14:51 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاچاق دارو

با بیت کوین خودروی بی. ام. و بخرید!
پایگاه خبری راد: مشتریان انگلیسی از این قادر خواهند بود خودروهای موردعلاقه خود از برند بی.ام.و را با پرداخت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین خریداری کنند.
نصب نخستین دستگاه خودپرداز بیت کوین در یک فرودگاه اروپایی
پایگاه خبری راد: نخستین دستگاه خودپرداز تبدیل ارز یورو به ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در فرودگاه بین المللی آمستردام نصب شد.
راه پای هکرهای ارزهای دیجیتالی فراخ‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی است که هکرها و مجرمان سایبری از طریق انتشار یک بدافزار خطرناک به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی به بیش از ۴۰۰ هزار رایانه در جهان دسترسی و نفوذ یافته‌اند.
ساخت دستگاه جدید استخراج ارز دیجیتالی برای گرمایش خانه
پایگاه خبری راد: یک استارتاپ فرانسوی دستگاهی ساخته است که علاوه بر استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، محیط خانه و محل کار کاربرانش را نیز گرم می‌کند.
چرا بیل گیتس با ارزهای دیجیتالی مخالف است؟
پایگاه خبری راد: بیل گیتس بعنوان یکی از موسسان شرکت مایکروسافت و از ثروتمندترین افراد جهان بر این باور است که تنها تروریست‌ها و قاچاقچیان از تجارت با ارزهای دیجیتالی سود خواهند برد.
تسلا موتورز هک شد
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها سیستم‌ها و سرورهای رایانه‌ای شرکت تسلا موتوروز آمریکا را به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده هک کرده‌اند.
آسیب‌پذیری اپراتورها در برابر استخراج ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: اپراتور تی موبایل به تازگی اعلام کرده است که بارها در معرض سوءاستفاده مجرمان سایبری و هکرها به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی همچون بیت‌کوین قرار گرفته است.
بزرگترین مرکز مبادلات ارز دیجیتالی در ژاپن استیضاح شد
پایگاه خبری راد: مرکز مبادلات ارز دیجیتالی کوین چک ژاپن پس از آنکه هکرها ۵۳۰ میلیون دلار از آن را به سرقت بردند، توسط رگولاتورهای مالی ژاپن استیضاح شد.
بیت کوین باد آورده را باد می برد
پایگاه خبری راد: گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مجرمان سایبری و هکرها با دسترسی به یک پلتفرم بزرگ ارز دیجیتالی بیت کوین بیش از ۷۰ میلیون دلار را هک کرده و به سرقت برده اند.
صفحه قبل | صفحه بعد