01:25 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخاب

«اخابر» به زیان نشست
نماد برتر- در حالی که در دوره‌های اخیر به موجب تورم، درآمد و سود اغلب شرکت‌ها رشد داشته اما؛ به نظر می‌رسد شرکت مخابرات ایران از این قافله جامانده است.
توقف ۶ نماد بورسی و فرابورسی و شروع بازارگرانی سهام دو شرکت
نماد برتر- امروز نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی سهام دو شرکت شروع شد .
خروج موقت ۵ نماد و ابطال معاملات دیروز سهم مثبت همراه با تعلیق ۶ روزه
نماد برتر- نماد ۵ شرکت بورسی و فرابورسی به علت اعلام رویدادی مهم بسته و معاملات دیروز سهم بورسی مثبت روزهای منفی بازار ، باطل و نماد این شرکت تا ۶ روز تعلیق شد .
توقف ۱۰ نماد ، بازار گردانی یک سهم و محدودیت حجمی مهمان تازه وارد
نماد برتر- نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و در برابر بازارگردانی یک سهم ، برای مهمان تازه وارد محدودیت حجمی سفارش تعیین شد.
مشارکت اولین رکورددار افزایش سرمایه در افتتاح یک کارخانه
نماد برتر- اولین رکورددار افزایش سرمایه در بین شرکت های بورسی و فرابورسی از مشارکت در افتتاح کارخانه نوآوری شیراز خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
خروج ۱۰ نماد از تابلو معاملات و تعلیق دو هفته ایی سهم مثبت+ بازارگردانی دو سهم
نماد برتر- نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل رشد قیمت یا اعلام رویدادی مهم بسته و در برابر تعلیق دو هفته ایی یک سهم مثبت ، بازارگردانی سهام دو شرکت هم شروع شد.
خروج موقت ۱۵ نماد از تابلو معاملات و آغاز بازار گردانی دو سهم فرابورسی
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۱۴ شرکت به دلیل اعلام رویدادهای مهم بسته و یک هلدینگ مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و بازارگردانی دو سهم فرابورسی آغاز شد .
بورس هفته را با چراغ سبز آغاز کرد
نماد برتر- شاخص بورس امروز برخلاف روزهای پایانی هفته گذشته صعودی بود و بیش از ۲۱ هزار واحد افزایش یافت.
تلاش میلیاردر هندی برای حذف نسل دوم شبکه تلفن همراه
نماد برتر- موکش آمبانی، میلیاردر هندی از دولت هند خواست به راه اندازی نسل پنجم شبکه تلفن همراه و برچیدن نسل دوم قدیمی شتاب ببخشد.
مدیرعامل شرکت بزرگ بورسی پس از سه سال تغییر کرد
نماد برتر- با تصمیم دیروز هیات مدیره، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات منصوب و جایگزین مجید صدری شد که از دی سال ۹۶ تاکنون در این پست مشغول فعالیت بود.
حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره ای مخابراتی تعیین شد
نماد برتر- هیات دولت حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره ای مخابراتی در سال جاری را ۹ میلیارد تومان تعیین کرد که باید در زمان صدور پروانه اخذ شود.
اولین رکورددار افزایش سرمایه برنامه تجدید ارزیابی دارایی ها داد
نماد برتر- اولین رکورددار افزایش سرمایه از موافقت هیات مدیره با تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت خبر داد.
چراغ بورس سبز ماند
نماد برتر- روند صعودی بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت و شاخص کل این بازار بیش از ۷۰۰۰ واحد صعود کرد.
تجهیز همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت تا پایان سال
نماد برتر- وزیر ارتباطات با اشاره به تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت گفت: وقتی متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان شدیم و فهمیدیم کودکان این مناطق با مشکل آموزش مجازی مواجه هستند، تصور کردیم اینها بچه‌های خود ما هستند که نمی‌توانند از ساعات آموزشی برخوردار باشند و از همه توان برای رفع مشکلات این مناطق استفاده کردیم.
معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، ۳ زیرمجموعه سایپا و هلدینگ + ۱۰نماد
نماد برتر- در روز رشد ۷۷۲۷ واحدی شاخص ، بانک و پتروشیمی فرابورسی ، سه زیرمجموعه سایپا و هلدینگ شیر به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.