01:08 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماه محرم

مکاتبه با وزارت صنعت برای جایگزینی ۱۰ هزارتاکسی و۵۰۰۰ اتوبوس در تهران
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به آمادگی دستگاه‌های مختلف برای آغاز سال تحصیلی گفت: از ابتدای آبان ماه تردد هرگونه خودروی آلاینده، کامیون، کامیونت و ون‌های فاقد معاینه فنی در کلانشهر تهران ممنوع است.
تخم‌مرغ دانه‌ای ۶۵۰ تومان گران نیست!
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت تخم‌مرغ که در ماه‌های گذشته اتفاق افتاده و همچنان ادامه دارد، از نظر دبیر کانون سراسری مرغداران مرغ تخم‌گذار، روند طبیعی داشته و با توجه به بالارفتن هزینه‌های فنی و بهداشتی تولید، نمی‌توان گفت این محصول پروتئینی گران شده است.
قیمت سفر عراق به مرز ۳/۵ میلیون تومان رسید
پایگاه خبری راد: قیمت سفر عتبات عالیات عراق به دنبال نوسانات ارز به سه میلیون و چهارصد هزار تومان رسید و بسته ارزان عتبات که با قیمتی در حدود ٨٠٠ هزار تومان عرضه شده بود، عملا قابلیت اجرا پیدا نکرد.
عدم درج قیمت بالاترین تخلفات صنفی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم درج قیمت به عنوان بزرگترین تخلف صنفی در کشور یاد کرد و گفت: ما در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در کشور انجام دادیم.
سکه رکورد پنج ساله را شکست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته پرداخت و تصریح کرد که قیمت سکه با رسیدن به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رکورد پنج سال گذشته را شکسته است.
مصرف سوسیس و کالباس در محرم کم شد
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن فرآورده‌های گوشتی ضمن اعلام اینکه قیمت فرآورده‌های گوشتی افزایش نمی‌یابد، گفت: مصرف انواع فرآورده های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس در ماه محرم و صفر حدود ۱۰ درصد کم می‌شود.
کسب و کارهایی که با "محرّم" جان گرفتند
پایگاه خبری راد: محرم هر سال حال و هوای خاصی دارد. عطر معنویت در کوچه پس کوچه‌های شهرها می‌پیچد، دلها در این ماه آسمانی می‌شود و لبها نام غریب کربلا را ذکر می‌گوید.
هزینه‌های میلیونی برای موزیک هیأت‌ها!
پایگاه خبری راد: برخلاف سال‌های گذشته که در مراسم عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) مردم بر اساس اعتقادات مذهبی فعالیت می‌کردند، این روزها برای انجام برخی امور در هیأت‌ها و تکایا هزینه‌های چند میلیونی دریافت می‌شود.
کاهش قیمتها در بازار/ پیشنهاد برای جلوگیری از زیان مرغداران
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی از کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار خبر داده و گفت که مرغداران باید برای کنترل تولید و بازار وزن کشتار مرغ را کنترل کنند و شرکت پشتیبانی امور دام نیز بهتر است قیمت خرید گوشت مرغ از تولیدکنندگان را افزایش دهد تا آنها بیشتر از این ضرر نکنند.
یک پرس غذای نذری چند؟
پایگاه خبری راد: یک پرس قیمه نذری به گفته رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس قیمتی بین ۹۰۰۰ تا چهارده هزار تومان دارد.
آشفته بازار ظروف یکبار مصرف در محرم + قیمت‌
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون از تغییرات دائمی قیمت ظروف یکبار مصرف گفت و تصریح کرد که هیچ کسی نمی‌تواند نرخ بازار را دقیق مشخص کند.
توزیع برنج و شکر میان هیات‌های مذهبی برای جلوگیری از افرایش قیمت
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از تخصیص و توزیع 25 هزار تن برنج با نرخ مصوب بین هیئت‌های مذهبی شناسنامه‌دار، برای تنظیم بازار ایام ماه محرم خبر داد.
کاهش خرید گوسفند و افزایش خرید گوشت در بازار محرم + قیمت‌ها
پایگاه خبری راد- رییس شورای تامین کنندگان دام ایران از کاهش تقاضا برای خرید دام زنده در ماه محرم خبر داد و گفت: تقاضا در این ماه بیشتر متوجه گوشت قرمز آن هم به صورت منجمد است که البته سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع گوشت منجمد و گوشت گرم وارداتی اثرگذار بوده و باعث کاهش گوشت قرمز داخلی شده است.
تخفیف خرید مرغ و گوشت برای هیات‌های عزاداری + قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز در ماه محرم وجود ندارد و به هیات‌های مذهبی، مساجد و تکایا تخفیف داده می‌شود .
توزیع 12هزارتن گوشت قرمز و مرغ منجمد از اول محرم آغاز شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داد: از آغاز ماه محرم 10 هزارتن گوشت مرغ و 2 هزارتن گوشت قرمز منجمد مورد نیاز هیات های مذهبی کل کشور عرضه می شود و در این زمینه کمبودی نداریم.