05:56 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ششم آبان

آخرین میزان تولید نفت ایران/توتال اسناد فنی فاز ۱۱ را به CNPC تحویل داد
پایگاه خبری راد: در روزهایی که صنعت نفت با آغاز شمارش معکوس تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران بیش از گذشته زیر ذره‌بین قرار گرفته است، مدیرعامل شرکت ملی نفت از پویایی این صنعت در این روزها خبر داد.
در کنگره‌ی نفت و نیرو چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: چهارمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو صبح امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور وزیر نفت و جمعی از مسئولان وزارت نفت برگزار شد. در این کنگره مباحث مهمی پیرامون وضعیت صنعت نفت، کارت سوخت و بازارجهانی نفت در آستانه آغاز تحریم‌های نفتی ایران علیه آمریکا مطرح شد.
امید بورسی‌ها به ادامه رشد بازار
پایگاه خبری راد: بازیگران بازار سهام امروز شاهد رشد قیمت در بیشتر سهم‌ها بودند؛ هرچند حجم و ارزش شرکتی که به تازگی می‌خواهد در بورس عرضه شود چندان زیاد نیست اما تعدادی از معامله‌گران را برای کوتاه‌مدت هم که شده، به احتمال ادامه رشد بازار امیدوار کرده است.
عرضه نفت در بورس، یک هفته قبل از شروع تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های فراوان ظاهرا مسئولان بازار سرمایه و صنعت نفت به تفاهم رسیدند که ششم آبان ماه، درست یک هفته قبل از شروع تحریم‌های یک جانبه آمریکا، نفت خام در بورس انرژی عرضه شود.
مشخص شدن جزئیات عرضه نفت خام در بورس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از عرضه نفت خام در بورس از تاریخ ششم آبان‌ماه خبر داد و گفت: حداقل حجم قابل خرید ۳۵ هزار بشکه است.
تجار ایرانی به اتریش می‌روند
پایگاه خبری راد: اتاق بازرگانی تهران هیات تجاری را متشکل از دست‌اندکاران صنایع مختلف در آبان ماه به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری به کشور اتریش اعزام می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد