12:49 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت جهانی طلا

بازار سنتی طلا و جواهر در رکود
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد که بازار داخلی سکه از روال و ثبات نسبی برخوردار شده است اما بازار سنتی طلا و جواهر در رکورد به سر می‌برد.
التهابات بازار سکه فروکش کرد
پایگاه خبری راد: به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران التهابات بازار سکه فروکش کرده است. وی پیش‌بینی کرد که در روزهای آینده قیمت سکه روند نزولی خود را ادامه دهد.
چرا سکه گران شد؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد افزایش قیمت طلای جهانی و قیمت ارز مهمترین دلایل جهش قیمت سکه در ایام نوروز بوده است.
باز هم دلالان ارز بازار را قبضه کردند
پایگاه خبری راد: حضور دستفروشان ارز که در چند هفته پایان سال گذشته کمرنگ شده بود، بار دیگر تعدادشان زیاد شده است که به نظر می‌رسد دلیل عمده آن نفروختن دلار و یورو توسط صرافی‌هاست که دلیل آن چندان روشن نیست.
سکه به  یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید
پایگاه خبری راد: محمد کشتی آرای از رسیدن قیمت سکه در بازار به بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خبر داد و گفت:‌ البته در این قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومان حباب است.
قیمت سکه نجومی شد
پایگاه خبری راد: محمد کشتی آرای از رسیدن قیمت سکه در بازار به بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خبر داد و گفت:‌ البته در این قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومان حباب است.
واکنش بازار نسبت به توقف حراج سکه
پایگاه خبری راد: پس از متوقف شدن حراج سکه از سوی بانک مرکزی، بازار سکه نسبت به این اقدام واکنش نشان داد و بعد از کاهش قیمت روزهای اخیر مجددا با جهش قیمتی روبرو شد.
رشد هفتگی قیمت جهانی طلا با وجود توقف رکوردشکنی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا پس از اینکه روز گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرد، روز جمعه تحت تاثیر ضعیف ماندن ارزش دلار آمریکا اندکی افزایش یافت.
حباب بی‌سابقه قیمت سکه از کجا آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران دلایل ایجاد حباب بی‌سابقه قیمت سکه را تشریح و تصریح کرد که افزایش تقاضا در بازار و از طرفی محدودیت عرضه سکه منجر به شرایط فعلی در بازار شده است.
سکه رکورد پنج ساله را شکست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ارزیابی وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته پرداخت و تصریح کرد که قیمت سکه با رسیدن به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رکورد پنج سال گذشته را شکسته است.
پیش‌بینی قیمت طلا در فصل بهار
پایگاه خبری راد: اعلام برخی شاخص‌های اقتصادی و تنش‌های سیاسی بین المللی نرخ طلای جهانی را افزایش داده است و این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و طلا تا ماه آینده نیز بالاتر برود.
افزایش قیمت طلا و سکه در پی صعود نرخ جهانی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار داخلی و جهانی طلا و سکه در ایام نوروز پرداخت و عنوان کرد که در این بازه زمانی افزایش قیمت جهانی طلا باعث صعودی شدن نرخ سکه و طلا در بازار داخلی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد