16:42 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مجرمان سایبری

هکرها ۶ سال مخفیانه به اطلاعات کاربران دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که آسیب پذیری موجود در دستگاه‌های توسعه داده شده توسط شرکت سیسکو به هکرها اجازه می‌داده تا به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشند.
چگونه مرورگر اینترنت اکسپلورر را از ویندوز ۱۰ حذف کنیم؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه بسیاری از کارشناسان امنیتی پیش‌تر اعلام کرده بودند که کاربران هرچه سریعتر به حذف مرورگر اینترنت اکسپلورر اقدام کنند، این گزارش به شما چگونگی این کار را تشریح کرده و آموزش می‌دهد.
درگاه‌های پرداخت آنلاین هک شد!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات کاربرانی را که از درگاه‌های پرداخت آنلاین استفاده کرده‌اند، از بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ وب‌سایت به سرقت برده‌اند.
آسیب‌پذیری چه شرکت‌هایی مقابل حملات سایبری بیشتر است؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که هدف اکثر حملات سایبری و بدافزاری، شرکت‌های کوچک و متوسط هستند.
هکرها در کمین حمله به سرورهای مایکروسافت
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که سرورهای SharePoint مایکروسافت در معرض خطر حمله سایبری و هجوم هکرها خواهند بود.
مخفیانه در گوگل‌مپ جستجو کنید
پایگاه خبری راد: گوگل به کاربران اعلام کرده است که به منظور ارتقای حریم خصوصی کاربران قابلیت حالت ناشناس یا Incognito Mode را به اپلیکیشن نقشه گوگل مپ نیز اضافه کند.
سایت "معلم یابی" هک شد
پایگاه خبری راد: یکی از بزرگترین پلت‌فرم‌های آنلاین برای ارتباط دانش‌آموزان و والدین آنها با معلمان خصوصی خود مورد حمله سایبری و هجوم هکرها قرار گرفت.
وقتی پرداخت باج‌ هم دیجیتال می‌شود!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مجرمان سایبری نیز به سمت و سوی باج‌گیری از سوی ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند و برای احیای فایل‌های کدگذاری شده رایانه کاربران، تقاضای بیت‌کوین می‌کنند.
کشف یک حفره امنیتی جدید در لپ‌تاپ‌های Dell
پایگاه خبری راد: اخبار منتشر شده حاکی از آن است که آسیب پذیری و حفره امنیتی جدیدی که در لپ تاپ‌های برند Dell یافت شده ، به هکرها امکان کنترل از راه دور سیستم کاربران را می‌دهد.
کشف یک حفره امنیتی جدید در لپ‌تاپ‌های Dell
پایگاه خبری راد: اخبار منتشر شده حاکی از آن است که آسیب پذیری و حفره امنیتی جدیدی که در لپ تاپ‌های برند Dell یافت شده ، به هکرها امکان کنترل از راه دور سیستم کاربران را می‌دهد.
ماجرای حذف اپلیکیشن‌های اپل چیست؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل باری دیگر برخی از اپلیکیشن‌هایی را که برای کنترل و نظارت والدین بر محتوای مجازی بکار گرفته می‌شده است، از فروشگاه اپ‌استور حذف کرده است.
ضعف گجت‌های هوشمند در برابر آسیب‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که بالغ بر دو میلیون گجت هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا تحت تاثیر پروتکل و درگاه ناامن P2P در معرض آسیب پذیری و نفوذ هکرها قرار دارند.
سامسونگ هم به عرضه ارز دیجیتال اختصاصی روی آورد؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد پس از عرضه کیف پول مجازی در جدیدترین گوشی پرچمدار خود، اقدام به توسعه شبکه بلاک‌چین و ارزرمز اختصاصی برای خود کند.
حمله هکرهای روسی به سفارت‌خانه برخی کشورها
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی چک پوینت با انتشار گزارشی اعلام کرده‌اند که هکرها و مجرمان سایبری روسی به سفارت خانه‌های برخی از کشورهای اروپایی بسیاری در سراسر جهان حمله کرده‌اند.
کاربران واتس‌اپ مراقب باشند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان اعلام کرده‌اند کاربران واتس‌اپ باید مراقب دریافت پیام‌هایی که در آنها لینک‌های آلوده وجود دارد، باشند.