18:52 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدیرعامل سایپا

طرح امداد نوروزی سایپا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سایپایدک از برگزاری پر قدرت طرح امداد نوروزی گروه سایپا در نوروز 97 خبر داد و گفت: آسودگی مشتریان، مهمترین هدف گروه سایپا در تعطیلات نوروز سال آینده است.
تامین به موقع قطعات یدکی خودروهای سایپا در پایان سال
پایگاه خبری راد: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.
«رنو» به «بن رو» رسید
پایگاه خبری راد: با اعلام مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) سرانجام پرونده واگذاری سایت تولیدی «بن‌رو» به رنو مختومه و این سایت به خودروساز فرانسوی واگذار شد.
محصولات سایپا خارج از شبکه نمایندگی ها، فروخته نمی شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های تهران و البرز گفت: هدف گذاری سایپا برای سال 97، تولید 850 هزار دستگاه خودرو است و فروش این تعداد محصول فقط از طریق شبکه نمایندگی های سایپا صورت خواهد گرفت.
خودروهای سایپا با مشارکت سیتروئن صادر می شود
پایگاه خبری راد: مراسم رونمایی از خودروی «برلیانس تاکسی» محصول گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل سایپا و معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور برگزار شد.
تیبا و پراید هفته ‌آینده تعیین تکلیف می‌شوند
پایگاه خبری راد: در جلسه هفته آینده هیات مدیره سایپا تکلیف ادامه تولید یا از رده خارج شدن دو خودروی پراید و تیبا تعیین خواهد شد.
بازدید شبانه آقای مدیر عامل
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری خود با حضور در شیفت دوم خطوط تولید سایپا از نزدیک با کارگران دیدار و گفتگو کرد.
تغییر مدیرعامل سایپا با رای اکثریت هیات مدیره انجام شد
پایگاه خبری راد: رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفتند.
ماجرای تغییر مدیرعامل سایپا
پایگاه خبری راد: در حالی امروز اخباری مبنی بر تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منتشر شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد سهامدار عمده این گروه خودروسازی نیز موافق این تغییرات است.
تاریخچه ورود کامیون های ولوو به ایران
پایگاه خبری راد: قبل از همکاری مشترک ولوو و سایپادیزل در اوایل دهه 80 میلادی، این کامیون ساز اروپایی در بین سال های 1972 تا 1984 نیز کامیون های خود را در ایران مونتاژ کرده است.
تشکیل جوینت ونچر ولوو-سایپا دیزل در آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سایپادیزل از تاسیس شرکت جوینت ونچر با ولوو در برنامه آینده همکاری مشترک خبر داد.
استفاده از قطعات تقلبی خطر آفرین است
پایگاه خبری راد - مدیرعامل سایپایدک گفت: استفاده از قطعات یدکی تقلبی علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.
گسترش ارتباط «سایپادیزل» و «ولوو» سوئد با تولید خودروهای جدید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی به ویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد این رابطه گسترش خواهد یافت.
پرداخت بدهی مگاموتور و سازه گستر به قطعه سازان تا هفته آینده
پایگاه خبری راد: قطعه سازان برای توسعه فعالیت های خود نیازمند دریافت مطالبات خود از خودروسازان هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد