21:27 | يكشنبه 10 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهروند

خسارت ۷ میلیون دلاری آلودگی هوای تهران
نماد برتر- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از خسارت ۷ میلیون دلاری آلودگی هوای پایتخت طبق اعلام بانک جهانی خبر داد.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
دلار ۲۰۲۰ را صعودی تمام کرد
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزهای جهانی افزایش یافت.
آمریکا ۸۲ تریلیون دلار بدهی دارد
نماد برتر- تا پایان ماه دسامبر، میزان مجموع بدهی‌های دولتی و غیردولتی آمریکا معادل ۸۲ تریلیون و ۶۸ میلیارد و ۹۲۱ میلیون دلار بوده است.
69 درصد گزارشات ناظران افتخاری، تخلفات را منعکس کرده است
نماد برتر- مدیركل هماهنگی امور استانها و نظارت بر تشكلهای سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان ضمن تشریح راههای ارتباطی ناظران برای ارسال گزارش تخلفات گفت: طی آذر ماه سالجاری تعداد 10 هزار و 657 مورد گزارش از ناظران افتخاری دریافت شده كه پس از بررسی‌های انجام شده، 10 هزار و 508 مورد قابل پیگیری و از این تعداد7 هزار و 241 فقره (معادل 69 درصد) متخلف شناخته شده است.
 اوضاع خنده‌دار لبنیات
نماد برتر- یک شهروند اراکی که از اوضاع نابسامان بازار لبنیات عصبانی است و به قول خودش برای رفع این مشکل هم دستش به جایی نمی رسد، می گوید " کار به جایی رسیده که فقط می توانیم به این اوضاع بخندیم!"
انتقاد از گرانی سه برابری فروش گاز به سیمانی ها/ قیمت هر تن یک‌ میلیون تومان
نماد برتر- مدیرعامل سیمان جوین با اشاره به سوزاندن مازوت در شهر‌ها از فروش آن به سه برابر قیمت گاز به تولید کنندگان انتقاد کرد و گفت: قیمت منطقی هر تن سیمان باید یک‌میلیون تومان باشد.
 بورس های جهانی یکپارچه صعود کردند
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهان سبزپوش شدند.
انتقاد از تفاوت معنا دار حجم مبنای سرمایه گذاری های استانی با سایر شرکت ها
نماد برتر- تحلیلگر بازارسرمایه با اشاره به بالا بودن غیرمنطقی حجم مبنای شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، خواهان اقدامات لازم در رفع تفاوت معنادار این گروه با سایر شرکت ها شد .
محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرها ازساعت۲۰ / قیمت واکسن ایرانی
نماد برتر- طبق دستور رئیس جمهور محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرای ایران از ساعت ۲۰ خواهد بود ولی تعطیلی اصناف همان ساعت ۱۸ .
پرداخت های شهری یکپارچه می شود
نماد برتر- مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از یکپارچه شدن پرداخت های شهری خبر داد.
آمریکا دو شهروند ایرانی را به دلیل مشارکت در ربودن رابرت لوینسون تحریم کرد
نماد برتر- آمریکا در تازه ترین اقدام ، دو شهروند ایرانی را به دلیل مشارکت در ربودن رابرت لوینسون تحریم کرد . فردی که دولت بارها اعلام کرد اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.
خوزستان متری ۲۳ میلیون!؟
نماد برتر- رییس انجمن انبوه سازان خوزستان با بیان اینکه اعلام میانگین قیمت متری ۲۳ میلیون تومان برای استان خوزستان دور از ذهن است، گفت: در مناطق معدودی از اهواز قیمتها بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان و در اکثر محله ها ۴ تا ۸ میلیون تومان است و نمی توان متوسط ۲۳ میلیون تومان را به راحتی پذیرفت.
کرونا با درآمد اروپایی ها چه کرد؟
نماد برتر- متوسط درآمد شاغلان در سطح اتحادیه اروپا بیش از پنج درصد کاهش داشته است.
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.