21:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیات

رتبه نخست ذخایر نفت دنیا از آن ایران خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: آمار و ارقام از جایگاه دوم ایران در ذخایر گازی جهان می‌گوید؛ این در حالی است که گفته می‌شود هنوز بخشی از مخازن و میادین نفتی و گازی ایران توسعه نیافته است و حتی برخی پیش‌بینی‌ها وجود دارد که می‌گویند ایران از نظر ذخایر نفتی نیز در جایگاه نخست جهان می‌ایستد.
حداکثر زمان در هر کشور برای خرید ماشین با حداقل حقوق
پایگاه خبری راد: این روزها قیمت پراید، پرفروش‌ترین خودروی ایرانی در بازار، چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان است؛ عددی که در سال جاری رشد قابل‌توجهی داشته و این رشد، انتقاد بسیاری از مردم را نیز به‌دنبال داشته است. اگرچه مدیران شرکت‌های خودروسازی در ایران، همواره از پایین‌بودن قیمت خودرو گله دارند و خواستار افزایش آن هستند اما تردیدی نیست که قیمت خودرو برای بسیاری از مردم، بیش از توانایی‌شان است.
مروری بر ارزان‌ترین خودروهای برقی در جهان
پایگاه خبری راد: این گزارش به بررسی ارزان‌ترین خودروهای برقی و الکتریکی می‌پردازد.
کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی حشیش در گلستان
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۴۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در یک تریلی خبر داد.
در حوزه گندم مشکلی نداریم
پایگاه خبری راد: برداشت از میادین نفت کارون تا پایان سال گذشته، ٣٣٥ هزار بشکه و با احتساب میدان آذر، ٣٥٠هزار بشکه بوده و آخرین اخبار حاکی است که تولید روزانه نفت میدان آزادگان جنوبی با استفاده از دستگاه فرآورشی سیار به میزان ۴۰ تا ۵۰ هزار بشکه تا پیش از پایان بهمن‌ماه امسال افزایش یابد.
کشف ۶ میلیون موادمحترقه در پایتخت/تمهیدات پلیس برای شب عید و روزهای پایانی سال
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراکز خرید و تجاری در روزهای پایانی سال خبر داد.
قاچاق دام زنده از مرزهای آذربایجان شرقی انجام نمی‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاکنون قاچاق دام زنده از مرزهای آذربایجان شرقی به کشورهای خارجی انجام نشده است، گفت: با توجه به وجود گمرک و قرنطینه‌ دامپزشکی و با تلاش مرزداران، امکان قاچاق دام زنده از مرزهای استان ما وجود ندارد و طبق بررسی‌ها، طی چند سال اخیر قاچاق دام زنده در مرزهای استان نیز مشاهده نشده است.
واکنش ناجا به تاثیر قاچاق بر گرانی گوشت
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا توضیحاتی را درباره قاچاق دام ارائه کرد و برخی ادعاها در باره ارتباط افزایش قیمت گوشت با ناجا را رد کرد .
دارایی هایی که شاه از ایران برد!
پایگاه خبری راد: نزدیک‌ترین صفت به اموال و دارایی‌های محمدرضا پهلوی، «افسانه‌ای» است. چرا؟ چون در واقع هیچکس به غیر از احتمالا خودش نمی‌داند که وقتی آخرین شاه ایران در چنین روزی از کشور رفت، چه میزان دارایی را با خودش از این خاک خارج کرد.
 برخی نهادها از عوارض شخص ثالث کاسبی کردند!
پایگاه خبری راد: مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به مساله عدم شفافیت در نحوه هزینه عوارض دریافتی از بیمه‌ها پرداخته و در اظهارنظری کارشناسی آورده که "این عوارض صرفا به درآمدی برای نهادها تبدیل شده و اهداف مذکور به درستی در تخصیص منابع مورد توجه قرار نمی‌گیرد".
میلیاردها دلار ضرر روی دست آمریکا و چین ماند
پایگاه خبری راد: جنگ تجاری آمریکا و چین به میلیاردها دلار ضرر برای هر دو طرف در سال ۲۰۱۸ منجر شد و به همه صنایع از جمله خودروسازی، فناوری و به خصوص کشاورزی ضربه زد.
 پرونده‌های قاچاق ۲۱ درصدی افزایش پیدا کرده است!
پایگاه خبری راد: رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از افزایش ۲۱ درصدی تشکیل پرونده‌های قاچاق خبر داد و گفت: سامانه گمرک تا پایان سال به سامانه جامع تجارت متصل می‌شود.
در حوزه قاچاق کالاهای سلامت‌محور، ۷.۷ درصد کاهش داشته‌ایم.
پایگاه خبری راد: معاون ستاد پیشگیری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کاهش ۷.۷ درصدی قاچاق در حوزه کالاهای سلامت‌محور خبر داد.
ساخت اولین رینگ تیتانیومی با استفاده از چاپگر 3
پایگاه خبری راد: شرکت HER اولین رینگ‌های تیتانیومی چاپ شده در جهان را با همکاری شرکت GE Additive رونمایی کرد.
آغاز انقراض ششم در کردستان
پایگاه خبری راد: شاید تاکنون نام انقراض‌های جهانی را شنیده باشید اما شاهد این رویداد نبوده‌اید، اتفاقی که به طور طبیعی در طول حیاط کره زمین پنج بار رخ داده است.