11:02 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محسن

تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی
نماد برتر - ۱۵ عضو هیات تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی انتخاب شدند.
بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار است
نماد برتر - بنابر گزارش وزیر نفت پول حاصل از صادرات نفت به حساب بانک مرکزی واریز شده اما این بانک در تبدیل ارز به ریال دچار تاخیر است و به همین دلیل در حال حاضر بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار دولت است.
تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
برگشت امید به بازار سرمایه با خروج از صندوق‌های ثابت!
نماد برتر - کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های ثابت این‌روزها شاهد خروج نقدینگی هستند که این موضوع، نشانگر اقبال مجدد، اعتماد و بازگشت مجدد هوش‌سرمایه به "بورس" است.
تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان
نماد برتر - رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن (ایدرو) در نامه‌ای خطاب به مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، از تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز آن‌ها، یک دوره و تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و آن‌ها را ملزم به دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب کرد.
FATF شاید 1400!
نماد برتر - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تعیین تکلیف لوایح FATF در سال آینده خبر داد و گفت: باید منتظر دریافت مستندات و پاسخ‌ها و بررسی در جلسات بعدی بود .
انتقاد ۱۱ مدرس و استاد حسابداری از نحوه امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی
نماد برتر- ۱۱ مدرس و استاد دوره های آموزشی حسابداران رسمی خواهان ورود وزیر اقتصاد و هیات تشخیص صلاحیت جامعه حسابداران رسمی به امتحان گزینش داوطلبان حسابدار رسمی شدند.
نوزادان 1400 سهام هدیه می گیرند!
نماد برتر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای با اختصاص سهام یک میلیون تومانی برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.
دولت با ارسال پیام های غلط، بورس را بهم ریخت!
نماد برتر - رفتارهای اشتباه دولت اقتصاد به سمت غلط هدایت می کند.
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.
بررسی FATF در مراحل پایانی قرار دارد / اعلام نتیجه احتمالا" تا قبل از سال
نماد برتر- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مراحل نهایی بررسی FATF خبر داد و گفت: احتمالا تا پایان سال، نتیجه اعلام خواهد شد .
بسته حمایتی صنعت خودرو تا پایان بهمن اجرایی می شود/ امکان اصلاح نرخ ها
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از نهایی شدن بسته حمایتی صنعت خودرو تا پایان بهمن ماه و امکان اصلاح قیمت ها خبر داد.
تکلیف دو لایحه مربوط به FATF تا پایان اسفند روشن می شود
نماد برتر- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وعده داد نتیجه بررسی‌ها درباره دو لایحه پالرمو و CFT و مربوط به FATF تا پایان اسفند اعلام شود .
تولید ایران خودرو و سایپا با تعامل نهادهای پولی و مالی بیشتر می شود
نماد برتر- معاون وزیر صنعت گفت: افزایش تولید محصولات ایران خودرو و سایپا در حال اجرا است که از طریق تعامل با نهادهای پولی و بانکی محقق خواهد شد.