01:54 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طلافروشی

خرید و فروش طلا در بازار تبریز متوقف شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت: میزان خرید و فروش مصنوعات طلا و تولید داخلی در بازار تبریز در حد صفر است.
از بازار سکه چه خبر؟
پایگاه خبری راد: در بازار امروز (سه‌شنبه) بازار طلا و سکه نسبت به آخرین قیمت‌های معامله شده در روز گذشته با مقدار اندکی افزایش قیمت همراه شده است اما ثبات تقریبی در بازار وجود دارد.
بازار طلا چرخید/ سکه ارزان شد
پایگاه خبری راد: روند قیمت‌ها دربازار طلا و سکه امروز معکوس و کاهشی شد؛ به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود ۲۰۰ هزار تومانی، سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
سکه چند؟
پایگاه خبری راد:در حالی که تا اواسط هفته‌ گذشته، قیمت طلا و سکه با کاهش روبرو بود، در روزهای پایانی هفته قیمت‌ها روند افزایشی گرفت و سکه تمام به بیش از چهار میلیون تومان رسید که روز شنبه این قیمت مقداری تعدیل شده و سه میلیون و ۹۲۱ هزار تومان است.
تاثیر بسته جدید ارزی بر بازار سکه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان طلا از ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار امروز خبر داد و گفت: طلا سیر معمول خود را طی می‌کند و تقریبا با قیمت‌های جهانی برابر است اما سکه حباب دارد که امیدواریم به زودی برطرف شود.
بازار غیرطلایی اصفهان!
پایگاه خبری راد: تحولات ناگهانی ایجاد شده در بازار طلا و ارز از اواخر سال گذشته تاکنون سبب جهش عجیب و باورنکردنی نرخ ها شد و از سوی دیگر با خروج آمریکا از برجام و تحریم های دوباره علیه ایران، بازار سکه و ارز نیز از ثبات قیمت فاصله گرفت و حباب بزرگی در آن شکل گرفت.
خودداری از فروش طلا به بهانه افزایش لحظه‌ای قیمت!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: اگرچه وضعیت کنونی چندان خوب به نظر نمی‌رسد اما این روزها زمان امتحان اصناف است.
سکه دوباره ریزش کرد/ پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر خبر داد: قیمت سکه در ادامه‌ روند نزولی که طی دو - سه روز اخیر در پیش گرفته ۶۲ هزار تومان کاهش یافت اما هنوز نسبت به قیمت طلا حدود ۴۸۰ هزار تومان حباب دارد که پیش‌بینی کاهش را داریم.
قیمت سکه کاهشی شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با اشاره به فعالیت طبق روال در بازار طلا و جواهر، اعلام کرد که قیمت سکه روندی نسبتا کاهشی داشته است.
سایه روشن اعتراض بازاریان
پایگاه خبری راد: تجمع بازاریان تهران در اعتراض به نابسامانی ارز که به رکود بازار منجر شده، اخبار اقتصادی امروز را تحت تاثیر قرار داد اما فعالان بازار پیش‌بینی کرده‌اند با توجه به این‌که حرکت امروز برنامه‌ریزی قبلی نداشت، در روزهای آینده با اقدامات اصلاحی فروکش می‌کند.
گزارشی از حال و هوای امروز بازار بزرگ تهران
پایگاه خبری راد: امروز برخی از کسبه بازار تهران در اعتراض به گرانی‌های اخیر و نوسانات دلار مغازه‌های خود را به حالت نیمه تعطیل درآوردند. اظهارات مقامات مسوول حاکی از آن است که این اعتراضات از پیش‌برنامه‌ریزی شده نبوده و آرامش به بازار بازخواهد گشت.
رکود بازار طلا در چند سال اخیر بی‌سابقه است
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه گفت: به دلیل گرانی‌های اخیر رکود شدیدی در بازار طلا داریم که طی چند سال اخیر بی‌سابقه است.
رکود عمیق در بازار طلا
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بازار طلا و جواهر با رکود عمیقی مواجه است؛ به گونه‌ای که خرید و فروش طلا جز هزینه برای طلافروشان دستاوردی به همراه ندارد.
قیمت سکه و ارز در اولین روز هفته
پایگاه خبری راد: در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا با ثبات نسبی قیمت ۴۳۹۰ تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۸۵ هزار تومان فروخته می شود.
بالاخره سکه تقلبی داریم یا نداریم؟/ مردم هیچ شکایتی از طلافروشی‌ها ندارند!
پایگاه خبری راد: شاید چندین سال است که بحث خرید و فروش سکه‌های تقلبی در بازار مطرح می‌شود، با این وجود همچنان به نظر می‌رسد عزمی جدی برای جمع‌آوری این سکه‌ها و برخورد با این مشکل وجود ندارد.