05:54 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عضو شورای عالی بورس

تاثیر انتخابات امریکا در بورس پیش‌خور شده است
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس اظهار داشت: اثر سیاست‌های اقتصادی داخلی است که در بازار سرمایه تعیین کننده است و هر یک از این افراد اگر رییس جمهور شوند و به طور کلی نتیجه انتخابات آمریکا به خودی خود در بلندمدت تاثیری در شرایط بازار سرمایه ایران نخواهد داشت.
تزریق منابع جدید به بورس در گرو موافقت بانک مرکزی است؟
نماد برتر- در حالی که با وجود توافقات صورت گرفته و مجوزهای صادر شده برای تزریق بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه، این کار تاکنون انجام نشده یک عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه تصمیم تزریق یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار باید اجرا شود، اظهار کرد: اجرا نشدن آن احتمالا به دلیل مخالفت بانک مرکزی است.
وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس پیگیر تخلف وزارت صنعت شدند
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به یکی از مشکلات رایج دولت ها در پایان دوره دوم چهار ساله همانند تصمیم جدید وزارت صنعت از پیگیری وزیر اقتصاد و این شورا به تخلف وارده خبر داد.
دولت تکلیف مردم و بورس را مشخص کند / چند عامل برای بدتر شدن وضعیت
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس در واکنش به قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی و اعلام چند عامل برای بدتر شدن وضعیت گفت: دولت، تکلیف مردم و بورس را مشخص کند.
قیمت‌ دستوری فولاد۳۰۰ هزار میلیاردتومان از جیب سهامداران را چند روزه دود کرد
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری فولاد گفت: حمایت از مصرف کننده از جیب بیش از ۵۰ میلیون سهامدار باعث دود شدن ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه طی چند روز شده است.
تغییرمدیرعامل بورس صحت ندارد/زمان اولین جلسه هیات مدیره جدید+معرفی نمایندگان
نماد برتر- دو عضو شورای عالی بورس و هیات مدیره بورس تهران، برکناری علی صحرایی را تکذیب کردند و زمان و دستور اولین جلسه هیات مدیره جدید و 7 نفره بورس تهران مشخص شد.
پیام تسلیت رییس سازمان بورس به عضو شورای عالی بورس
نماد برتر- دکتر حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیامی درگذشت والده شاهین چراغی عضو شورای عالی بورس را تسلیت گفت.
آخرین تحولات از تزریق یک درصد صندوق توسعه ملی به بورس : منتظر بانک مرکزی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس گفت: تخصیص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه با تایید بانک مرکزی تا پایان هفته انتقال خواهد یافت.
آخرین وضعیت تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بورس
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس گفت: تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار درحال طی کردن مراحل اداری است و بطور قطع اجرا خواهد شد.
انتقاد از سازمان بورس در ممنوعیت معاملات الگویتمی / تقارن اطلاعاتی نامناسب
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اعلام وضعیت نامناسب تقارن اطلاعاتی در بازارسرمایه ایران از مسئولان سازمان بورس به دلیل ممنوع شدن معاملات الگویتمی سهام انتقاد کرد.
درخواست بازگشت EPS شرکت ها ۲.۵ سال بعد از تصمیم حاشیه ساز
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اعلام گران بودن قیمت دلار ، خواهان بازگشت اعلام سود و زیان (EPS) شرکت ها بعد از حدود ۲.۵ سال شد.
نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.
سامانه جدید صدور کدهای PRX به زودی راه اندازی می شود
نماد برتر- سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری اعلام کرد که سامانه جدید صدور کدهای PRX به زودی راه اندازی می شود.
پیش بینی عضو شورای عالی بورس از آینده بازار با دو مسیر مجزا برای سهام
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اعلام طی بخش عمده ایی از مسیر اصلاحی شاخص، پیش بینی کرد: با توقف تصمیمات ناصواب، نمادهای ارزنده با رشد و سهام غیرارزنده با کاهش قیمت روبرو خواهند شد.
چند نشانه برای پایان اصلاح شاخص/ لزوم حمایت همه جانبه برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- تصمیمات حمایتی از بورس، بهبود معاملات، افزایش تقاضا و کاهش تعداد نمادهای با صف فروش ، نشان از پایان اصلاح شاخص دارد و ادامه حمایت همه جانبه می تواند منجر به بازگشت اعتماد سرمایه گذاران شود.