15:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاتل

سرما قاتل تلفن همراه شما می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گاهی گفته می‌شود که هوای سرد باتری تلفن همراه شما را از کار می‌اندازد اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی ابزار تکنولوژی شما تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟
ایران هم یکی از ۶۰ کشور تشنه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: «حدود ۱۴۰ میلیون نفر در دنیای فعلی، گرفتار بحران آب هستند. تا سال ۲۰۲۵ در حدود ۸۲۰ میلیون نفر در ۶۰ کشور دنیا، دچار بحران تشنگی و خشک سالی می‌شوند.» این خبر یکی از دهها برآورد مؤسسات بین المللی است. تحلیلی که هنوز صدای ناقوس مرگبار آن به خیلی‌ها نرسیده است.
«پراید» فرهنگ رانندگی و ویراژ باید داشته باشد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه شبکه چهار سیما یک شبکه فرهنگی است، استفاده از کسانی که نمی توانند آداب سخن گفتن را رعایت کنند یک کم لطفی از سوی صدا و سیما برای صنعت کشور است.
جذب سرمایه راه حل رفع مشکلات
پایگاه خبری راد: حسن روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که وضعیت کشور از جهات مختلف خیلی بد بود، رشد اقتصادی منهای پنج درصد بود، بیکاری سر به آسمان می‌زد، اشتغال‌زایی وضعیت بدی داشت و بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل بود که درست کردن این‌ها به سرمایه نیاز دارد و با شعار نمی‌توان کار اقتصادی کرد.
توسعه نیافتگی ایرانی با ریشه‌هایی در هویت تاریخی
پایگاه خبری راد: یک پژوهشگر توسعه اقتصادی و سیاسی می‌گوید که در بحث توسعه نیافتگی و ریشه‌های آن باید به تاریخ و نهادهای هر کشوری توجه کرد. به این معنی که اگر امروز ما با بسیاری از مشکلات از جمله میل به دلالی در ایرانیان روبرو هستیم و یا صنایع‌مان رشد نکرده، ریشه در هویت تاریخی ما دارد.
پای عطر "قاتل" هنوز به ایران باز نشده است
پایگاه خبری راد: نایب‌ رئیس انجمن واردکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات ایران اعلام کرد که هیچ نمونه‌ای از عطر "ریلکس" که به "قاتل" معروف است، چه از طریق قانونی و چه از مبادی غیررسمی وارد ایران نشده است.
دارویی که بلای جان کیارستمی شد!
پایگاه خبری راد: این روزها یک بار دیگر عوارض جانبی مر‌گبار استفاده از هپارین به سرتیتر اخبار تبدیل می‌شود. هپارین دوباره قربانی گرفته و این‌ بار این فرد کسی نبوده جز عباس کیارستمی.
صفحه قبل | صفحه بعد