست و پیشنهاد من این است که دولت بورس ارز راه بیاندازد تا مردم بتوانند ارز مورد نیاز خود را از آن محل تامین کنند.
توزیع پول نو از فردا
پایگاه خبری راد: طبق سنت هر ساله در آستانه نوروز توزیع پول نو در بانک‌ها از فردا آغاز می‌شود.
بودجه ۱۳۹۷ تورم‌زاست
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان می‌گوید در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ هزینه‌های جاری دولت مدیریت نشده و دولت برای بالابردن برخی هزینه‌های مردم برنامه‌ریزی کرده است و به نظر من این بودجه تورم‌زاست و تعادلی بین هزینه‌ها و درآمدهای پیش‌بینی شده در آن وجود ندارد.
بهبود محیط کسب‌وکار اولویت یک مدیران نیست/ چقدر اصرار کنیم؟
پایگاه خبری راد: معاون وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه هنوز بهبود فضای کسب‌وکار اولویت مدیران نیست، علاوه بر این در بعضی شاخص‌ها مواردی اضافه شده که از کنترل ما خارج است.
جذب ١٤ میلیارد دلار سرمایه خارجی در ٥ سال
پایگاه خبری راد: محمد خزاعی میگوید از ابتدای دولت یازدهم تا کنون حدود ١٤ میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شده است.
پوری‌حسینی رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌ماند
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد در نامه ای با اشاره به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان خصوصی سازی میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی را در سمت معاون وزیر و رییس سازمان خصوصی سازی ابقا کرد.
فرصت ایجاد تحول در شورای پول و اعتبار از دست رفت
پایگاه خبری راد: معاون وزیر اقتصاد پیشین معتقد است ترکیب جدید شورای پول و اعتبار تفاوت ماهوی با شورای پیشین ندارد و نمی‌توان از آن انتظار یک تحول چشمگیر داشت. این در حالی است که انتظار می‌رفت دولت تصمیم بگیرد با عضویت درآوردن چهره‌های دانشگاهی متخصص در حوزه بانکداری زمینه‌ساز تحول مثبت بر سیاست‌های پولی کشور شود.
سفر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک به ترکیه
پایگاه خبری راد: فرود عسگری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی متشکل از مدیران گمرک به ترکیه سفر کرده است.
رتبه اعتباری ایران نزد کشورهای بریکس به دوره پیش از تحریم ها بازگشت
پایگاه خبری راد: معاون فنی و عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران اعلام کرد: رتبه اعتباری ایران نزد گروه بریکس متشکل از قدرت های نوظهور در اقتصاد جهانی، به زمان پیش از تحریم ها بازگشته است.
صفحه قبل | صفحه بعد