20:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون آموزش

رونمایی از دستگاه اندازه‌گیری حوزه نانو در دانشگاه تهران
پایگاه خبری راد: با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعضای هیات علمی پردیس دانشگاه تهران از دستگاه اندازه‌گیری در حوزه نانو رونمایی شد.
احیای قصه‌خوانی در دانش‌آموزان از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش
پایگاه خبری راد: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در معاونت ابتدایی به اعجاز قصه‌ها باور داریم و یکی از برنامه‌های وزارت ترویج و احیای قصه خوانی و قصه گویی در کودکان و دانش آموزان است.
پیگیری اعمال سهمیه کنکور برای دانش آموزان عشایر/زمینه اجرای اساسنامه مدارس عشایری فراهم شود
پایگاه خبری راد: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مواردی را که قصد داریم به کمک سازمان عشایر و مجلس شورای اسلامی دنبال کنیم اعمال سهمیه عشایر برای ورود به دانشگاه و آموزش عالی است، گفت: اکنون عشایر سهمیه‌ای در کنکور ندارند.
آغاز اجرای طرح «ایران مهارت» از ابتدای مهرماه
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای طرح «ایران مهارت» از اول مهرماه با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
سنگ "تجهیزات آموزشی فرسوده" در راه پیشرفت آموزش پزشکی
پایگاه خبری راد: با وجود توسعه کمی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین افزایش جذب دانشجو در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد تجهیزات و امکانات آموزشی متناسب با این روند رشد نکرده است. به گفته کارشناسان و اعضای هیات علمی، بسیاری از دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تازه تاسیس به خصوص در استان‌های محروم از کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی رنج می‌برند.
خراسان جنوبی، شاگرد اول فاز نخست طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: خراسان جنوبی، شاگرد اول فاز نخست طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح کشور است، به گونه‌ای که گزارش این استان به همه استان‌ها ارسال شده است.
لزوم توجه به افزایش کیفیت در حوزه معماری و سازه ساختمان
پایگاه خبری راد: رئیس نخستین رویداد بین‌المللی توسعه و مهندسی ساخت بر لزوم توجه به افزایش کیفیت در حوزه معماری و سازه ساختمان تاکید کرد.
تجاری‌سازی 6 محصول در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران
پایگاع خبری راد: رئیس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه حدود پنج ماه از آغاز به کار مرکز رشد دانشگاه می‌گذرد، گفت: تا کنون 6 محصول در این مرکز به مرحله تجاری‌سازی رسیده است.
تعیین ساعات موظفی تدریس مدیران و مشاوران / اعلام حدنصاب تاسیس مدارس جدید
پایگاه خبری راد: وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر مشغول تلاش برای ساماندهی و عبور از بحران نیروی انسانی است و به اذعان مسئولان اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود باید منتظر چالش‌های بزرگتر در کلاس‌های درس بمانیم.
راه‌اندازی مرکز آموزش‌های مهارتی پیشرفته در مهر ماه
پایگاه خبری راد: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از وجود خلا جدی در آموزش‌های مهارتی خبر داد و گفت: امیدوار هستیم با ایجاد سازمان آموزش‌های مهارتی پیشرفته و نیز پیگیری دوره‌های مرکز تربیت مدیران راهبردی جهادی آینده این خلأ را در کشور جبران کرده و حاکمیت تفکر راهبردی را پیاده‌سازی کنیم.
تدوین طرح جامع "آموزش همگانی" قبل از مهلت تعیین شده
پایگاه خبری راد: معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه دولت تدوین طرح جامع آموزش همگانی برای مقابله با حوادث را به عهده هلال احمر گذاشته ابراز امیدواری کرد که این طرح زودتر از مهلت دو ساله مشخص شده به سرانجام برسد.
اعلام برندگان دومین همایش جایزه دادمان
پایگاه خبری راد: دومین همایش جایزه دادمان در محل سالن اجلاس سران با حضور مسئولین ارشد و متخصصین حوزه راه و شهرسازی کشور برگزار شد.
ایجاد رشته اقتصاد مقاومتی در مقطع کارشناسی‌ ارشد در دستور کار است
پایگاه خبری راد: رئیس کارگروه علوم اقتصادی شورای تحول علوم انسانی، برنامه تجدید نظر شده مقطع کارشناسی رشته علوم اقتصادی کشور را رونمایی کرد.
مصرف دو برابری آب هر شهروند ایرانی نسبت به دنیا/92 درصد منابع آب صرف بخش کشاورزی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون آموزش،‌ پژوهش و فناوری وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت با اشاره به اینکه 92 درصد از کل منابع آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، گفت: بر اساس آمارها هر ایرانی دو برابر میانگین مصرف جهانی آب مصرف می‌کند.
 همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE
پایگاه خبری راد: هفتمین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE (سلامت، ایمنی و محیط زیست)، 15 تا 17 اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.