09:13 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخالفت

دولت لایحه جدید بودجه نخواهد داد/ شرایط برای لایحه چند دوازدهم فراهم نیست
نماد برتر- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت لایحه بودجه جدیدی به مجلس ارسال نخواهد کرد.
حمایت رییس جدید سازمان از دو بورس کالایی و ارتباط با بازار سهام + مثال
نماد برتر- عضو هیات مدیره بورس انرژی با اشاره به حمایت های رییس جدید سازمان در مسئولیت قبلی از بورس های کالایی اظهار امیدواری کرد این دیدگاه مثبت سبب پیشرفت بیشتر دو بورس و ارتباط با بازار سهام باشد.
سایه دخالت‌های سیاسی از سر بورس برداشته می‌شود؟
نماد برتر- طی چند ماه گذشته ترازوی تاثیرگذاری دخالت‌های سیاسی خارج از بازار سرمایه بیشتر از عوامل اقتصادی درونی روی این بازار تاثیر گذاشت و ماجرا تا جایی پیش رفت که قالیباف اصل رفتن را بر ماندن ترجیح داده و وزیر اقتصاد نیز از به کارگیری تلاش‌هایی برای کم کردن این دخالت‌ها خبر داد.
روحانی باید برای فاجعه بورس و... محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
نماد برتر- عضو شورای عالی فضای مجازی در واکنش به حمایت رئیس جمهور از وزیر ارتباطات گفت:روحانی باید به دلیل فاجعه بورس، سقوط ارزش پول، معیشت نامناسب و...محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
زیست شبانه شهر تهران تصویب شد / توضیح درباره مخالفت پلیس
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب مصوبه شهر بیدار درباره مخالفت پلیس گفت: انتظار می رود با تغییراتی، نیروی انتظامی و هیات تطبیق پس از بررسی مجدد اعلام موافقت کنند.
دفاع از قالیباف اصل و درخواست مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا + حضور در هیات دولت
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه ای ضمن دفاع از عملکرد قالیباف اصل ، خواهان مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا و حضور رئیس سازمان بورس در جلسات هیات دولت شد .
واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد
نماد برتر- رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از مخالفت با واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی و منتفی شدن این اقدام خبر داد.
سرمنشأ ابهامات بورس و چند نشانه امیدوارکننده از ظرفیت رشد بازار
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سرمنشأ ابهامات بورس گفت: رکود حاکم و عدم‌ وجود چشم‌انداز مثبت بر بازار‌های رقیب و وضعیت مناسب قیمت های جهانی نشان از ظرفیت مطلوب بازار برای رشد دارد.
قیمت‌گذاری دستوری محصولات رد شد / توصیه اکید به مدیران شرکت ها
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به مخالفت نهادهای ناظر و اجرایی بورس با قیمت‌گذاری دستوری برخی از محصولات گفت: هیات مدیره شرکت‌ها فقط قوانین بازار سرمایه را ملاک عمل قرار دهند.
تکرار مخالفت میرسلیم با پذیرش FATF در مجمع تشخیص مصلحت
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکرار مخالفت با پذیرش FATF گفت: دولت برای مواجهه با تحریم‌ها تدبیری اتخاذ نکرده و مسائل مختلف را به قبول این موضوع ربط می‌دهد.
نتیجه جلسه فوری برای حمایت بورس: وعده عدم دخالت دولت و مخالفت با مواضع وزیر
نماد برتر- جلسه فوری نهاد ریاست جمهوری برای حمایت از بورس با وعده جهانگیری به عدم دخالت دولت، ثبات مقررات به دلیل حضور ۴۰ میلیون سهامدار ، درخواست از حقوقی ها ،مخالفت تلویحی با مواضع وزیر صنعت و... برگزار شد.
مهم‌ترین علل نابسامانی بورس و تاکید بر حفظ منافع ۵۰ میلیون سهامدار
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه‌ای با اعلام مهم‌ترین علل نابسامانی بورس از مواضع وزیر صنعت و دیگر مراجع تصمیم گیر ، انتقاد و خواهان حفظ منافع ۵۰ میلیون سهامدار در سیاست گذاری ها شد.
طرح جدید مجلس برای فولاد با محوریت بورس کالا و مخالف قیمت گذاری دستوری
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام مخالفت با قیمت گذاری دستوری از بررسی هفته آینده طرح جدید ساماندهی بازار فولاد با تاکید بر عرضه همه محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا خبر داد .
بانک مرکزی با فروش سهام ایران مال مخالفت کرد / دستور سریع به بانک آینده
نماد برتر- بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای با واگذاری ۳۵ درصد از سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به شرکت حامی کیان‌سازه توسط بانک آینده اعلام مخالفت کرد.
پاسخ رئیس شورای رقابت به مخالفت سازمان بازرسی با روش جدید قیمت خودرو
نماد برتر- رئیس شورای رقابت ضمن دفاع از فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به مخالفت سازمان بازرسی پاسخ داد و مدعی شد این مصوبه به نفع مصرف‌کننده است .