03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوازم آرایش

توضیحات تکمیلی تعزیرات حکومتی البرز درباره پوشک‌های احتکار شده/توزیع به زودی آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان پوشک‌های کشف شده از انبارهایی در استان البرز، وارد بازار عرضه خواهد شد.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.
کاهش وزن و کنترل دیابت با یک قند طبیعی
پایگاه خبری راد: مفهوم استفاده از قندی که برای محافظت در برابر سندروم متابولیک مفید باشد بعید به نظر می‌رسد اما بر اساس یک مطالعه جدید، نوعی قند طبیعی خاص می‌تواند چنین کاربردی داشته باشد.
سه تخلف ارزی به ارزش 83 میلیارد تومان در البرز
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از بررسی سه پرونده ارزی در استان البرز خبر داد و گفت: این پرونده‌ها به دریافت معادل ریالی 57 میلیارد تومان "وون" کره و "یوان" چین و 5 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات مربوط می‌شود و به علت عدم ارائه مدارک گمرکی در دست بررسی است.
گمرک پاسخ اعتراض واردکنندگان لوازم آرایشی را داد
پایگاه خبری راد: در پی اعتراض واردکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی به اشتباه در افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و سود بازرگانی لوازم بهداشتی و عطریات، گمرک ایران اعلام کرد که این دستگاه تنها طبق تعرفه‌های اعلامی از سوی سازمان توسعه تجارت عمل می‌کند.
اشتباه گمرک گریبان لوازم بهداشتی و عطریات را گرفت!
پایگاه خبری راد: افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و سود بازرگانی از سوی مجلس شورای اسلامی صرفا برای لوازم آرایشی وارداتی در نظر گرفته شده است، اما با اشتباه صورت گرفته این اتفاق در مورد فرآورده‌های بهداشتی و عطریات هم لحاظ شده است.
جوان‌ترین میلیاردر تاریخ آمریکا کیست؟
‌پایگاه خبری راد: انتظار می ‌رود امسال، ثروت کایلی جنر ۲۰ ساله به یک میلیارد دلار برسد و بدین ترتیب او جوان ترین میلیاردر تاریخ آمریکا خواهد بود.
افزایش ۲۰ درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی/ دپوی محصولات در گمرک
پایگاه خبری راد: قیمت فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و عطریات در سال جاری به طور متوسط ۲۰ درصد افزایش یافته است.
خودروسازان گارانتی تعمیر و قطعات را جدی بگیرند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان گارانتی تعمیر تا سه ماه و تعویض قطعات تا ۶ ماه را باید جدی بگیرند تا حق و حقوق مشتریان و مصرف‌کنندگان رعایت شود.
آنچه اوضاع ارز را به اینجا رساند
پایگاه خبری راد: معاون اسبق ارزی بانک مرکزی با تشریح عوامل موثر در ایجاد شرایط موجود برای حوزه ارزی گفت: عملکرد جزیره‌ای و ناپیوسته دستگاه‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور به افزایش تقاضای ارز دامن زده و منابع ارزی را هدر داده است. مجموعه‌ای از عوامل، نظامی را ساخته که ما در آن نه بر منابع ارزی و نه بر منابع ریالی کشور مدیریت مؤثر نداریم و در این حالت ارز و ریال در غیاب یک فرماندهی واحد و سنجیده، هر کدام مسیر خود را می‌روند و بحران ساز می‌شوند.
نقدیندگی‌های سرگردانی که راهی برای جذب آن نیست!
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان با بیان اینکه در کوتاه مدت راهی برای جذب سرمایه‌ها وجود ندارد؛ میزان باقی مانده از سیل نقدینگی‌ها را حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان تخمین زد.
دستگیری مردی با ۲ تن سکه در تهران
پایگاه خبری راد: رییس پلیس تهران از دستگیری مردی با ۲ تن سکه در تهران خبر داد.
سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط اقتصادی ستون پنجم دشمن!
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که ارز دولتی دریافت کردند و کالای خود را با دو برابر قیمت فروختند نه تنها مفسد اقتصادی هستند بلکه ستون پنجم دشمن به حساب می‌آیند.
ممنوعیت واردات ۱۴۰۰ کالا مسکنی برای اقتصاد کشور است
پایگاه خبری راد: درپی ابلاغ ممنوعیت ۱۴۰۰ قلم کالا طی روزهای اخیر، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: این اقدام در شرایط فعلی، مسکنی بر اقتصاد بیمار کشور است اما با توجه به اینکه فرهنگ مصرف مردم در بسیاری از این اقلام شکل گرفته، پس از این ممنوعیت همچنان متقاضی برای آنها وجود دارد لذا ممکن است به صورت قاچاق وارد شوند که باید دولت و دستگاه قضا برای مبارزه و مجازات قاچاقچیان به صورت جدی اقدام کنند.
ترکیه اجرای تعرفه‌های تلافی‌جویانه علیه آمریکا را از امروز آغاز کرد
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد، در واکنش به اقدام نامعقول، نسنجیده و بی‌پایه و اساس آمریکا برای تعیین تعرفه‌های بیشتر بر واردات از ترکیه، آنکارا از روز (پنجشنبه) اجرای تعرفه‌های تلافی‌جویانه به ارزش ۲۶۶.۵ میلیارد دلار علیه واردات از آمریکا را آغاز کرد.