13:38 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فعالان بازار سهام

بازار سهام در دست معامله‌گران حقوقی
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه بسته جدید ارزی چند روزی است که اجرایی شده، اما فعالان بازار سهام همچنان شاهد نوسانات غیرمعمول در بورس تهران هستند که علت اصلی آن به بازار ارز بر می‌گردد.
سهام‌داران چشم انتظار تغییر سیاست‌های ارزی
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سرمایه در این هفته چشم به تغییر سیاست های کلان پولی و ارزی دوختند و در عین حال نوسانات غیر قابل پیش بینی بازار سهام را به نظاره نشستند.
بورس تهران با اصلاح قیمت‌ها مواجه شد/ حجم بازار کاهش یافت
پایگاه خبری راد: امروز معاملات بورس تهران کم نوسان تر بود و ارزش و حجم معاملات با کاهش مواجه شد و سهم‌های خودرویی بار دیگر با کاهش قیمت مواجه شدند.
افزایش پیش‌بینی نشده قیمت‌ها در بورس
پایگاه خبری راد: بورس تهران در این هفته شاهد افزایش قیمت سهام بود؛ به طوری که در آخرین روز کاری هر لحظه به حجم صف‌های خرید پایدار اضافه شد و در نهایت نماگر اصلی بازار فقط در یک روز کاری ۲۷۰۰ واحد رشد کرد.
سیگنال‌های تردید به سمت بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: بورس تهران بعد از مدت ها شاهد رشد آرام قیمت برخی از سهم های شاخص ساز بود اما از دست دادن کانال ۹۵ هزار واحدی طی روزهای گذشته سیگنال های امید بخشی به فعالان بازار سهام نمی دهد.
کاهش حجم معاملات بازار سهام
پایگاه خبری راد: بورس تهران در حالی وارد آخرین هفته معاملاتی فروردین ماه ۱۳۹۷ می شود که حجم معاملات نسبت به ماه‌های گذشته با کاهش مواجه شده است، ریسک‌های سیاسی و اقتصادی موجود می‌تواند از عوامل کم اقبالی سرمایه‌گذاران به بازار سهام باشد.
نگاه فعالان بورسی به سوی بازار ارز
پایگاه خبری راد: فعالان بورس تهران این هفته را در شرایطی سپری کردند که ریسک های مختلف بازار سهام را تهدید می‌کرد و بازارهای پول و ارز به رقابت با بازار سرمایه پرداختند.
معامله‌گران بورس تهران سر در گم در نرخ ارز
پایگاه خبری راد: نوسان نرخ ارز در این روزها سبب شده فعالان بازار سهام شاهد روندی منطقی در داد و ستدهای بازار سرمایه نباشند. این موضوع در مقاطعی باعث ایجاد هیجان در معامله‌گران و گاهی موجب کم تحرکی آن‌ها می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد