09:48 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکستن

ناکامی اونس طلا در شکستن قیمت ۲۰۰۰ دلار
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی در واکنش به رشد قیمت دلار از ادامه روند افزایشی روز گذشته بازماند اما در مسیر ثبت بزرگترین رشد هفتگی در بیش از سه ماه گذشته قرار گرفت.
رکوردشکنی های بیت کوین ادامه دارد
نماد برتر- ارزش محبوب ترین ارز دیجیتالی از ۱۵ هزار دلار نیز گذشت.
بایدن با ۲۶۴ رای الکترال از ترامپ پیش افتاد/ حضور پلوسی در ریاست جمهوری
نماد برتر- جوبایدن با کسب ۲۶۴ رای الکترال از ترامپ با ۲۱۴ رای پیش افتاده و برای ورود به کاخ سفید تنها به ۶ رای دیگر نیاز دارد اما با توجه به ادعای هر دو طرف ، احتمال طولانی شدن نتیجه نهایی وجود دارد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی را قرائت کرد.
گزارش مرکز آمار از تورم نقطه‌ای مهر ماه با شکستن رکورد ماهانه
نماد برتر- مرکز آمار اعلام کرد: تورم نقطه ای در مهر سال جاری از ۴۱ درصد عبور کرد و نرخ تورم ماهانه نیز نسبت به ماه قبل به ٧ درصد رسید.
دولت و مجلس برای خودرو طرح مشترک می دهند / هدف سیاست قیمت گذاری
نماد برتر- ‌وزیر صنعت با اشاره به هدف از سیاست قیمت گذاری برخی محصولات در بورس کالا گفت: باتوجه به عدم کیفیت و تناسب قیمت خودرو با همکاری مجلس، طرح مشترکی را در حوزه خودرو اعلام خواهیم کرد.
بازار طلا به چاپ پول دل بسته است
نماد برتر- ثابت ماندن قیمت طلا در محدوده ۱۹۰۰ دلار ممکن است آرامش پیش از طوفان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دو هفته دیگر آمریکا باشد و بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند در بحبوحه سطح بالای اضطراب بازار، در حاشیه بمانند.
اتفاقاتی که امروز در بازار سهام میافتد
نماد برتر- سناریوهایی که برای معاملات امروز می‌توان همچنان مطرح کرد، به رویداد مهمی گره خورده که از دید فعالان بازار دورنمای بازار سهام را با یک دوگانگی مواجه کرده است.
تاسیس شبکه‌های خصوصی رادیویی و تلویزیونی در ایران امکان‌پذیر است؟
نماد برتر- به مانند ماه های قبل، ایرانی ها بیش از هر ملیت دیگری در ترکیه خانه خریده اند.
ارایه خدمات مکان‌محور برای شکستن زنجیره شیوع کرونا ادامه دارد
نماد برتر- همزمان با موج سوم ویروس کرونا و از سرگیری محدودیت‌های تردد در سطح شهر، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای خدمت‌رسانی مطمئن و رفع نگرانی‌های مشتریان، از تنوع خدمات غیرحضوری خود در سراسر کشور خبر داد.
عامل اصلی در تغییر روند معاملات سهام چه بود
نماد برتر- بازار سهام روز پایانی معاملات را با محافظه کاری دنبال می‌کند و البته بورس بازان خرید را به روزهای بعد موکول کردند.
آیا پایان اصلاح بازار نزدیک است
نماد برتر- از دید تحلیلگران مهمترین فاکتور اثرگذار بر بازار در میان مدت، نرخ دلارست و البته برخی از تکنیکالیست‌ها مدعی‌اند الگوها نشان از پایان اصلاح بازار دارد.
رونمایی از هواپیمای مدرن شرکت "بوم سوپرسونیک"
نماد برتر- شرکت "بوم سوپرسونیک" (Boom Supersonic) اخیرا از هواپیمای XB-۱ خود که برای شکستن دیوار صوتی ساخته شده، رونمایی کرد.
انتقاد از سازمان بورس در شروط تاسیس کارگزاری و تقسیم سود چند۱۰۰ میلیاردی
نماد برتر- نماینده مجلس با انتقاد از سازمان بورس درباره شروط تاسیس کارگزاری گفت: تعداد کارگزاری‌ها با وجود افزایش سهامداران ثابت مانده اما با افزایش درآمد، ثروت چند صد میلیارد تومانی ماهانه تقسیم می‌شود.