00:48 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فروش اوراق

سودآوری "واعتبار" با حراج اوراق بهادار
نماد برتر - بخش اصلی سودآوری شرکت از محل سود ناشی از فروش اوراق بهادار بوده و در این دوره کل درآمد‌های شرکت ۸۲۵ میلیارد ریال بوده که ۷۶۰ میلیارد ریال آن مربوط به سود فروش بوده است.
مهمترین علت سرکوب تقاضا و پیش بینی بورس در آخرین هفته سال
یک کارگزاری با اعلام مهمترین علت سرکوب تقاضا در بازار سهام و ادامه چالش نبودی مشخص ، وضعیت آخرین هفته بورس در سال جاری را پیش بینی کرد .
ریزش شدید ارزش «فولاد» و «شستا»
نماد برتر - وضعیت اسفناک بازار سهام کشور در 6 ماه گذشته را می‌توان به خوبی در ریزش ارزش بازار شرکت‌ها مشاهده کرد که صدرنشین آن‌ها «شستا» است.
توضیحات تکمیلی درباره حد نصاب جدید سرمایه گذاری در سهام صندوق ها
نماد برتر- مدیر نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس درباره مصوبه اخیر هیات مدیره در مورد حد نصاب جدید سرمایه گذاری در سهام صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت توضیح داد.
خروج نقدینگی؛ فشاری مضاعف!
نماد برتر - بازار همچنان تحت فشار خروج نقدینگی قرار دارد بر اساس آمار‌های روز گذشته، حقیقی‌ها ۸۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.
کارگزاری یا سازمان بورس...
نماد برتر - بر اساس اطلاعات رسیده به نماد برتر، مشکلاتی درخصوص خرید و فروش اوراق تبعی در سامانه‌های کارگزاری مفید رخ داده که باعث زیان سهامداران شده است.
تحقق ۸۷ درصد بودجه با درآمد ماهانه ۷۴۰ میلیارد تومانی و فروش سهام + جدول
نماد برتر- ۸۶ درصد از بودجه در ۹ ماه سال محقق شد و دولت ماهانه ۷۴۰ میلیارد تومان از فروش نفت و گاز و ۲۵.۳ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی درآمد کسب کرد
شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۴ درصدی بیمه بازار پایه ای اعلام شد
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱.۲۴ درصدی سهام بیمه آرمان با موضوع فروش اوراق بهادار توثیقی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
پذیره نویسی اوراق ۳ هزار میلیاردی با سود ۱۸درصدی و ۳.۵ میلیارد سهم "فارس"
نماد برتر- پذیره نویسی ۳ هزار میلیارد تومانی صکوک اجاره چهار ساله با سود ۱۸ درصدی و استفاده از ۳.۵ میلیارد سهم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از یکشنبه تا سه شنبه آینده انجام می شود .
کاهش ۴۰ هزار میلیارد تومانی هزینه‌ها در اصلاحیه بودجه
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان از منابع و هزینه‌کاهش یافت.
اصلاح بودجه به نفع بازارسرمایه است/ بازار امروز حرکت اصلاحی داشت
نماد برتر- مهدی دلبری: «اگر با دید یک سال آتی به تحلیل سهام بپردازیم، گزینه‌های مناسب زیادی برای سرمایه‌گذاری در بازارسرمایه وجود دارد؛ به طوریکه در نگاه حداقلی حتی به اندازه تورم می‌توان دراین بازار سود کسب کرد، در این شرایط رفع برخی ابهامات در بودجه به رشد حداکثری در این بازار منتهی می شود.»
۲۳ درصد از منابع ۵۷۱ هزار میلیارد تومانی بودجه سال جاری محقق نمی شود
نماد برتر- طبق پیش‌بینی سازمان برنامه و بودجه، ۲۳ درصد از منابع ۵۷۱ هزار میلیارد تومانی قانون بودجه سال جاری محقق نخواهد شد.
رشد ۳ برابری بازارگردان‌ها در بازار سرمایه
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آمار نشان می‌دهد در ۹ ماهه امسال سود شرکت‌های بورسی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور متوسط ۳ برابر شده است.
سومین عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی و بازداشتی پتروشیمی حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان جزو سهام بازداشتی برای سومین بار از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام شد.
احتمال تغییر عامل اصلی رشد شاخص در آینده و افزایش جذابیت بورس
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد عامل اصلی رشد قیمت سهام و شاخص بورس تغییر کرده و به جای انتظارات تورمی وابسته قیمت های جهانی و نوسان دلار باشد.