17:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

علی کاردر

همکاری‌های نفتی ایران و عراق جدی تر شد
پایگاه خبری راد: ایران و عراق در عین رقابت در بازارهای جهانی نفت می توانند با همکاری در بخش‌های مختلف نفتی باعث ارتقای این صنعت در هر دو کشور شوند. این همکاری که در ماه‌های اخیر پررنگ‌تر شده است پس از عبور از برگزاری جلسات مشترک برای برنامه ریزی برای برداشت از میادین مشترک، سوآپ و صادرات گاز این بار به حفاری رسیده است.
ایجاد صندوق پروژه برای تأمین مالی طرح‌های نگهداشت و تولید نفت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه‌ریزی برای ایجاد صندوق پروژه به منظور تأمین مالی طرح‌های نگهداشت و تولید نفت خبر داد و گفت: فروش یونیت، فروش اوراق مشارکت و تأمین منابع از صندوق توسعه ملی به عنوان گزینه‌های تأمین مالی این طرح‌ها مدنظر قرار دارند.
صادرات گاز به عمان سال آینده آغاز نمی‌شود!
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه بیژن زنگنه در برنامه‌ای که به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم ارائه کرد ذکر کرده بود صادرات گاز به عمان از سال ۱۳۹۷ و با ۱۰ میلیون مترمکعب در روز آغاز خواهد شد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران این موضوع را تقریبا غیرممکن دانست.
حضور گازپروم در پروژه احداث خطوط گاز ایران –عمان
به گزارش پایگاه خبری راد: با حضور گازپروم روسیه در پروژه صادرات گاز ایران به عمان، گشایش جدیدی در این پروژه استراتژیک صادرات گاز رخ می‌دهد.
حضور گازپروم در پروژه احداث خطوط گاز ایران –عمان
پایگاه خبری راد: با حضور گازپروم روسیه در پروژه صادرات گاز ایران به عمان، گشایش جدیدی در این پروژه استراتژیک صادرات گاز رخ می‌دهد.
ارائه مطالعه فنی توسط ۴ شرکت خارجی برای مناقصه آزادگان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از ارائه مطالعه فنی از سوی چهار شرکت خارجی برای مناقصه میدان نفتی آزادگان خبر داد.
آغوش باز لایه‌های نفتی پارس جنوبی برای غول‌های نفتی
پایگاه خبری راد: قفل تولید از لایه‌های نفتی پارس جنوبی چندی پیش شکسته شد اما سر راه امضای قرارداد برای توسعه این لایه ها با شرکت‌های خارجی همچنان سدهایی وجود دارد و درحالی که به نظر می رسید مذاکره با "مرسک" برای توسعه لایه های نفتی در مرحله آخر قرار دارد، خرید شاخه نفتی این شرکت توسط توتال فرانسه آغوش لایه‌های نفتی را به روی شرکت‌های دیگر باز کرد.
هندی‌ها درحال بررسی پیشنهاد مالی ایران برای توسعه فرزادB
پایگاه خبری راد- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به مکاتبه بین شرکت ملی نفت ایران و هندی‌ها برای توسعه میدان گازی فرزادB گفت: هندی‌ها درحال بررسی مواضع اقتصادی هستند.
مشکل بانکی صادرات نفت به روسیه رفع شد
پایگاه خبری راد- معاون وزیر نفت اعلام کرد: مشکلات بانکی مربوط به صادرات نفت به روسیه حل شده است و می توان اعتبار اسنادی (ال.سی) باز کرد.
آیا صنعت نفت ایران باید نگران تصمیم ترامپ باشد؟
پایگاه خبری راد: پس از اینکه رئیس جمهور آمریکا از تایید رسمی پایبندی ایران به برجام خودداری کرد و هشدار داد که ممکن است به این توافق پایان دهد نگرانی‌هایی مبنی بر پا پس کشیدن شرکت‌های نفتی بین المللی از مذاکرات نفتی با ایران مطرح شد. نگرانی‌هایی که هرچند توسط مسولان نفتی ایران قاطعانه رد شد اما به نظر می رسد تا آمریکا تصمیم نهایی خود را اعلام نکند، ادامه همکاری خارجی ها با ایران در هاله ای از ابهام قرار خواهد داشت.
ابراز تمایل دو شرکت خارجی برای توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از ابراز تمایل دو شرکت خارجی برای توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی خبر داد.
برگزاری مناقصه ساخت خط لوله پایانه نفت‌وگاز جاسک در هفته جاری
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به ساخت پایانه نفت و گاز جاسک،گفت: فرآیند مربوط به ساخت خط لوله رو به اتمام است و مناقصه بخشی از خط که باقی مانده در هفته جاری انجام می گیرد.
معاون وزیر نفت:صنعت حفاری چاه نفت در پی بازار جدید و همکاری بین المللی باشد
پایگاه خبری راد- معاون وزیر نفت گفت: صنعت حفاری ایران باید به دنبال بازارهای جدید و همکاری های بین المللی باشد و استفاده از الگوی مدیریت سنتی در این مجموعه به هیچ عنوان توجیهی ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد